Se lige her
Fra : lh

Dato : 16-04-07 17:02

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-07 17:38

In news:46239e4d$0$14000$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
lh <lhmail@mail.dk> typed:

Det er uhyggeligt og beskæmmende at opdage, hvad nogle mennesker kan
finde på for ussel mammon. Det er i _den_ grad umoralsk

Vi har altid begravet vore afdøde dyr i vores egen have, men det er jo
desværre ikke muligt for de mennesker der bor i lejlighed, de
mennesker skal åbenbart selv få kremeringen foretaget hvis de vil være
sikre på at det bliver gjort.

Håber at den dyrlæge mister mange kunder på den regning

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 16-04-07 19:03

> [...]
> det bliver gjort.
>
> Håber at den dyrlæge mister mange kunder på den regning

Efter min mening, skulle sådan en mand slet ikke have lov til at praktisere
som dyrlæge overhovedet mere!

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-07 20:19

In news:4623ba94$0$14028$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
lh <lhmail@mail.dk> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Efter min mening, skulle sådan en mand slet ikke have lov til at
> praktisere som dyrlæge overhovedet mere!
>
> lh

Det er så måske lige i overkanten selvom han er en ussel person. Han
skulle i hvert fald have en kæmpebøde (håber på noget i den retning),
ligeledes håbet om, at hans klienter holder sig langt væk fra ham.

Når man ser hvad den berygtede dyrlæge Breth Hansen bedriver af
uhyrligheder, så er lovgivningen i det tilfælde heller ikke hvad den
burde være. En person som ham skulle have mistet sin ret til at
praktisere for år tilbage, men hvad sker der..........ingen ting

Fra : pwh

Dato : 17-04-07 20:09

lh, skrev:
> [...]

Nu har nogle af os jo for travlt med at komme ud i det gode vejr,
værer sammen med venner, kærester, snakke med vores børn,
lufte vores hunde, slå græsplæne, sove i god tid og
værer sociale "face to face" til at læse Ekstrabladet og skrive
om det i Usenetgrupper.

Så ingen kommentar til den artikel herfra.

/Jens

Fra : not@home.se

Dato : 21-04-07 16:28

ja og hvordan tror du at resten af dyrelægerne behandler de døde hunde
? tænker folk slet ikke inden de overlader deres hund til dyrelægen ?
jeg fatter det ikke man har brugt mange år af sit liv på at klappe og
kæle sin hund, og så slutter man det hele af med at lade dyrelægens
praktikanter eller sygeplejersker kaste din hund op i en container
hvor den så kan ligge hulter til bulter sammen med andre døde dyr ! ja
det er sådan det normalt foregår og hvad der sker fra at den ligger
derbliver absolut ikke mere respektfuldt !

hvis man ikke selv har en have så må man da kende en der har find et
hjørne i have og grav et dybt hul (over 1.5meter så ræve osv ikke kan
grave det op) og begrav din hund der læg en stor sten oven på den
lille høj af jord man lægger så det hele kan synke, det er efter min
mening den sidste respekt man kan give sin hund, men ok hvis man ikke
kan finde ud af at bruge en skovl så må man jo lade dyrelægens ansatte
kaste rundt med sin hund

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-04-07 21:00

On 16 Apr., 20:03, "lh" <lhm...@mail.dk> wrote:

> Efter min mening, skulle sådan en mand slet ikke have lov til at praktisere
> som dyrlæge overhovedet mere!

Hvis alle dyrlæger der har snydt deres kunder (eller forsøgt) skulle
fratages retten til at praktisere, så var der ingen dyrlæger tilbage i
dette land.
Han har taget betaling for en ydelse han ikke har udført (kremering),
derudover skaffet sig af med de døde dyr på en måde der strider mod
gældende lov. Det skal han hænges op for, og er der nogen kunder der
skrider i den sammenhæng er det helt OK.

Muligvis nyder han godt af at være den eneste drlæge i et større
område, det tyder hans markedsføring dog ikke på at han er.

Manden må være noget naiv, når han tror at døde dyr der læsses af på
tilfældige steder ikke på et eller andet tidspunkt bliver opdaget, og
flaskehalsen kommer til at pege på ham.

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 21:27

On 21 Apr 2007 12:59:56 -0700, Kim Christensen
<SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

<...>

>Manden må være noget naiv, når han tror at døde dyr der læsses af på
>tilfældige steder ikke på et eller andet tidspunkt bliver opdaget, og
>flaskehalsen kommer til at pege på ham.

Eller den dyrlæge, der engang skulle aflive en hund for en dame, som
tilfældigvis sad i kontoret hos DAKA. Hun havde udtrykkeligt betinget
sig, at dyret blev brændt....men kom for skade at se ud ad vinduet på
det forkerte tidspunkt.....med lille hund øverst i læsset......hold
kæft hvor blev hun sur )
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-04-07 22:32

On 21 Apr., 22:26, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
> sig, at dyret blev brændt....men kom for skade at se ud ad vinduet på
> det forkerte tidspunkt.....med lille hund øverst i læsset......hold

Jeg har engang fået en hund opereret for en testikel der sad i
bughulen. Da var han ca 2½-3 år. Sjovt nok så sad den der stadig da
dyrlægen (denne gang en anden) obducerede ham af nysgerrigheds skyld
10 år senere.
Da hunden blev aflivet sagde dyrlægen at det havde været en ide at få
den sten ud inden det satte sig til kræft. Jeg havde tilfældigvis
regningen i mappen med hundepapirer, og så stod vi der og gloede på
hinanden. Det var det der fik ham til at se efter senere.
Sandsynligheden for at hunden er født med 3 testikler hvoraf 2 lå oppe
i bughulen er nok lille, sandslynligheden for at dyrægen ikke kunne
finde stenen og bare lukkede hullet er sikkert den største. De fleste
sørøversejl plejer at være syet pænere end det operationssår var, så
jeg burde måske have lugtet lunten allerede dengang.

Hilsen Kim