Så er Bella igang med at føde!
Fra : Claudia Mørk

Dato : 23-03-07 17:58

Hej alle!

Vil bare lige dele denne dejlige nyhed med jer - min Bella (norsk
skovkat/maine coon) er igang med sin første fødsel, og hun er bare så sej!
Indtil videre er der kommet en skøn han, ser meget tabby ud og i næsten alle
regnbuens farver

Claudia

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 18:14

In news:4604070c$0$5057$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Claudia Mørk <trend@failed.dk> typed:
> [...]
> skovkat/maine coon) er igang med sin første fødsel, og hun er bare
> så sej! Indtil videre er der kommet en skøn han, ser meget tabby ud

Ih altså, hvor er det spændende. Pøj pøj med resten af fødslen.
Håber du snart skriver igen hvordan det går. Glæder mig til billeder
senere

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-03-07 18:43

"Claudia Mørk" <trend@failed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indtil videre er der kommet en skøn han, ser meget tabby ud og i næsten

Uuuh en online fødsel. Spændende spændende spændende

Mvh kari

PS. du er sikker på den lille han ikke er en hun, når nu den har så mange
farver? Ved ikke noget spørger bare

Fra : Claudia Mørk

Dato : 23-03-07 19:04

Så er der kommet to mere.. hhv. sort/hvid og sort.. Nr. 1 vejer 95 g, nr 2
vejer 87 g og nr. 3 vejer 93 g. Og de er lige så livlige som da lå i hendes
mave.. Lige nu passer hun sine børn, men jeg aner ikke om der er flere på
vej. Jeg håber

Claudia

Fra : Siri

Dato : 24-03-07 00:31

> [...]
> mave.. Lige nu passer hun sine børn, men jeg aner ikke om der er flere på

Nårh puslebasser - flot af kattemor!
Kærlig hilsen til jer allesammen fra 'de 3 pebermøer i Adelgade'
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar