"Ny" formidlingsside
Fra : dpl

Dato : 27-03-07 16:12

Hejsa
Jeg er muligvis ikke den eneste opdrætter, der i dag har modtaget en
mail omhandlende en ny formidlingsside, hvor der opfordres til at købe
annonceringsplads. Der er tale om en side der ligner vildkat.dk siden i
høj grad, og der er endda kopieret enkelt tekst-dele direkte.

Nu har jeg ikke et problem med andre annoncerings-sider, men blev lidt
fortørnet over den direkte kopiering. Og da der også er navnesammenfald
mellem mig og denne person, kan der måske opstå forvirring, så jeg vil
derfor gerne gøre følgende klart:

Jeg er ikke blevet senil eller har fået alternative personligheder, der
har oprettet vildkat-look-alikes, jeg har stadig kun den ene hjemmeside,
som jeg har rigeligt travlt med at holde opdateret *grin*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk