Hvor er prudukter Cyclio vet blevet af??
Fra : peter

Dato : 31-03-07 16:51

Har nu i 14 dage ledt efter Cyclio vet, men det er ikke til at opstøve nogle
steder.

Hvor f..... er det blevet af???

Er der andre midler der er lige så gode, uden jeg konstant skal føde min kat
med loppemiddel

mvh Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-03-07 20:47

In news:460e8339$0$13958$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
peter <nonses@mail.dk> typed:
> [...]
> opstøve nogle steder.
>
> Hvor f..... er det blevet af???
>
> Er der andre midler der er lige så gode, uden jeg konstant skal

Prøv at ringe til din dyrlæge/dyrehospital og spørg. Der er nogle
links der omhandler cyclio vet når man googler, så det ser da ikke ud
til at være taget ud af produktion. Jeg bruger Advantage til min kat,
og det er meget effektivt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : peter

Dato : 31-03-07 20:55

Ja, det med at google har jeg også prøvet, men alle de steder hvor der så
skulle være noget om produktet, er det hele bare forsvundet.

Jeg har sendt en mail, til den danske importør, så nu må jeg se om der sker
noget

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 10:04

>. Jeg bruger Advantage til min kat, og det er meget effektivt.

Cyclio Vet er / var smart, fordi det virker i 3 mdr. af gangen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-04-07 10:42

In news:460f75a4$0$7234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Buffy <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> typed:

> Cyclio Vet er / var smart, fordi det virker i 3 mdr. af gangen.

Det vidste jeg skam godt, men hvis det nu ikke produceres mere, så
kunne det måske være at Advantage som jeg bruger kunne være en
mulighed. Peter spurgte i sit første indlæg om der var andre produkter
der var lige så gode. Jeg har faktisk ikke hørt om andre produkter end
Cyclio Vet der virkede i 3 mdr., men det kan da godt være at det
findes.

Fra : tina larsen

Dato : 03-04-07 19:41

gå ind på apoteket og bede dem om at bestille det hjem til dig
i dag har vært på apoteket og det har bestilt cyclio vet hjem til mig

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Noon

Dato : 03-04-07 21:09

> peter skrev:
> Har nu i 14 dage ledt efter Cyclio vet, men det er ikke til at opstøve
nogle
> steder.
>
> Hvor f..... er det blevet af???

Hej! Jeg har også ledt med lys og lygte i ufattelig lang tid nu - uden
held! Jeg snakkede med petxco, som gerne ville bestille det hjem til
mig, og det var den sidste sending, han kunne få fat i, sagde han.

Men undervejs i bestillingen blev det meldt udgået af produktion!?!?

Jeg undrer mig stadig, da det var et fantastisk produkt - og vildt
billigt i forhold til de andre loppemidler!

Men jeg forsøger stadig at finde det - jeg giver ikke så let op :)

Jeg har fundet det i Holland til en ok pris, men det bliver nok for dyrt
at bestille hjem incl fragt.

Vil prøve at tage på apoteket - nogen der kender til prisen?