hundegitter
Fra : BS

Dato : 30-03-07 18:27

Hej -
er der een eller anden der ved hvor man kan købe højt gitter til en
hundegård.
Jeg har set det flere steder, men kan ikke finde en leverandør
H J Æ L P
tak
venlig hilsen Bodil

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hm

Dato : 30-03-07 18:37

"BS" <bs@virker-ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hundegård.
> Jeg har set det flere steder, men kan ikke finde en leverandør

Hej Bodil
du skulle prøve at kikke i den blå avis, guloggratis, der kan man som regel
købe gode brugte hundegårde, men hvis du vil have nye elementer så er der
Poda, NH løbegårde, har du prøvet at søge på hundegårdselementer på google,
der fremkommer jeg ved ikke hvor mange links.
Hanne

Fra : jopa

Dato : 30-03-07 19:06

"BS" <bs@virker-ikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hundegård.
> Jeg har set det flere steder, men kan ikke finde en leverandør

http://www.sandagerprofildesign.dk/

De har lavet min.
ps nedenstående SPAM er ugleset på usenet

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 19:11

jopa, skrev:

> ps nedenstående SPAM er ugleset på usenet

Hvorfor John, det fylder da næsten ingenting
Tænk hvor flot det kunne værer hvis vi alle brugte SPAMfighter.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 09:20

pwh XXX Porno-Rudy wrote:

tør du ikke stå ved dine ord bøsserøv????

henter du mange pornoslasker siden du kalder dig XXX bøsserøv????

eller er du bare

Peter Warming Hansen
Bispegade 27
6760 Ribe
75 42 42 10
peter@pwh.dk

From: "XXX" <xxx@.dk>
Newsgroups: dk.snak.mudderkastning

From: "pwh" <gætselv@.dk>
Newsgroups: dk.fritid.dyr.hund

Jens, skrev:

Kan du og dine små bøssevenner ikke snart holde op med
at X-poste jeres lort, og holde det her i jeres lortegruppe.

Tro ikke at i er mere anonyme end i rent faktisk er.

SÅ HOLD JERES MUDDERLORT I JERES EGEN LORTEGRUPPE.

roooolig nu peter-bøsserøv.....