missebabyer!!!
Fra : Nana Madsen

Dato : 03-04-07 14:55

Så kom de. Vi var ved at blive lidt nervøse, men da vi kom hjem sidste
søndag aften lå der 3 små meget søde killinger. og de havde det alle
godt....2 hanner og 1 hun. Nu har de været her i 8 dage og er ved at få
øjn. det er en så fantastisk føelse at se de små myr fare forvirret
rundt i kassen. de er livlige og har været ved at stikke af et par
gange. jeg har ikke fået taget nogle billeder endnu men det kommer....

Med venlig hilsen
Nana Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-04-07 15:15

In news:LeGdnRktApVbwY_bRVnyhgA@giganews.com,
Nana Madsen <nanamadsenKATTE@BAKKEhotmail.com> typed:
> [...]
> fare forvirret rundt i kassen. de er livlige og har været ved at
> stikke af et par gange. jeg har ikke fået taget nogle billeder

Hej Nana.

Det er da dejligt at høre så godt nyt. Rigtig hjerteligt til lykke med
de 3 små. Glæder mig meget til billeder
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 16:23

"Nana Madsen" <nanamadsenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rundt i kassen. de er livlige og har været ved at stikke af et par
> gange. jeg har ikke fået taget nogle billeder endnu men det kommer....

Hjertelig tillykke med missebabyerne Nana, og husk at nyd dem, det er så
hurtigt at de blive gamle nok (12-14 uger) til at flyve fra reden, men skønt
er det at ha' killinger, bare livsglæde hele vejen igennem
Rigtig god påske til jer alle
fra Birte med de haleløse Reersø-mislinger

Fra : Siri

Dato : 04-04-07 09:36

> [...]
> søndag aften lå der 3 små meget søde killinger. og de havde det alle
> godt....2 hanner og 1 hun. > Med venlig hilsen

Hej Nana
Stort tillykke - ikke mindst med stærke, dygtige missemor, der jo
åbenbart klarede skærene helt alene og fik fine killinger uden
problemer. Hvad de dog ikke klarer, de kære katte!
Kigger lige på dine fotos - mon der ikke er nogle af mormissen også, nu,
hvor hun sikkert rekreerer sig med godt foder, næring til både hende og
de små.
Tillykke med dem alle
Med venlig hilsen
Siri