Hundeudstilling : Skøn som du er - Dyst fo~
Fra : Linda Due Hansen

Dato : 11-04-07 16:46

Synes, du også, at din hund er unik ?

Så få det bekræftet til hundeudstillingen, Skøn som du er, arrangeret
af dyreværnsforeningen, Græske Hunde, hvor ALLE hunde er velkomne,
hvad enten det er race- eller blandingshunde, og nationalitet,
udseende og stambog er uden betydning.

Til konkurrencen, som finder sted 29. april 2007 på Bellahøjmarken,
København NV, kl. 12-15, sker der en helhedsbedømmelse af de
deltagende hunde vil blive vurdereret af vores 4 dommere :

Dyrlæge : Helbredscheck
Hundeadfærdsterapeut : Samarbejde med ejer
Eksteriørdommer : Udseende / proportioner
Kendt dansker : Charme/ evt. udførsel af et hundetrick

Hundene bliver opdelt efter aldersklasserne :
Hvalpe (op til 6 mdr.)
Unghunde (6 mdr. - 2 år)
Voksne hunde (over 2 år)

For flere informationer : Se også http://ggh.forumup.dk/about1829-ggh.html

Der er flotte vinderpræmier til de 3 bedst bedømte hunde i hver
aldersklasse samt trøstepræmier til ALLE deltagende i form af et foto
v. dyrefotograf, Hanne Lehmann samt en pose med hundegodter.

Imellem bedømmelserne er der ligeledes underholdning i form af
lydighedsøvelser, prøv kræfter med Soft Agility, tombola, salg af
dejlig mad og drikke m.m.

Pris. pr. deltagende hund : 100 kr., hvor pengene går ubeskåret til
foreningen, Græske Hundes arbejde.

Støt et godt formål og vind flotte præmier til din hund
Tilmelding bedes ske INDEN selve dage til undertegnede på
lindadue@dsr.kvl.dk

På glædeligt gensyn,
Mvh arrangør, dyrlægestuderende Linda Due Hansen

Fra : jopa

Dato : 11-04-07 19:57

"Linda Due Hansen" <lindadue@dsr.kvl.dk> skrev i meddelelsen

Pris. pr. deltagende hund : 100 kr., hvor pengene går ubeskåret til
foreningen, Græske Hundes arbejde.
Støt et godt formål og vind flotte præmier til din hund

Personligt syntes jeg formålet er totalt ude i hampen

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 11-04-07 21:53

On 11 Apr., 20:56, "jopa" <a...@jp-web.invalid> wrote:
> [...]
> foreningen, Græske Hundes arbejde.
> Støt et godt formål og vind flotte præmier til din hund
>
> Personligt syntes jeg formålet er totalt ude i hampen

Åh John, er du nu ikke misundelig, fordi du ved at Milo ikke ville
have en chance ved et sådant arrangement? I al fald ikke hvis vi andre
herfra dukker op med vores dejlige hunde ;)

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 11-04-07 22:35

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Åh John, er du nu ikke misundelig, fordi du ved at Milo ikke ville
have en chance ved et sådant arrangement? I al fald ikke hvis vi andre
herfra dukker op med vores dejlige hunde ;)

Udstilling er fint nok, fred med det hvis man er til det, men overskuddet
går til Græske hunde.
Det finder jeg groteskt, men hver sin fornøjelse.
Det er ikke et projekt jeg ville støtte, måske med penge til aflivning af de
kræ der render rundt dernede.
Men mon ikke det er en Græsk opgave vi kan vel nøjes med at forbedre
forholdende for hunde i DK.

--
Mvh. John

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 12-04-07 13:44

> Åh John, er du nu ikke misundelig, fordi du ved at Milo ikke ville
> have en chance ved et sådant arrangement? I al fald ikke hvis vi andre
> herfra dukker op med vores dejlige hunde ;)
>
> Hilsen Kim

Har John da fået hund så han kan stille op, jeg tror ikke engang
at dem med Græske misfostre accepterer Milo som værende en hund

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 11-04-07 22:00

On 11 Apr 2007 08:45:44 -0700, "Linda Due Hansen"
<lindadue@dsr.kvl.dk> wrote:

>Til konkurrencen, som finder sted 29. april 2007 på Bellahøjmarken,
>København NV

Hvis ikke det var så langt væk ville Vaks jo ha' vundet det hele, men
desværre...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 12-04-07 16:19

On 12 Apr., 14:43, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Har John da fået hund så han kan stille op, jeg tror ikke engang
> at dem med Græske misfostre accepterer Milo som værende en hund
>
> /Jens

Mjaa, kriteriet lyder:

>Dyrlæge : Helbredscheck
>Hundeadfærdsterapeut : Samarbejde med ejer
>Eksteriørdommer : Udseende / proportioner
Senest her falder Milo fra med den ryglinie!

>Kendt dansker : Charme/ evt. udførsel af et hundetrick
Trick: Spise en kat, eller en jerhova's dørsælger. Mon det tæller ?

>Hundene bliver opdelt efter aldersklasserne :
>Hvalpe (op til 6 mdr.)
>Unghunde (6 mdr. - 2 år)
>Voksne hunde (over 2 år)

Men ingen gruppe til voksne hunde der ikke kan lette ben!

Hilsen Kim

Fra : pwh

Dato : 12-04-07 18:55

Kim Christensen, skrev:

> Men ingen gruppe til voksne hunde der ikke kan lette ben!

Precis, selv min tæve kan lette ben

/Jens (som også kan lette ben)