hund "flytter ind"
Fra : Myhlendorph

Dato : 08-04-07 13:27

på vejen hvor jeg bor løber hundene frit og de gør ikke nogen skade der
ved - men nu ser det ud som min lille hund har fået en kæreste :)

den startede med at stå vagt uden for hegnet ( min løber ikke frit ) nå så
blev den en fast del af interessen og nu er den nærmest flyttet ind - den
ligger pt. på maven med alle 4 ben ude til siden og sover.

jeg smider den godt nok ud når jeg går i seng - men den er ikke meget for
det i går skubbede jeg den 7 meter hænd af gulvet til jeg til sidst løftede
den op og bar den ud.

nu ved jeg ikke rigtigt om jeg skal finde ejeren og spørge om jeg kan
overtage den - den er sgu meget sød og minder lidt om hunden fra as good as
it gets :)

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 02:58

Myhlendorph wrote:
> [...]
>
> nu ved jeg ikke rigtigt om jeg skal finde ejeren og spørge om jeg kan
> overtage den - den er sgu meget sød og minder lidt om hunden fra as

Og hvordan vil du få den med hjem fra din "container-rejse til thailand" ???