Gaaaaaab.
Fra : pwh

Dato : 12-04-07 21:00

Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
tag jer dog samen og få gang i debatten.
Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 21:13

> Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
> tag jer dog samen og få gang i debatten.
> Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
> så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt

Ja, så kommer der da lidt herfra. Var til dyrlæge med Biva i går. Hun havde
kradset løs på sine ører igennem hele påsken. Fik selv renset dem et par
gange, men det virkede kun kortvarigt. Hun har så fået nogen Fucidin
øredråber, som hun skal behandles med i 10 dage. Kan allerede mærke en
forbedring på hende, så jeg håber ikke, at det er et tilbagevendende
problem.

Forøvrigt en ny dyrlæge vi har fået, da vi er flyttet, men de samarbejder
med / er en del af, den gamle dyrlæge, så alle vores dyr er allerede
registreret derinde, så det er jo skønt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 06:53

Buffy, skrev:
> [...]
> havde kradset løs på sine ører igennem hele påsken. Fik selv renset
> dem et par gange, men det virkede kun kortvarigt.

Det er med garanti dit lederskab det er galt med
Du skal bare en gang for alle fortælle hende at du ikke vil se
det ørerkradseri mere, ellers bliver de klippet af

/Jens

Fra : not@home.se

Dato : 21-04-07 16:15

>Ja, så kommer der da lidt herfra. Var til dyrlæge med Biva

er det ikke en møbelforetning der altid holder udsalg ?

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 16:58

<not@home.se> skrev i en meddelelse

> er det ikke en møbelforetning der altid holder udsalg ?

Jo, hun blev hentet et sted, der lå lige op og ned af en Biva-butik- deraf
navnet.
Hendes ører er forøvrigt blevet fine igen, efter 10 dage med øredråber.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Anette

Dato : 12-04-07 21:14

pwh wrote:
> Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
> tag jer dog samen og få gang i debatten.
> Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
> så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt

Keder du dig, søde Jens?
Vejret har da ellers være flot idag, så det har da bare med at komme ud og
give hundene noget motion

/ Anette
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 06:01

Anette, skrev:

> Keder du dig, søde Jens?

Næh ikke specielt, men det gør gruppen her snart

> Vejret har da ellers være flot idag, så det har da bare med at komme
> ud og give hundene noget motion

Det har vi skam været samtlige gange

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-04-07 06:46

On Fri, 13 Apr 2007 07:00:57 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det har vi skam været samtlige gange

Så skulle du komme herover at lufte dine hunde. Det er anderledes, for
jeg har ikke hunde mere, men 3 styks stinkbomber... Ja, det er
Gylletid. *SUK*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 06:48

Leyna, skrev:

> Så skulle du komme herover at lufte dine hunde. Det er anderledes, for
> jeg har ikke hunde mere, men 3 styks stinkbomber... Ja, det er
> Gylletid. *SUK*

Grisehunden Oynkson * 3

/Jens (som ikke slås med gylle, men med glasskår efter drukmåsene)

Fra : Leyna

Dato : 13-04-07 07:59

On Fri, 13 Apr 2007 07:48:25 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>/Jens (som ikke slås med gylle, men med glasskår efter drukmåsene)

Så hellere Gylle. Det lugter godt nok fælt, men gør da ellers ingen
skade.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anette

Dato : 13-04-07 21:22

Leyna wrote:
> Så skulle du komme herover at lufte dine hunde. Det er anderledes, for
> jeg har ikke hunde mere, men 3 styks stinkbomber... Ja, det er
> Gylletid. *SUK*

Også her...og i går blev der lagt gylle ud, på marken lige overfor vores
hus.......Puuhhh, vinden vender den forkerte vej i dag.
På den led er jeg lidt glad for at Philana er groggy idag. Det bedste i
hendes verden er at finde sådan en gylle-pyt, og så ellers rulle på ryggen i
den. Herlig hørm...*suk* Langhåret hund og gylle er en rigtig dårlig
kombination.
Hun har endnu ikke fundet ud af at lige præcis den leg altid resulterer i et
bad - hvilket hun hader inderligt )

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 21:49

KLIP

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Thi hi, det er det samme her!! Hvis gylleslangerne drypper bare en lille
smule under påfyldning, så er Molly nede på ryggen og rulle rundt i
griselortet! adder! Hun er bare klam at have med inde i traktoren bagefter -
og hendes diamanthalsbånd har hun heller ikke på på arbejde mere; det
resulterer nemlig bare i alt for meget ulækkert i alle syninger..

Hilsen Camilla

Fra : Brian S Jensen

Dato : 12-04-07 21:33

> Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
> tag jer dog samen og få gang i debatten.
> Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
> så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt
>
> /Jens

Hej Jens

Jamen, så svar mig på det her

Som nybagt hundeejer (Golden på nu ca. 14 uger), så kan man jo ikke
undgå at tænke lidt over tingene - hvad nu hvis hun bider i en ledning med
230 volt ?

Kan sådan en vovse godt tåle det ???

Heldigvis bider hun ikke så meget mere, men alligvel ?!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 06:08

Brian S Jensen, skrev:
> [...]
>
> Som nybagt hundeejer (Golden på nu ca. 14 uger), så kan man jo ikke
> undgå at tænke lidt over tingene - hvad nu hvis hun bider i en

Aner det ikke, jeg er ikke dyrelæge

> Heldigvis bider hun ikke så meget mere, men alligvel ?!

Min Angel har også været tæt på at lave det stunt med en
havelampe, kunne ikke forstå hvad der gnistrede sådan ude
på terassen, så var det den lille mokke der havde bidt
ledningen igennem. Jeg tror vorherrer (er ellers ikke troende)
holder hånden over små hundehvalpe, ellers ville de ikke overleve

/Jens

Fra : not@home.se

Dato : 21-04-07 16:20

On Thu, 12 Apr 2007 22:32:50 +0200, "Brian S Jensen"
<m3m5@hotmail.com> wrote:

> [...]
>230 volt ?
>
>Kan sådan en vovse godt tåle det ???
>
>Heldigvis bider hun ikke så meget mere, men alligvel ?!

tag i Bauhaus og køb nogle kabelskjulere så er hunden sikrere og dinn
stue sikkert pænere, du lader vel heller ikke barberbladene ligge
fremme så folk kan gå og rode i dem vel jeg spørger da heller ikke om
min hund kan tåle at falde ned i en vulkan vel.. jeg lader bare være
med at gå på kanten af vulkanen når jeg er ude og gå tur man skal
bare tænke lidt for hunden så går det hele jo

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-04-07 21:14

> [...]
> med at gå på kanten af vulkanen når jeg er ude og gå tur man skal
> bare tænke lidt for hunden så går det hele jo

Ja,ja - hvis bare verden var så firkantet

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-04-07 07:16

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <not@home.se> skrev i en meddelelse
> >

> Ja,ja - hvis bare verden var så firkantet
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Hvis man ser på, hvor ofte man hører om, at hunde, kaniner, fugle o.s.v...
Gnaver ledninger, så er det et af de mest omtalte problemer. Men det er til
gengæld, meget sjældent, man har hørt om en, som har fået stød.

Forklaringen er nok hovedsageligt, at næsten alle dyr, kan føle
elektricitet.
Ikke bare den, vi har i vore ledninger, også, den statiske elektricitet, som
kan være både i jorden, samt i luften, og for den sags skyld, alle andre
steder.

M.V.H....Benny..

Fra : lh

Dato : 13-04-07 05:02

> Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
> tag jer dog samen og få gang i debatten.
> Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
> så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt
>
> /Jens

Ja du må sgu da kede dig!! Kig lige ud af vinduet og se på vejret......jeg
tror faktisk folk på denne årstid har andet at tage sig til, og gudskelov
for det, hvis den virkelige verden kan trække folk væk fra computeren.
Jeg selv har en hundehvalp og NYDER bare vejret udendørs alt det jeg kan når
arbejdet er passet. Den skønne tid her skal ikke bruges indendørs, vinteren
har været så lang og grå og trist.
Ud med jeres hunde hvis og når I har tid til det, nyd dette skønne vejr,
mens det er der: Weekenden skulle blive endnu bedre.
lh

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 06:17

lh, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja du må sgu da kede dig!! Kig lige ud af vinduet og se på
> vejret......

Hmmm... her kl 21:59 hvor jeg skrev indlægget var der
nu mørkt udenfor her i Kbh
Tror sgu mere folk sidder og ser de der dødsyge underholdnings
udsendelser de laver med Fatman og hvem ved jeg

> jeg tror faktisk folk på denne årstid har andet at tage
> sig til, og gudskelov for det, hvis den virkelige verden kan trække
> folk væk fra computeren.

Vågn op, computeren er en stor del af den virkelige verden nu om dage
Jeg foretrækker den da i mange tilfælde frem for den virkelige verden
som Tv byder på, jeg ser næsten ikke fjernsyn mere.

> Jeg selv har en hundehvalp og NYDER bare vejret udendørs alt det jeg
> kan når arbejdet er passet. Den skønne tid her skal ikke bruges
> indendørs, vinteren har været så lang og grå og trist.

Enig.

> Ud med jeres hunde hvis og når I har tid til det, nyd dette skønne
> vejr, mens det er der: Weekenden skulle blive endnu bedre.

Jeg har været ude med hundene ca 3-4 timer idag,
det må kunne gører det : -)

/Jens

Fra : lh

Dato : 13-04-07 06:51

> [...]
> som Tv byder på, jeg ser næsten ikke fjernsyn mere.

> Enig.

> Jeg har været ude med hundene ca 3-4 timer idag,

Den "virkelige verden" er sgu hverken computer eller tv, og selvom begge
dele er en stor del af vores liv nu, så er vores skønne natur - og at være
ude i den, altså fortsat at foretrække fremfor at sidde inde. Nu er tv i
hvert fald ikke det der får mig væk fra pc´en. Får jeg et valg dér, så
foretrækker jeg nu også pc´en. Det der er i tv nu om dage er altså ikke lige
min kop te.
lh

Fra : pwh

Dato : 13-04-07 07:01

lh, skrev:

> Den "virkelige verden" er sgu hverken computer eller tv,

Det er da en del af den nu om dage, computeren er da så bare
et kommunikationsmiddel som vi bruger den nu.

> og selvom
> begge dele er en stor del af vores liv nu, så er vores skønne natur -
> og at være ude i den, altså fortsat at foretrække fremfor at sidde
> inde.

Dvs at du har rendt rundt ude i naturen hele natten

> Nu er tv i hvert fald ikke det der får mig væk fra pc´en. Får
> jeg et valg dér, så foretrækker jeg nu også pc´en. Det der er i tv nu
> om dage er altså ikke lige min kop te.

Enig, ud over min fatteevne hvad der trækker så meget ved
de underholdningsudsendelser som de sender.

/Jens

Fra : lh

Dato : 13-04-07 12:06

> [...]
>
> Enig, ud over min fatteevne hvad der trækker så meget ved
> de underholdningsudsendelser som de sender.

Er du ikke gift, har kæreste eller børn, familie, venner eller andre
interesser end computerens verden?
Jeg tror at andre der har familie omkring sig, og har nogle sunde
interesser, har simpelthen andet at tage sig til end at sidde og skrive til
en nyhedsgruppe.
Det er synd for dig hvis du kun kan føle det hele er noget værd via din pc.
Jeg foretrækker til hver en tid at kommunikere face to face hvis det
overhovedet kan lade sig gøre, hvad det da heldigvis kan for det meste. Har
man mand/kone/kæreste, børn, børnebørn, søstre, brødre m. familier og har et
sundt forhold til alle disse ting, så begrænser det da at hænge for meget
foran en computer.
Jeg tror simpelthen folk med en almindelig livsførelse har andet at bruge
deres tid på en at sidde og chatte.
Og nej jeg render ikke rundt i naturen døgnet rundt, men har altså et job at
passe som også kræver en god nattesøvn.
lh

Fra : not@home.se

Dato : 21-04-07 16:30

>Gider snart ikkke komme med flere indlæg,
>tag jer dog samen og få gang i debatten.
>Det er snart den dødeste gruppe på usenet,
>så tag jer sammen og skriv lidt, godt eller ondt
>/Jens

hallo din katteelsker hver gang jeg prøver at sætte gang i den bliver
jeg buet ud lige meget om jeg prøver at bekæmpe dyrplageri eller
dyreporno så går folk helt amok og skriver at hyggen bliver ødelagt
osv, så mon ikke denne gruppes skæbne er at gamle koner og homoer
skriver ulidelige svansede indlæg om deres homohunde ?

Fra : pwh

Dato : 21-04-07 16:39

not@home.se, skrev:

> osv, så mon ikke denne gruppes skæbne er at gamle koner og homoer
> skriver ulidelige svansede indlæg om deres homohunde ?

Folk gider heldigvis ikke din drengerøvsstil Punish,
den kan du tage med dig over i muddergruppen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 21-04-07 17:51

<not@home.se> skrev i meddelelsen
> lige meget om jeg prøver at bekæmpe dyrplageri eller
> dyreporno så går folk helt amok

Dyreporno er da i orden. Hvad er der galt med det ?

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-04-07 20:48

On 21 Apr., 18:50, "jopa" <a...@jp-web.invalid> wrote:

> Dyreporno er da i orden. Hvad er der galt med det ?

Ja, det er meget udbredt. Faktisk kan jeg ikke lige komme på hvor jeg
har set dyr anstændigt påklædt med bukser og BH. Mine hunde løber da
også rund uden andet end et halsbånd på, det er bare for at gøre det
hele lidt mere pikant.
Meeen, der kommer nok snart et lovforslag fra Dansk Folkeparti om at
dyr skal gå med bukser og BH i det offentlige rum. Nu er mine hunde
begge hanner, så jeg tror og håber at de kan slippe for BH'en.

Hilsen Kim