Rejse med kat til USA
Fra : Kattemor

Dato : 03-04-07 16:33

Hej,

hvis jeg skal rejse med min kat til USA, og hun skal rejse med SAS
Cargo, er der så nogen der har erfaring med transportkassen? Hvor stor
skal den være (er det en alm. transportkasse)? Hvad skal den indeholde
(tisseunderlag osv.)?

Fra : Siri

Dato : 05-04-07 19:30

> Kattemor skrev:
> Hej,
>
> hvis jeg skal rejse med min kat til USA, og hun skal rejse med SAS
> Cargo, er der s=E5 nogen der har erfaring med transportkassen? Hvor stor
> skal den v=E6re (er det en alm. transportkasse)? Hvad skal den indeholde
> (tisseunderlag osv.)?

Har du kigget på Sherpa-takser?
De er dyre, men designet af en stewardesse & katte-slave Og der er i
flere prisklasser - kig også på ww.frupoulsen.dk, sønnens lille lækre
aflægger-butik i Nrdr Frihavnsgade havde vist nogen på tilbud - mail
dem, de er smaddersøde og hjælpsomme.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar