tysk ruhår gives væk
Fra : hamse

Dato : 30-03-07 15:08

tysk ruhår, chippet, dejlig tysk ruhår gives væk den er renlig og er vandt
til at være alene.med den er desværre skudræd men helt igennem en dejlig
famillie hund som elsker vand.. 1.5 år..
randers

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 16:30

hamse, skrev:
> [...]
> vandt til at være alene.med den er desværre skudræd men helt igennem
> en dejlig famillie hund som elsker vand.. 1.5 år..

Prøv markedsgruppen for dyr,
der er nok bedre held

/Jens

Fra : hamse

Dato : 30-03-07 18:36

tak jens eller hvad du nu hedder for en e-mail har du jo ikke... skulle
måske bare ha skrevet dagbog ligesom dig og tro det er sjovt for andre.. du
´skal ikke tro det er let at skille sig af med den.. men kunne jo være der
var en her der kunne bruge den.. ps gasser i nu på sofaen? eller har i mødt
en engel? det har min hund desværre ikke.. glæder mig til at læse hvad i har
lavet i morgen

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 18:57

hamse, skrev:
> [...]
> på sofaen? eller har i mødt en engel? det har min hund desværre
> ikke.. glæder mig til at læse hvad i har lavet i morgen

Hvad i alverden er det for en gang gøjl at lukke ud.
Jeg henviser venligt til en gruppe hvor der nok er bedre "bid"
end her. Jeg kriticerederede ikke din posting på nogen måde.

Personer som dig har som jeg ser det opbrugt deres tid her
i gruppen, jeg prøver jo bare på at hjælpe dig.
Og hvad gør du, laver grin med mig og min syge hund.

/Jens (som stadig kan blive fortørnet over Usenetfolk)

Fra : Leyna

Dato : 30-03-07 19:41

On Fri, 30 Mar 2007 19:36:18 +0200, "hamse" <hammer@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>´skal ikke tro det er let at skille sig af med den.. men kunne jo være der

Og det er nok osse derfor at du bliver henvist til markedsgruppen. Dér
har du langt større chance for at få hunden omplaceret, og den gruppe
er beregnet til køb og salg. Her snakker vi bare hunde... og hygger os
sammen.
Håber du finder et godt nyt hjem til din hund.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 19:02

"hamse" <hammer@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at være alene.med den er desværre skudræd men helt igennem en dejlig
> famillie hund som elsker vand.. 1.5 år..

Synes, at i skulle tage lidt for jeres hund ( han / tæve ? ) for, at sortere
lidt i de mest useriøse henvendelser, som i højst sandsynligt vil blive
bombarderet med.
Hvis i forlanger 1-2000 kr., kommer der måske færre, men tilgengæld mere
seriøse henvendelser.
Held og lykke med, at finde et godt hjem til vovsen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 19:08

Buffy, skrev:

> Held og lykke med, at finde et godt hjem til vovsen.

Dårligere end nu kan det vel næppe blive.

/Jens (som er blevet muggen på Hamse)

Fra : lh

Dato : 30-03-07 19:57

> Dårligere end nu kan det vel næppe blive.
>
> /Jens (som er blevet muggen på Hamse)

Hvorfra ved du at hunden nu har det dårligt hjem??!!

lh

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 20:50

lh, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfra ved du at hunden nu har det dårligt hjem??!!

Ved jeg heller ikke , ved bare at Hamse
fik ført sig for meget frem i aften

/Jens

Fra : hamse

Dato : 30-03-07 21:57

ok syntes vi skal stoppe denne streng prøvede bare at høre om der var en der
kunne bruge en god og dejlig hund men som jeg desværre ikke kan bruge da den
er som skrevet skudræd.. men kan da læse at jeg er i den forkerte gruppe så
,mange gange undskyld pwh og god bedring til din hund..

Fra : Leyna

Dato : 31-03-07 06:15

On Fri, 30 Mar 2007 22:56:53 +0200, "hamse" <hammer@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>er som skrevet skudræd.. men kan da læse at jeg er i den forkerte gruppe så
>,mange gange undskyld pwh og god bedring til din hund..

Gruppen du leder efter hedder dk.marked.privat.dyr.

Held og lykke med det.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : hamse

Dato : 31-03-07 10:42

mange tak leyna vidste ikke der var sådan en gruppe

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 09:24

pwh wrote:

> Dårligere end nu kan det vel næppe blive.
>
> /Jens (som er blevet muggen på Hamse)

hvorfor skriver du jens, når du hedder Peter Warming Hansen???

Fra : hamse

Dato : 01-04-07 09:56

mange tak,, har den i mange steder men det er ikke nemt at komme af med en
ellers god jagthund når den er skudræd.. ja det er mærkelig han ikke ved stå
ved sit navn han er ellers hurtig nok når man åbenbart har postet forkert
men jeg kan godt leve med han er blevet muggen på mig..

Fra : pwh

Dato : 01-04-07 11:20

hamse, skrev:
> ja det er mærkelig
> han ikke ved stå ved sit navn han er ellers hurtig nok når man
> åbenbart har postet forkert

Er det stadig ikke gået op for dig at jeg mente min henvisning
til markedsgruppen som en venlighed, da det sikkert ville værer
forgæves for dig at annoncerer din hund her.

Jeg står fint ved mit navn, men mit efternavn og private Email
får du altså ikke, hvad skulle jeg dog udbrede det på Usenet for.
Du mener måske selv at Hamse er mindre anonymt end Jens.

Har folk lyst til at opsøg mig privat er jeg såmænd ikke så svær
at finde frem til. Jeg har mange gange skrevet hvor jeg ca bor,
og hvor jeg precist dagligt lufter hunde.
Billeder af mig selv og hundene ligger også frit fremme i gruppen,
så vil folk mig noget, kræver det ikke den helt store indsats at finde mig.

/Jens

Fra : Ellen01

Dato : 01-04-07 17:36

On 1 Apr., 12:20, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
> Billeder af mig selv og hundene ligger også frit fremme i gruppen,
> så vil folk mig noget, kræver det ikke den helt store indsats at finde mig.

Hej Jens
Jeg er jo nysgerrig.... så....hvad er det for nogle hunde du har...?
Med venlig hilsen Ellen

Fra : pwh

Dato : 01-04-07 17:58

Ellen01, skrev:

> Hej Jens
> Jeg er jo nysgerrig.... så....hvad er det for nogle hunde du har...?
> Med venlig hilsen Ellen

Det er en hanhund, Tyson på 5 år, han er ½ Labrador og ½ Schæfer,
og så har jeg Tæven Angel på 3 år, hun er ½ Labrador og ½ Rottweiler.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 01-04-07 18:54

"Ellen01" <ellen@e-and-l.com> skrev i meddelelsen

Hej Jens
Jeg er jo nysgerrig.... så....hvad er det for nogle hunde du har...?
Med venlig hilsen Ellen

Jeg har gemt et tidligere billede af Jens'es hanhund Tyson
http://jp-web.dk/dog.jpg
Bemærk tandstillingen som kommer af dårlig foder primært kyllingeskrog

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 01-04-07 19:20

jopa, skrev:
> [...]
> http://jp-web.dk/dog.jpg
> Bemærk tandstillingen som kommer af dårlig foder primært

Er han ikke bare smuk, en levende reklame for Barf

/Jens

Fra : Eva

Dato : 01-04-07 20:52

> Er han ikke bare smuk, en levende reklame for Barf
>
> /Jens 45

Jens, kan du ikke ofre et tandlægebesøg på den arme hund :0)

Eva

Fra : pwh

Dato : 02-04-07 05:03

Eva, skrev:

> Jens, kan du ikke ofre et tandlægebesøg på den arme hund :0)
>
> Eva

Lægebesøg er forbeholdt min lille Angel,
Tyson må klarer sig som han bedst kan,
alt foder bliver også testet på ham først (derfor de tænder)

/Jens

Fra : Ellen01

Dato : 01-04-07 18:17

On 1 Apr., 18:57, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Det er en hanhund, Tyson på 5 år, han er ½ Labrador og ½ Schæfer,
> og så har jeg Tæven Angel på 3 år, hun er ½ Labrador og ½ Rottweiler.
>
> /Jens

Hej Jens
Det lyder da meget godt, Blandinger er ofte ret så fine... syntes
jeg...
Mvh Ellen

Fra : pwh

Dato : 01-04-07 19:25

Ellen01, skrev:

> Hej Jens
> Det lyder da meget godt, Blandinger er ofte ret så fine... syntes
> jeg...
> Mvh Ellen

Jeg er godt tilfreds
Tyson var det lidt af en tilfældighed blev en blanding,
han skulle have været en ren Lab.
Angel var en ønskeblanding,
i håbet om at få mig en blid Rottweiler.
Den næste hund jeg skal have bliver nok en ren Rottweiler,
den race er jeg blevet ret glad for efterhånden.

/Jens

Fra : Ellen01

Dato : 02-04-07 09:19

On 2 Apr., 06:02, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Lægebesøg er forbeholdt min lille Angel,
> Tyson må klarer sig som han bedst kan,
> alt foder bliver også testet på ham først (derfor de tænder)
>
> /Jens

Hej Jens
Jo Han er rigtig fin... Ærgeligt at min Emma er blevet
steraliseret ... ellers kunne der blive nogle fine vovser ud af Dem
sammen...hæhæ...
Mvh Ellen