Labrador/Sibirian Husky blanding
Fra : BS

Dato : 29-03-07 19:12

Hanhvalp fra juni 2006 - søger rigtig dejligt hjem.
Jeg skal flytte, og kan ikke have ham med mig.
Er der mon een "kikker" her på siden der gerne vil have ham, - fotos kan
sendes
venlig hilsen Bodil

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 16:30

BS, skrev:
> [...]
> Jeg skal flytte, og kan ikke have ham med mig.
> Er der mon een "kikker" her på siden der gerne vil have ham, - fotos

Prøv markedsgruppen for dyr,
der er nok bedre held

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-03-07 17:01

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv markedsgruppen for dyr,
> der er nok bedre held

Eller kontakt Leyna direkte
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-03-07 19:38

On Fri, 30 Mar 2007 18:00:34 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

>Eller kontakt Leyna direkte

HOV!
Hvad skal jeg nu blandes ind i det for?

Nænæ, nu har jeg dyr nok... med mindre der er eller eller anden der
absolut vil ha' omplaceret en Maine Coon... men det er jo en kat, og
hører ikke til her.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 30-03-07 20:06

Leyna, skrev:

> [...]
>
> Nænæ, nu har jeg dyr nok... med mindre der er eller eller anden der
> absolut vil ha' omplaceret en Maine Coon... men det er jo en kat, og

Pjat med dig Leyna.
Falbød jeg Angel ville du ryge på,
Tyson ville nok knække nakken på alle dine udsultede hunde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-03-07 21:52

On Fri, 30 Mar 2007 21:05:44 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Pjat med dig Leyna.
>Falbød jeg Angel ville du ryge på,
>Tyson ville nok knække nakken på alle dine udsultede hunde

NUL. Jeg vil ikke ha' en hund der spiser i møblerne!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 20:14

On Fri, 30 Mar 2007 20:37:53 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
>
>Nænæ, nu har jeg dyr nok... med mindre der er eller eller anden der
>absolut vil ha' omplaceret en Maine Coon... men det er jo en kat, og

Hvis du er så glad for pelspleje kan jeg da anbefale en Old English
Sheepdog )
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Leyna

Dato : 30-03-07 21:53

On Fri, 30 Mar 2007 21:14:03 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Hvis du er så glad for pelspleje kan jeg da anbefale en Old English
>Sheepdog )

Ellers tak. Vi har gulvtæppe!
--
Leyna