Min Aggressive Hund Emma
Fra : Ellen01

Dato : 01-04-07 18:15

Hej igen
Ja nu har vi været en tur ude gå... Og lige denne dag, havde byens
hunde møde på gadehjørnet...og så kunne jeg jo passende prøve at få
Emma til at kigge lidt på de andre hunde..som jo alle er enige om
ville være det bedste, altså hvis hun kunne se nogle flere andre
hunde... Det gik også fint.. De andre gøede så meget, så det gjorde
Emma ikke..Men også kun fordi at jeg var i den anden ende af snoren...
Men børsterne er oppe og halen ligeså... Jeg slap Nanna vores lille
hund... Tænkte at Emma måske kunne se at der ikke sker noget... For
Nanna elsker nemlig at møde andre hunde...
Men jeg tør ikke gå så tæt på at hun kan nå dem.. ( De andre var nu
også bange for hende..) Men Piano piano..som vi siger hernede kunne vi
måske få en fornuftig hund ud af hende.. Nu prøve vi at opsøge de få
hunde vi har omkring os...
Med venlig hilsen Ellen