Parring- Yay! :-D
Fra : nana sørensen

Dato : 13-04-07 15:51

Hej gruppe...

Ville bare lige dele. Peanut og Baby har lige parret sig! Fuldbyrdet
parring! Det er første gang jeg har set det, bortset fra på billeder og
sådan, så det var nærmest stort. Sidste gang parrede de sig åbenbart i al
hemmelighed, mens vi var på arbejde, så der så vi intet.
Baby har været en værre bitch i den sidste måned pga. løbetiden og har
nærmest spist Peanut, bare han kiggede på hende. Det har været lidt af et
helvede at sørge for at hun ikke slog ham ihjel, men det er allerede meget
bedre nu, Næste gang de skal have hvalpe, hvis de skal det, så tror jeg at
jeg holder dem adskilt indtil hun er højløbsk, så de ikke bliver så
påvirkede af hinanden. Her i forgårs begyndte det så at gå over i mere
kærlig kurtiseren, hvor de har leget sammen, sovet sammen og Peanut har
nusset og pudset hende i en uendelighed. Han prøvede så at hoppe på flere
gange igår, og han fik da også lov, men han havde gang i en 69´er, selvom
Baby prøvede at hjælpe ham lidt på vej. I dag har de været lidt målrettede
og gik så alvorligt til den her for et kvarter siden. Det var nærmest panik.
De var ude i haven og lege, og så hører vi pludselig en meget sær og ynkelig
piben. Stormer ud i haven og de hænger sammen. Baby pev en del, og jeg blev
helt bekymret, så jeg sørgede for at Peanut ikke hev for meget i hende. Min
kæreste panikkede nærmest over alt det piveri. Baby stoppede dog snart med
sin piven og så stod de der bare lidt, mens Baby prustede som en flodhest.
Jeg var vildt bange for at skade deres... hm... bits and pieces, så jeg
nussede bare dem begge lidt, så de var rolige. Peanut var nærmest upåvirket
af situationen og så efter meget lange 7 min. minutter trak de sig
forsigtigt fra hinanden. Ikke for at gå i klamme detaljer, men wow, for en
MÆNGDE!!! Var da lige nødt til skylle fliserne lidt. LOL Peanut kan da gøre
enhver pornoskuespiller misundelig, så ikke noget at sige til at hanhunde
nærmest er hvalspæk-tykke bag ørerne, når tæven er i løb.
Alle er nu okay, alle har drukket lidt vand og er ude og lege igen.
Jeg er klar over at de sikkert parrer sig igen flere gange, men det er sgu
lidt sjovt måske at have været med HELT fra starten. Og denne gang har vi en
ret konkret dato. Sidst var der vild forvirring og jeg anede ikke hvornår
det var fødetid. En del mere kontrolleret denne gang, og hun er vænnet til
sit fødeområde fra sidste gang og det har været hendes ego-sted lige siden,
så hun er helt tryg ved det.

Mvh. Nana (Som lige nu indser at hun har skrevet et langt indlæg om
hundeporno. LOL)

Fra : jopa

Dato : 13-04-07 16:20

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i meddelelsen
>. Ikke for at gå i klamme detaljer, men wow, for en MÆNGDE!!!

Havde de svedt så meget ?

--
Mvh. John

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-04-07 17:19

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i meddelelsen
>
> Havde de svedt så meget ?

Du er en uhelbredelig GRIS john!. ((-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 13-04-07 18:00

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:461fad3c$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Du er en uhelbredelig GRIS john!. ((-;

Ja må indrømme at mit indre blik er noget nuanceret, men har det godt med
det
Hvis sådan et par små tæppetissere kan leverer nok til at det skal optørres
så forestil dig Milo med kogler på 1 kg stk.
Det ville give oversvømmelse
Ps gad vide om det kan bruges til at bone køkkengulvet.

--
Mvh. John

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 13-04-07 18:18

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> [...]
> optørres så forestil dig Milo med kogler på 1 kg stk.
> Det ville give oversvømmelse
> Ps gad vide om det kan bruges til at bone køkkengulvet.

jeg var VILDT overrasket over hvor meget der var! Peanut vejer immervæk kun
3,7kg og han har da nærmest tabt et af dem efter den akt. Sindssygt... Skt.
Bernards får fandme aldrig lov til at parre sig i min have!

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-04-07 18:52

In news:461fbb2e$0$14037$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> typed:
> [...]
> immervæk kun 3,7kg og han har da nærmest tabt et af dem efter den
> akt. Sindssygt... Skt. Bernards får fandme aldrig lov til at parre

ROFL Nana, du er ubetalelig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : nana sørensen

Dato : 13-04-07 21:49

> ROFL Nana, du er ubetalelig.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Håber at det er på den fede "prizeless" måde. LOL Bare i morer jer.

Fra : nana sørensen

Dato : 13-04-07 18:00

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i meddelelsen
>
> Havde de svedt så meget ?
>

> --
> Mvh. John

Hø hø... Hvis du kalder det sved, så skal du vist ud og lede efter dine
forårsfornemmelser. LOL

Fra : Kim Christensen

Dato : 13-04-07 21:29

On 13 Apr., 19:17, "nana sørensen" <nanato...@phobia.dk> wrote:

> jeg var VILDT overrasket over hvor meget der var! Peanut vejer immervæk kun
> 3,7kg og han har da nærmest tabt et af dem efter den akt. Sindssygt... Skt.
> Bernards får fandme aldrig lov til at parre sig i min have!

Hvis der ligger så meget på gulvet, vil jeg nu ikke ligefrem kalde det
en vellykket parring - det er ikke på gulvet det skal gøre nytte ;)

Hilsen Kim

Fra : nana sørensen

Dato : 13-04-07 21:50

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote in message
> [...]

Hvis der ligger så meget på gulvet, vil jeg nu ikke ligefrem kalde det
en vellykket parring - det er ikke på gulvet det skal gøre nytte ;)

LOL Jeg ved sgu ikke hvor det ellers skulle være, medmindre Baby skulle til
at ligne en af de der heliumballoner fra tivoli. med sådan en mængde hedder
det ikke "ved siden af", men "OGSÅ overalt".

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 21:56

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

Hvis der ligger så meget på gulvet, vil jeg nu ikke ligefrem kalde det
>en vellykket parring - det er ikke på gulvet det skal gøre nytte ;)

>Hilsen Kim

Ork, Baby er bare hurtig til at sortere.....

Hilsen Camilla...

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-04-07 08:41

On 13 Apr., 19:00, "jopa" <a...@jp-web.invalid> wrote:

> Hvis sådan et par små tæppetissere kan leverer nok til at det skal optørres
> så forestil dig Milo med kogler på 1 kg stk.

Ja, 2 kilo ballast bagtil forklarer naturligvis den lave bagstilling.
Hvordan har du vejet dem?

HIsen Kim

Fra : jopa

Dato : 14-04-07 09:59

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> så forestil dig Milo med kogler på 1 kg stk.

Ja, 2 kilo ballast bagtil forklarer naturligvis den lave bagstilling.

Vi har en aftale om at han varmer mine tæer og så nusser jeg dem.
teamwork

--
Mvh. John

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-04-07 21:20

On 14 Apr., 10:58, "jopa" <a...@jp-web.invalid> wrote:

> Vi har en aftale om at han varmer mine tæer og så nusser jeg dem.
> teamwork

En lignende aftale har jeg da nu også med mine hunde, men derfor ved
jeg stadig ikke hvad de vejer. (det er ikke tæerne jeg tænker på)

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 14-04-07 21:28

On 14 Apr., 10:58, "jopa" <a...@jp-web.invalid> wrote:

En lignende aftale har jeg da nu også med mine hunde, men derfor ved
jeg stadig ikke hvad de vejer. (det er ikke tæerne jeg tænker på)

Ok jeg har vejet mine egne og fordobler ca, da hans er dobbelt size ca
Nu har du igen bragt os OT

--
Mvh. John

www.jp-web.dk