Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D 80 Manual
Fra : Carsten Hansen

Dato : 20-04-07 18:45

Hej gruppe

Jeg er den nybagte ejer af et Nikon D 80,
desværre var det ikke muligt at få en manual med ved købet, den var
"udsolgt" fra importøren.
Er der nogen her der ved om man kan downloade manualen som pdf-fil eller
lign. et eller andet sted?
På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Carsten Hansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-04-07 19:17

Carsten Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er der nogen her der ved om man kan downloade manualen som
> pdf-fil eller lign. et eller andet sted?
> På forhånd tak!

Google er en god ting

http://www.nikonusa.com/pdf/manuals/noprint/D80_noprint.pdf

Ellers søg på Google efter "Download Nikon manual d80" - der er
andre muligheder.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jesper Juul

Dato : 20-04-07 19:19

Carsten Hansen skrev:
> [...]
> "udsolgt" fra importøren.
> Er der nogen her der ved om man kan downloade manualen som pdf-fil eller

Med google: http://www.nikonusa.com/pdf/manuals/noprint/D80_noprint.pdf

Jesper
Lidt fotos:
http://www.pbase.com/jesper_juul

Fra : Carsten Hansen

Dato : 20-04-07 21:17

Takker for hjælpen

mvh

Carsten

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 21-04-07 13:30

"Carsten Hansen" <casus@email.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for hjælpen
>
> mvh
>
> Carsten
Hej Carsten
Du kan sikkert ikke printe manualen ud på din printer. Der er nemlig
copyreight på den. Men du kan oprette/registrere dig som bruger hos Nikon
..dk og så kan du ved at indtaste dit kamerahus no. få adgang til gratis at
udprinte den.
hilsen Flemming Aagaard

Fra : Carsten Hansen

Dato : 24-04-07 10:37

> [...]
> .dk og så kan du ved at indtaste dit kamerahus no. få adgang til gratis at

Hej Flemming

Det lykkedes, mange tak for hjælpen!

mvh

Carsten Hansen

Fra : Jan Boegh

Dato : 21-04-07 18:36

Carsten Hansen skrev i 4628fc13$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk
dette:

> [...]
> "udsolgt" fra importøren.
> Er der nogen her der ved om man kan downloade manualen som pdf-fil

Hvem er dog den importør, der ikke leverer en manual med?
Jeg kan forstå, hvis ikke der er en dansk, men slet ingen, det lyder spøjst!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html