Der er billeder af Bellas killinger på dk.~
Fra : Claudia Mørk

Dato : 25-03-07 12:32

Hej alle!

Ja, 3 stk blev det jo til og hun var en helt fantastisk første gangs
fødende! Og de er noget så dejlige, de små.

Hun flyttede de små om bag vores fyr i aftes, og jeg kunne se hun var i færd
med det samme her til morgen. Og hun ville ikke acceptere et tæppe at ligge
dem på, de skulle ligge på det bare betongulv! Og helst under fyret! Så er
gode råd dyre, for der er meget trængt bag fyret og ikke mindst under. Men
jeg vendte min vasketøjskurv på siden og lagde den i fødekassen. Jeg lagde
en af mine t-shirts ind i bunden af vasketøjskurven, en pude ovenpå (for at
holde på varmen indeni), og den lader til at være accepteret pyha Hun er
ellers en stædig dame!

Hilsen en glad katte-mor
Claudia

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-03-07 13:08

In news:46065db9$0$37734$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Claudia Mørk <trend@failed.dk> typed:
> [...]
> mine t-shirts ind i bunden af vasketøjskurven, en pude ovenpå (for
> at holde på varmen indeni), og den lader til at være accepteret

Hej Claudia.

Rigtig hjerteligt tillykke med de 3 små. Hvor er de bare yndige (der
er intet som dyrebørn). Også mange tak for synet, jeg har gemt dem i
mit album sammen med alle de andre skønheder.

Det var da godt at hun omsider akcepterede, at t-shirts puder og
tæpper er mere behagelige at ligge på. Et betongulv er jo ikke lige
sagen, og det kan være meget svært at undgå træk nede på et gulv.
Glæder mig til flere billeder i dit album på hjemmesiden, du har jo
allerede billedet af mormis lagt ind. Hun er rigtig dejlig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Claudia Mørk

Dato : 25-03-07 13:49

Hej igen..

Så er der opdateret på hjemmesiden, jeg kom helt fra det, da Bella fødte
midt i det hele

Nyd billederne!

Fra : Siri

Dato : 25-03-07 14:28

> Claudia Mørk skrev:
> Hej igen..
>
> Så er der opdateret på hjemmesiden, jeg kom helt fra det, da Bella fødte
> [...]
Uhhh, missebørn - ville gerne se dem, men kan ikke finde billederne på
din side, og binaer.dk er desværre lukket land for mig (server/IP
problemer) - send et link?
Tillykke! Især til smukke Bella & babyerne....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Claudia Mørk

Dato : 25-03-07 14:38

Hej Siri!

Kan du ikke se dem her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1431 ?

Claudia

Fra : Siri

Dato : 25-03-07 17:05

> Claudia Mørk skrev:
> [...]

Tak Claudia - og hvor er de bare små og fine!
Jeg er vist 'busted' som 'over-worked & over-tired', jeg havde bare
kigget på de stores profiler og overset albummet... tsk tsk.... peinsam,
hva'