hundetyverier / statistikker ?
Fra : Jesper HVL

Dato : 10-04-07 11:34

Hey

Der flyder efterhånden en masse historier rundt med folk der får stjålet
hunde: fra opdrættere, fra private hjem, fra biler, fra foran butikker.
Nogle bliver efter sigende forsøgt videresolgt, nogle beholder tyven
selv, og nogle skulle blive brugt til "kamphunde træning" *yrk*.

Men... hvor meget hold er der i de historier? Jeg leder ikke efter
enkelthistorier, men efter statistikker.

Nogle der har nogle links til sådanne?

Mvh
/j.

Fra : lh

Dato : 10-04-07 15:16

"Jesper HVL" <jhvl@nospam-mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men... hvor meget hold er der i de historier? Jeg leder ikke efter
> enkelthistorier, men efter statistikker.

Jeg kan godt se du vil have et "overblik", men jeg kan alligevel ikke lade
være med at kommentere at selv en "enkeltstående" er så forfærdelig.
Der har for to dage siden lige været et indslag i vores lokale nyheder om en
der havde fået stjålet en lille labradorhvalp på kun 4 uger. Er folk da
sindssyge.... Sådan en kan jo slet ikke klare sig uden sin mor og sine
søskende.

lh

Fra : bettina231@hotmail.c~

Dato : 26-04-07 08:14

On 10 Apr., 12:34, Jesper HVL <j...@nospam-mail.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Men... hvor meget hold er der i de historier? Jeg leder ikke efter
> enkelthistorier, men efter statistikker.

Hvor meget at der er i det hved jeg ikke med sikkerhed,men man kan jo
bare følge lidt med i hvor mange hunde som bliver fundet
skambidt...det taler lidt for sig selv om hvad der er sket.