hvalpebog
Fra : Rene Petersen

Dato : 06-04-07 04:10

Hej allesammen ...
Hjælp søges...
Findes der ikke en bog til hvalpe ligesom der findes barnets første bog...?
Hilsen pia og René

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-04-07 07:33

"Rene Petersen" <festusblans@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen ...
> Hjælp søges...
> Findes der ikke en bog til hvalpe ligesom der findes barnets første
> bog...?
> Hilsen pia og René

Jeg har p.t. en 14 ugers labradorhvalp, og selv om hun er min 5. af slagsen,
har jeg haft megen glæde af Irene Jarnveds bog "Fra hvalp til hund", men der
er sikkert andre, der også er gode.
Spørg dig for på biblioteket eller søg på www.bibliotek.dk

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-07 08:43

> [...]
> Hej allesammen ...
> Hjælp søges...
> Findes der ikke en bog til hvalpe ligesom der findes barnets første

Der findes da sundhedsbogen fra dyrlægen, hvori der skrives vægt,
vaccinationer osv. Der er også nogen sider til egne notater. Så smart som
barnets bog- til billeder osv. er den dog ikke. Tror ikke, at det findes,
men man kan da lave noget selv på puteren....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : biine79@gmail.com

Dato : 06-04-07 08:44

On 6 Apr., 05:10, "Rene Petersen" <festusbl...@petersen.mail.dk>
wrote:
> Hej allesammen ...
> Hjælp søges...
> Findes der ikke en bog til hvalpe ligesom der findes barnets første bog....?
> Hilsen pia og René

Jo der findes flere "barnets bog" til hunde i boghandlen er der en
der hedder MIN HUND, ellers bestil hvalpepakken i pedigree klubben der
er også en "barnets bog" med og 2 kg foder..