Hund retter på katte
Fra : OZ3BTO

Dato : 02-04-07 19:11

Samojeden er intiligent er hermed bevidst her i huset..

Vores katte ved godt at køkkenbordet er FORBUDT område,, Meeen man skal jo
lige op og kikke om der skulle være noget der kunen spises eller leges med
jo..
Nu er hunden sku begyndt at gø ad kattene når der hopper derop :P .. Altid
rart med lidt hjælp til katteopdragelse.

Erik

Fra : jopa

Dato : 02-04-07 19:37

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nu er hunden sku begyndt at gø ad kattene når der hopper derop :P .. Altid
> rart med lidt hjælp til katteopdragelse.

Det bedste ville være hvis den åd dem så var du fri for det svineri

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-04-07 19:59

In news:46114d74$0$68233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

> Det bedste ville være hvis den åd dem så var du fri for det svineri

Du er da osse' så sart

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 03-04-07 05:16

Tove Krieger, skrev:
> In news:46114d74$0$68233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
> jopa <admin@jp-web.invalid> typed:

> Du er da osse' så sart

HØRT

/Jens

Fra : OZ3BTO

Dato : 02-04-07 20:53

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

Altid

> Det bedste ville være hvis den åd dem så var du fri for det svineri

> [...]

Nu tæver de to katte hunden på daglig basis såe det tror jeg sku ikke lige
den æder dem
Desuden er de for hurtige for den for den har nu forsøgt sig med at få fat
på dem

Erik

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-04-07 19:59

In news:461148eb$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
OZ3BTO <no@spam.dk> typed:
> [...]
> Nu er hunden sku begyndt at gø ad kattene når der hopper derop :P
> .. Altid rart med lidt hjælp til katteopdragelse.

LOL Eller osse' er vovsen misundelig.

P.S Min kat må gerne gå på alle andre borde end køkkenbordet - og den
_ved_ det

Fra : Kim Christensen

Dato : 02-04-07 21:25

On 2 Apr., 20:10, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:
> [...]
> Nu er hunden sku begyndt at gø ad kattene når der hopper derop :P .. Altid
> rart med lidt hjælp til katteopdragelse.

Min gamle hund (det er ham uden hjerne) går nogen gange på bordet og
stjæler et eller andet. Så revser junior ham, og straffen er at junior
stjæler det den gamle har stjålet, og spiser det. Godt at have andree
til at gære arbejdet. Det er vist det man på moderne management-dansk
kalder outsourcing.

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-04-07 23:33

In news:1175545508.452306.306870@p15g2000hsd.googlegroups.com,
Kim Christensen <SLETTESnemoris@yahoo.com> typed:

> [...]
> junior stjæler det den gamle har stjålet, og spiser det. Godt at
> have andree til at gære arbejdet. Det er vist det man på moderne

ROFL Uden tvivl !

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-04-07 07:56

Har nu fået en forklaring på det af en dyrlæge..
Han mener det er fordi at når vi tager katten i det har de jo fået balle
+ vi bliver sure ... Hunden kan ikke lide når vi er sure og derfor
forsøger den på at få kattene til at lade være

Erik

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-04-07 08:13

> [...]
> balle + vi bliver sure ... Hunden kan ikke lide når vi er sure og derfor
> forsøger den på at få kattene til at lade være

Det kan godt være at det er rigtigt..
jeg har 3 hunde, deriblandt to boxere, en han og en tæve, tæven er lidt
nervøst anlagt, og gøer ofte af "ingenting".
ind i mellem hvis hun står i haven og gøer, kommer hannen og giver hende en
røffel..ligesom "så hold dog kæft!!".
han og den 3. hund ved godt, at det ikke er velset at stå og galpe uden
grund.

mvh. marie

Fra : Winnie

Dato : 03-04-07 08:58

> [...]
> balle + vi bliver sure ... Hunden kan ikke lide når vi er sure og derfor
> forsøger den på at få kattene til at lade være

Ja, det tror jeg også er en mulighed.
Her er det nærmest omvendt. Kattene ordner forarbejdet - rager dimsen ned
fra bordet -, lokker hunden til at tage over - hunden tager dimsen og tygger
i den -, og katten nyder så ellers synet af en hund der får skæld ud!

Til gengæld, hjælper voksne Berta, os med at rette på hvalpen Bette. Hun
trækker hende i øret eller nakken og tjekker lige med os, om det er ok. Og
vi kan tydeligt se, at hun nyder rollen som morhund, og at arbejde sammen
med os om den lille "møghund"!
Desuden er Berta blevet meget mere lydig siden vi fik Bette. Hvis Berta
kunne ryste på hovedet og sige "tsk, tsk, tsk" ville hun gøre det!

De gange hvor de to - mor og datter - ryger op at slås, træder vores hunkat
til. Hun vil ikke have de slås og står bag ved Berta og slår hende bag i.

- Winnie, der tænker, at dyrs hjerner måske ikke er så simple endda...

Fra : Sanne

Dato : 03-04-07 09:09

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bag i.
>
> - Winnie, der tænker, at dyrs hjerner måske ikke er så simple endda...

Når vores hunde en heldigvis sjælden gang ryger i tottene af hinanden,
sætter det gang i vores kat.
Det er lige meget om hun sover, er i et andet rum eller etage...hun kommer
flyvende og uddeler øretæver til ALLE der er i nærheden af balladen.
Det skal lige siges at hun er 15 år og vi har 4 hunde.....
Hun er ligeglad...hun gider ikke ballede!!!!
Og de har fisme respekt for hende og turde aldrig gøre noget ved det.

Sanne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-04-07 18:31

On Tue, 3 Apr 2007 08:55:33 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>+ vi bliver sure ... Hunden kan ikke lide når vi er sure og derfor
>forsøger den på at få kattene til at lade være

Ja men det skal nok passe. Hvis vi en sjælden gang har katten indenfor
og han hopper på bordet - og vi smider ham ned sørger hundene også
lige for at jage ham ud i bryggerset med "knurre og vov"

Men hvis de mødes udenfor hvor katten sædvanligvis bor her på gården -
så er der ikke noget. Fremmede katte til gengæld - de bliver jaget i
det nærmeste træ... hihi...

** Lars

Fra : gitte

Dato : 03-04-07 09:43

"OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
> Nu er hunden sku begyndt at gø ad kattene når der hopper derop :P .. Altid
> rart med lidt hjælp til katteopdragelse.

Vores katte må heller ikke gå på bordene. Tidligere havde jeg en springer,
dengang måtte kattene heller ikke gå på bordet, men hun var mere hjælpsom
end din, hunden hoppede nemlig op og rev kattene ned fra f.eks.
køkkenbordet. Mille (vores nuværende "hvide schæfer-sweizisk hyrdehund"
har lidt samme tendens.

Hun gør iøvrigt "næsten" aldrig, er det normalt?, det er i alt fald dejligt.

--
En venlig hilsen fra
gitte