S:oliver Foder
Fra : jones

Dato : 17-04-07 07:50

Sælges.

Har fået lidt foder i overskud 8 poser a 15 kg
Olivers Adult normal pris 379 kr

Alle 8 kun 2000 kr (250 pr pose)

Befinder sig i 9670 Løgstør

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-07 10:27

In news:N4_Uh.16$yR2.7@news.get2net.dk,
jones <jones-annika@get2net.dk> typed:
> Sælges.
>
> Har fået lidt foder i overskud 8 poser a 15 kg
> Olivers Adult normal pris 379 kr
>
> Alle 8 kun 2000 kr (250 pr pose)
>
> Befinder sig i 9670 Løgstør

Olivers er et dejligt foder (bruger det selv til min kat). Du skulle
også prøve at skrive et indlæg i dk.marked.privat.dyr. Det er en
gruppe der specielt er beregnet til køb og salg. Det udvider da
chancen for salg, især når en evt. køber kan spare 1/3 af
normalprisen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats