Kattepensioner
Fra : kattemor

Dato : 23-04-07 09:56

Jeg skal på ferie og står for at skal finde en god pension for min dejlige
huskat. Jeg bor i Vallensbæk syd for København og har fundet 2 pensioner,
sder evt. kan være tale om.
Håber der er nogen af jer, som har erfaring eller kendskab til Hårlev
Kattepension og/eller Veras Kattepension i Køge.
mvh. Lis

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 23-04-07 11:45

Hej Lis

Hårlev pension kender jeg ikke, men Veras kender jeg lidt til. Hun har ikke
ret meget plads til kattene små bure med bittesmå løbegårde...forplejningen
kender jeg ikke til da vi ikke brugte hende.
Har du overvejet en som kommer hjem til dig og giver kattene mad og ordner
deres kattebakke (samtidig bliver hun og nusser lidt, alt efter aftale )
Prisen er den samme, men så bliver de da hjemme. Der er en dame i Valby
mener jeg, hendes firma hedder : Den rene bakke...der findes en hjemmeside
(skriv hvis du ikke finder den, min mand har gemt linket et eller andet
sted )
Jeg ved ikke hvor langet du ellers vil køre, men dyrlægerne i Holtug har en
super pension.

hilsen Majbritt

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-04-07 11:49

> [...]
> (skriv hvis du ikke finder den, min mand har gemt linket et eller andet

línket er her;
http://www.denrenebakke.dk/

mvh. marie

Fra : kattemor

Dato : 23-04-07 12:51

Rigtig mange tak for begge svar. Ja jeg har overvejet at få den passet
hjemme, men da den er vant til at komme ud i det fri om dagen, synes jeg at
det er synd for den at den skal holdes inde i små 3 uger i sommer - derfor
vil jeg sætte den i en pension med udefaciliteter. Har bemærket hvor små
burene er i Veras kattepension - de virker meget større i Hårlev og derfor
er jeg spændt på, om nogen her kender til denne pension.
For at familien kan få en god ferie er det vigtigt for os at vide, at
"pusser" har det godt.
mvh. Lis

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-04-07 16:30

Der har været nogle klager over Den Rene Bakke herinde, med folk hvis katte
var blevet glemt af firmaet der skulle passe dem. Jeg har ikke selv nogen
erfaring med dem.

Veras Kattepension har vi selv valgt fra, pga af de små forhold hvor kattene
ikke har ret meget plads og er meget tæt sammen med fremmede katte.

Vi har selv brugt Quali-kat kattepension i Præstø som jeg varmt kan
anbefale. De har både meget store faciliteter med både udendørs, indendørs
(og både/og) "bure", hvor hvert bur faktisk er et stort rum med et kæmpe
kradsemiljø. Kattene går adskilt (med mindre de kommer sammen), bliver
checket for lopper og vaccinationsattester og rummene kan gøres rene mellem
hver beboer, så hygiejnen er lidt bedre end normant - og ejerne virker meget
samvittighedsfulde og glade for katte.

http://www.kattepension.dk/ =>danske sider=>quali-kat kattepension

www.vestskovens-kattepension.dk har jeg også hørt godt om og kunne selv
overveje, hvis Quali-kat ikke havde plads.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Inge

Dato : 23-04-07 17:07

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> Der har været nogle klager over Den Rene Bakke herinde, med folk hvis
> katte var blevet glemt af firmaet der skulle passe dem. Jeg har ikke selv
> nogen erfaring med dem.

Hej
Jeg har nu fulgt med her i gruppen i flere år efterhånden og har aldrig læst
om nogen der var utilfredse med Den Rene Bakke. Jeg har prøvet at google
både på web og groups, men har heller ikke der fundet nogen klager over
firmaet. Hvis du har nogen henvisninger til de klager du omtaler vil jeg da
gerne læse dem. Jeg har ingen relationer til Den Rene Bakke, så det er mere
for at dæmme op for grimme rygter og påstande, som jeg ikke har fundet nogen
af. Tværtom er der da flere der har skrevet at de var glade for den service.

mvh
Inge

Fra : Denise

Dato : 23-04-07 18:06

Gainsbourg wrote:
> Der har været nogle klager over Den Rene Bakke herinde, med folk hvis
> katte var blevet glemt af firmaet der skulle passe dem. Jeg har ikke
> selv nogen erfaring med dem.
> Gainsbourg

Måske du tænker på PetCab
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/newsreader/reply_all.php?thread=%3C4443312d$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk%3E

--
Hilsen Denise

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-04-07 23:43

> Måske du tænker på PetCab
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/newsreader/reply_all.php?thread=%3C4443312d$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk%3E

Ja, det er jeg faktisk næsten sikker på, nu hvor jeg har kikket på den gamle
tråd. Sikke en imponerende hukommelse du har! Jeg var faktisk slet ikke klar
over, at der var mere end et firma der leverede den service. Men super at du
var hurtig på tasterne der, så "Den Rene Bakke" ikke får et ufortjent
dårligt rygte...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Denise

Dato : 24-04-07 14:59

Gainsbourg wrote:

> [...]
> leverede den service. Men super at du var hurtig på tasterne der, så
> "Den Rene Bakke" ikke får et ufortjent dårligt rygte...

He he, gravede også lidt dybt i hukommelsen

--
Hilsen Denise

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 21:16

> [...]
> Håber der er nogen af jer, som har erfaring eller kendskab til Hårlev
> Kattepension og/eller Veras Kattepension i Køge.

Jeg hører også gerne om alle gode kattepensioner - I fra gruppen, der
har erfaring med nogle, vil I ikke nok lave anmeldelser af dem under
fanebladet 'Produkter', så kan alle slå op der - det ville være dejligt.
Anmeld også gerne diverse services (den rene bakke, petcab osv) der -
'Produkter' er vist blevet en lidt nedprioriteret/overset del af
hjemmesiden, men den ville være super at have, hvis folk skrev deri om
erfaringer med dette og hint produkt - fra dyrepensioner til typer af
hegn til løbegård og så videre - kattesaloner, plejeprodukter - finder
du noget godt eller skidt, så anmeld det der og del erfaringen ud til
alle os andre.
Vi kan bruge det, og bliver glade....
Tak
Med venlig hilsen