HJÆLP:hunde amme søges i nødstilfælde
Fra : LN

Dato : 18-04-07 20:21

Hej

7-8 hvalpe kommet til verden i nat/morges ved kejsersnit. Moderen har
det ikke godt, men vi håber hun klarer den - men skulle det værste
ske, så vil jeg se om vi evt kan arrangere at stå klar med en tæve der
kan springe til. Ejeren bor i Midtjylland.

Nogen her der har denne mulighed eller har en ide om hvor man skal
søge en sådan tæve.

Vi håber selvfølgelig ikke der bliver behov - men bliver der behov er
det jo godt at stå parat for så vil behovet være ydert akut.

LN

Fra : Anette

Dato : 18-04-07 20:51

LN wrote:

> Nogen her der har denne mulighed eller har en ide om hvor man skal
> søge en sådan tæve.

Ihh hvor ville jeg ønske mine tæver kunne hjælpe...men desværre.

MEN der findes en hjemmeside der har gode kontakter til tæver der mangler
hvalpe
http://www.123hjemmeside.dk/Fambach/832607

Held og lykke med både mor og de små

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-04-07 20:52

"LN" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
[...]

du skal kontakte preben på www.showdogs.dk jeg ved at de har haft held før
med at skaffe akutte ammer, ellers fandt jeg i lynets hast denne her;
http://www.123hjemmeside.dk/Fambach/832607 det var måske aktuelt??

håber i finder ud af det! er det en boxer vi snakker om?

mvh. marie

Fra : LN

Dato : 18-04-07 21:00

On 18 Apr., 21:52, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOS...@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
>
> håber i finder ud af det! er det en boxer vi snakker om?

Tak for hjælpen begge to.

Indtil videre går det godt, men det næste døgn er kristisk.

Kejsersnit med stort blodtab. Fjernelse af livmoder og
blodtransfusioner. To gange under kniven. Hun er kommet hjem nu men
næste døgn er kristisk.

LN

Fra : LN

Dato : 20-04-07 04:59

opdatering

Mor og hvalpe har det efter omstændighederne godt og de er vist ovre
den værste krise.

Men mange tak for hjælpen - selv om det nu var dejligt alligevel ikke
at få brug for den.

Laila

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-04-07 05:05

[...]

det var rart!, sikke en forskrækkelse det må være at stå med!

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 11:41

In news:1177041518.911133.277480@n76g2000hsh.googlegroups.com,
LN <spoi@sol.dk> typed:
> [...]
> den værste krise.
>
> Men mange tak for hjælpen - selv om det nu var dejligt alligevel

Det var dejligt at høre at det går godt. Godt gået af morhunden,
det var da noget af en omgang hun var ude for. Fortsat held og lykke
til ejeren

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-04-07 12:13

> [...]

> Det var dejligt at høre at det går godt. Godt gået af morhunden, det
> var da noget af en omgang hun var ude for. Fortsat held og lykke til

Hej Tove
jeg mener, det var dig, der gav mig et link til at "resize" mine fotos i sin
tid (?)

Nu har min veninde brug for at kunne mindske sine tilsendte fotos - vil du
være rar at skrive linket endnu en gang?

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 13:05

In news:4628a04e$0$8694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:

> [...]
>
> Nu har min veninde brug for at kunne mindske sine tilsendte fotos -
> vil du være rar at skrive linket endnu en gang?

Jamen det vil jeg da. Jeg mener at det er denne Image resizer
(jeg downloadede nemlig flere):

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/learnmore/tips/eschelman2.mspx

Prøv at se om det er den, ellers vil jeg lede efter den anden

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-04-07 18:08

> [...]
>
> Prøv at se om det er den, ellers vil jeg lede efter den anden

hej igen Tove

det var lige den, jeg savnede, tak for hjælpen.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 18:15

In news:4628f39e$0$839$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:

> hej igen Tove
>
> det var lige den, jeg savnede, tak for hjælpen.
>
> venlig hilsen, Anelise

Velbekomme, sku' det være en anden gang

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 29-04-07 18:10

"LN" <spoi@sol.dk> wrote in message
[...]

Puh, hvor var det godt at høre! Har lige fået parret min egen tæve og har
ikke brug for at høre den slags skræmmehistorier

Held og lykke til mor og hvalpe fremover

-Trine