Ny hund........
Fra : ena

Dato : 10-04-07 17:29

I december var vi nødt til at aflive vor 3 årige Sct Bernhard grundet svær
epelepsi...................havde egentligt bestemt mig for ikke at få hund
igen.........men i dag flyttede en lille 8 ugers Sct. bernhard så
ind.......skønt igen at have hund.

Har man haft hund hele livet er det dælme svært at leve uden

Fra : lh

Dato : 10-04-07 17:48

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>ind.......skønt igen at have hund.
>
> Har man haft hund hele livet er det dælme svært at leve uden

Tillykke med den.
Jeg mistede selv min gamle hund her i vinter og nu er også her flyttet en
lille ny hund ind, der nu er godt 3 mrd.

lh

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-04-07 06:32

> [...]
>ind.......skønt igen at have hund.
>
> Har man haft hund hele livet er det dælme svært at leve uden

Jamen tillykke med hvalpen!

jeg har ikke endnu været helt hundeløs, men har i en periode kun haft en, og
når man er vant til at have min. 2 i huset, så kan det være tomt nok!
et hjem er ikke et hjem uden hund (-;

Vi glæder os til billeder af det "lille myr"!

mvh. marie
www.photopassion.dk