Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Photoshop Lightroom
Fra : Skeptikeren

Dato : 19-03-07 11:02

Jeg kunne tænke mig at afprøve Lightroom og vil derfor gerne spørge i
Forum: Kan Lightroom afprøves UDEN at afinstallere Adobe Bridge?
Og kan jeg derefter afinstallere Lightroom, hvis jeg ikke vil have
den, uden at få problemer?
Eller skal jeg igennem hele turen med afinstallation af Bridge,
Installation af Lightroom, derefter afinstallation af Lightroom og
geninstallation af Bridge??

Jeg har ikke fundet svar på dette hos Adobe (men har måske ikke ledt
godt nok)

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-03-07 12:07

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Forum: Kan Lightroom afprøves UDEN at afinstallere Adobe Bridge?
> Og kan jeg derefter afinstallere Lightroom, hvis jeg ikke vil have

Ja, de to produkter har ikke noget med hinanden at gøre.

> Eller skal jeg igennem hele turen med afinstallation af Bridge,
> Installation af Lightroom, derefter afinstallation af Lightroom og
> geninstallation af Bridge??

Nej.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : michael bs

Dato : 19-03-07 16:09

> [...]
> geninstallation af Bridge??
>
> Jeg har ikke fundet svar på dette hos Adobe (men har måske ikke ledt

Lightroom er et selvstændigt program. Det har ike det fjerneste at sige om
du rører Bridge eller ej.

mvh Michael

Fra : Skeptikeren

Dato : 20-03-07 08:07

On Mon, 19 Mar 2007 11:01:32 +0100, Skeptikeren
<skeptikeren@privat.dk> wrote:

> [...]
>Forum:
>klip----klip---<
>Jeg har ikke fundet svar på dette hos Adobe (men har måske ikke ledt

Tak for svarene! Den er installeret, og jeg kravler op ad "the
learning curve"

mvh

have a nice day