God dyrlæge i Herlev eller omegn?
Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 22:10

Hej gruppe.

Vores store dejlige hankat er begyndt, at opføre sig lidt sært. Ser ud
som om han har ondt et sted, for han er begyndt at løbe på en sær måde
som om han er forfulgt, og da min kone forsigtigt rørte ham på maven
væste han og pustede sig op. Han opfører sig sært og vi ville gerne have
en dyrlæge til at se på ham. Er der nogen som kender en god dyrlæge i
Herlev eller omegn?

Mvh

Steinbjørn

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 05:49

"S. Sørensen" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:462a7dcf$0$8703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> væste han og pustede sig op. Han opfører sig sært og vi ville gerne have
> en dyrlæge til at se på ham. Er der nogen som kender en god dyrlæge i

Husum Dyreklinik på Frederiksundsvej (Husum Torv) er meget dygtige til
katte.

Tina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-04-07 07:01

Skovlunde dyreklinik kan også anbefales

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-04-07 23:33

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> wrote in message
> Skovlunde dyreklinik kan også anbefales
>
> --
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
> Mahatma Ghandi

Hej Marianne.

Jeg skal hilse fra mine forældres misser og sige mange tak endnu en gang for
hjælp og støtte fra Tortiekontoen, dengang mine forældres misser var
"teenagere" og skulle neutraliseres.
De er nu voksne og har de har det stadig godt hos mine forældre.
Jeg kan lægge lidt billeder op, så I kan se dem som de ser ud i dag.

Skovlunde Dyreklinik kan jeg kun støtte, mine forældre har haft Tom Schantz
Kristensen siden han startede klinikken i Skovlunde, og jeg kan ligeledes
kun varmt anbefale dem.
Godt nok har jeg ikke selv kat, men jeg har haft andre dyr, der er blevet
behandlet godt hos Tom & co; det er venlige mennesker der ved hvad de har
med at gøre.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - hum-de-dum...nope...næeh..ikke endnu...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-04-07 06:33

1000 tak for hilsnen, du må endelig hilse igen, og give misserne en nussetur
fra mig, og jaaaa billeder *ggg*

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-05-07 01:47

> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hej Marianne og alle jer andre.

Så er der friske billeder i mit album på hjemmesiden.
Mit brugernavn er M. A., så burde I kunne hitte mit album.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...tror jeg nok...tjaeh..*gnæk*

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-05-07 06:44

Jamen de er da nogle smuksakker, de to mislinger, og jeg er sikker på at
Pelle er lige så smuk og velpasset som Silke og Tam ) At de ikke er
meget for gæster og fotografering, er til at leve med, når man kan se at de
har det godt og stortrives hos dine forældre .-)))

knus og hilsner til jer alle

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 24-04-07 15:05

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> Godt nok har jeg ikke selv kat, men jeg har haft andre dyr, der er
> blevet behandlet godt hos Tom & co; det er venlige mennesker der ved

Hej med dig

Super misserne har det godt og tak for updaten.

NB! Forresten, Tom er ikke mere i Skovlunde. Han er hos Kattens Værn, såvidt
jeg husker.

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-04-07 15:30

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
-klip-

> [...]
>
> Super misserne har det godt og tak for updaten.
>
> NB! Forresten, Tom er ikke mere i Skovlunde. Han er hos Kattens Værn,

Hej 'nisesen!

Godt at høre at misserne har det godt, og tak for updaten mht. Tom.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - bumbumbummelum...

Fra : Kate

Dato : 24-04-07 19:26

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in

> Jeg kan lægge lidt billeder op, så I kan se dem som de ser ud i
> dag.

Jatak

> Skovlunde Dyreklinik kan jeg kun støtte, mine forældre har haft
> Tom Schantz Kristensen siden han startede klinikken i Skovlunde,
> og jeg kan ligeledes kun varmt anbefale dem.

Ham har jeg også gode erfaringer med. Jeg er kommet der med et par
kaniner og en enkelt kat, kun ros tilovers for ham. Min veninde gennem
mange år kom der også en årrække med sin kat og var også ovenud
tilfreds.

Desuden kan jeg faktisk også sige gode ord om Egebjerg dyreklinik, den
ligger i Egebjerg i Ballerup. Der har jeg selv været to gange fordi min
daværende dyrlæge havde ferie. Også her kom min veninde igennem en
årrække med sin kat (samme kat, flyttede kun dyrlæge fordi det var
nemmere med det offentlige til Egebjerg end Skovlunde)

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Siri

Dato : 22-04-07 13:02

> [...]
>

> meddelelse news:462a7dcf$0$8703$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Husum Dyreklinik på Frederiksundsvej (Husum Torv) er meget dygtige til

Jeps - den kan jeg bakke op, ikke af egen erfaring - men Lotte fra
BisCat kører gerne helt fra Herlufmagle for at komme til Husum
Dyreklinik med en af sine dejlige MCO'er, når det er aktuelt
Skynd jer af sted med misser, hvis han bliver dårligere - og god bedring
med ham, den flotte!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar