EverClean Kattegrus - Hvor???
Fra : Sniffers far og mor

Dato : 23-03-07 15:26

Hjææælp

Vores dejlige kat er vild med Everclean kattegrus, som vi hidtil har købt
til hende.

Men nu er gode råd dyre:
Vi er ved at løbe tør, og den lokale kattegruspusher fører ikke længere
EverClean i butikken.

Vi har forhørt os hos ZooCity, Petgo/Maxizoo i Gentofte, samt et par andre
butikker, men uden held.

Der må være nogle af jer derude som selv bruger dette vidunderlige
kattegrus, men hvor køber I det??

Skal nok lige nævnes at vi bor i København, så henvisninger til steder uden
for sjælland er nok ikke så aktuelle

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-03-07 16:20

"Sniffers far og mor" <15468@pc.dk(fjern15)> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal nok lige nævnes at vi bor i København, så henvisninger til steder
> uden for sjælland er nok ikke så aktuelle

Jeg bruger det godt nok ikke selv, men har set det hos "land og
fritid" -kæden, prøv der.

mvh. marie

Fra : Charlotte Hvejsel

Dato : 23-03-07 20:54

> [...]
> kattegrus, men hvor køber I det??
>
> Skal nok lige nævnes at vi bor i København, så henvisninger til steder uden

Jeg er ret sikker på at de har det i bonnie i Helsingør, prøv at ringe
dertil i morgen.

Med venlig hilsen
Charlotte Hvejsel
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sniffers far og mor

Dato : 24-03-07 19:41

Vi fandt det hos Bonnie Dyrecenter i Helsingør.

Kan efter vores besøg varmt anbefale denne butik til andre, de har et stort
udvalg og en høflig og god betjening.
Sidst men ikke mindst bringer de også varer ud for sølle 25 kr. Også helt
ned til os som bor i Hvidovre.

Takker for svarerne vi fik, og ønsker en fortsat god weekend til alle.

Fra : Andreas Jensen

Dato : 29-03-07 19:57

> Vi fandt det hos Bonnie Dyrecenter i Helsingør.

Hvor meget koster det der?

Andreas

Fra : Sniffers far og mor

Dato : 30-03-07 14:23

145 kr. for 10 kg.

Måske ikke det billigste, men det er drøjt i brug, og 10 kg. holder ca. 2
måneder hos os.

Fra : Charlotte Hvejsel

Dato : 24-03-07 20:47

Det var godt i fandt det. Jeg bor så jeg kan glo ind af deres
indgangsdør fra mit køkkenvindue og det er jo det kattegrusen står.
Men du har ret, søde folk der arbejder dernede og et stort udvalg i
katteartikler. Tror de har 10 forskellige slags kattegrus.