1. udstilling og jeg glæder mig helt vildt
Fra : Heidi

Dato : 21-04-07 22:11

Familiens to Chihuahua piger skal på deres første udstilling imorgen i Køge,
og jeg glæder mig helt vildt. Pyt med om de bliver præmieret, jeg vil nemlig
uanset hvad, være stolt af de små vimse-prinsesser, når de skal i ringen og
trippe rundt.
Den sorte (black-tan), Chi-Chi er den kloge, følsomme, den voksne og den
totalt moar-syge. Den brune, Trille(pølsen) er sorgløs, legebarnet og totalt
uimponeret af alt, dog undtaget mad i alle afskygninger *gg*. Så det skal
nok blive interessant *smil*

--
Venlig hilsen Heidi, kattemor til Miver og Mulle

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-04-07 22:23

In news:462a7dce$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Heidi <notvalid@outoforder.com> typed:
> [...]
> legebarnet og totalt uimponeret af alt, dog undtaget mad i alle
> afskygninger *gg*. Så det skal nok blive interessant *smil*

Rigtig god fornøjelse, og pøj pøj med vimse-prinsesserne

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi

Dato : 22-04-07 18:20

<klip> Rigtig god fornøjelse, og pøj pøj med vimse-prinsesserne

Tak :)
Det gik så rigtigt godt, mange fine hunde og rare mennesker. Begge vores
hvalpe fik 1. præmie, så det var vildt godt :)
Sjovt nok stillede Chi.-chi's søster også op, så vi kunne se hvordan andre i
hendes kuld så ud. Og endelig mødte vi også Rose Marie fra Kennel Birkedal
hvor vi har købt vores pragtfulde hunde.
Alt i alt en dejlig dag hvis man lige ser bort fra Køgehallens elendige
cafeteria - næste gang blive rmed madpakker :)
Hilsen Heidi

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-04-07 18:30

"Heidi" <notvalid@outoforder.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alt i alt en dejlig dag hvis man lige ser bort fra Køgehallens elendige
> cafeteria - næste gang blive rmed madpakker :)

Hej Heidi!

Tillykke med præmieringerne!, det er altid ekstra skønt når man ikke
forventer at komme hjem med noget som helst.
Det bliver så spændende, hvordan det forløber næste gang!

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-04-07 20:06

In news:462b98f0$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
> [...]
> Alt i alt en dejlig dag hvis man lige ser bort fra Køgehallens
> elendige cafeteria - næste gang blive rmed madpakker :)

Rigtig hjerteligt til lykke.

Det var sandelig fornemt, men sådan er det som regel når man ikke har
skruet forventningerne for højt op, så er glæden så meget desto
større.