Update Angel.
Fra : pwh

Dato : 28-03-07 13:10

Jeg har lige snakket med en af klinikdamerne, hun var lidt stresset,
men hun fortalte at de ikke havde fundet nogen fremmedlegmer
i hende
Nu må jeg pænt vente på den lange version til kl 15:15
hvor jeg skal hente hende.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 28-03-07 13:41

pwh, skrev:
> men hun fortalte at de ikke havde fundet nogen fremmedlegmer
> i hende

I Angel altså, ikke i klinikdamen

/Jens (som var hurtigere end Leyna)

Fra : pwh

Dato : 28-03-07 15:47

Nå vi har lige hentet det lille myr.
De fandt som sagt ingen tegn på fremmedlegmer i hende,
med deres fine nye digitale røngtenapperat (ret smart faktisk).
Deres bedste gæt er at hun har reddet sig en virusinfektion,
så nu er hun på penicillin-kur og skånekost den næste tid.

Hun var ret glad for at se os, og rev nærmest armen af den
stakkels dame for at komme hen til mig

Nu ligger hun lige og gaser den inde på sofaen,
hun er jo noget smattet efter den omgang beroligende
som hun har fået, hun frisker nok op i aften

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-03-07 16:13

In news:RdvOh.31$Z21.9@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:
> [...]
>
> Nu ligger hun lige og gaser den inde på sofaen,
> hun er jo noget smattet efter den omgang beroligende
> som hun har fået, hun frisker nok op i aften

Gudskelov, det var dejligt at høre at det ikke var alvorligt. Hun er
snart oppe på dupperne igen når hun får penicillin.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 28-03-07 16:42

Tove Krieger, skrev:
> In news:RdvOh.31$Z21.9@news.get2net.dk,
> pwh <gætselv@.dk> typed:

> Gudskelov, det var dejligt at høre at det ikke var alvorligt. Hun er
> snart oppe på dupperne igen når hun får penicillin.

Forhåbentligt er hun snart frisk igen (jeg kan så nyde freden så længe)
Men jeg tager ikke glæderne på forskud, der er ingen garanti for at det
ikke er mavesår, kræft, eller et fremmedlegme de kun kan se med kikkert.
Så når hun har holdt maden i sig nogle dage ånder jeg lettet op, ikke før.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 28-03-07 17:54

> [...]
> Så når hun har holdt maden i sig nogle dage ånder jeg lettet op, ikke før.

det var godt du fik hende med hjem igen, uden operation.
vedr. mavesår vil du vide det, der vil være "kaffegrums" i opkast, og mørk
blodig afføring.
Jeg håber da, at det "bare" er virus. Der har for nylig kørt en del rundt af
den slags herovre ifølge min dyrlæge, så hold øje med tyson, det kan smitte
i nogle tilfælde.
Selv har jeg sluppet helt fri for den slags, heldigvis.

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 28-03-07 18:09

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> det var godt du fik hende med hjem igen, uden operation.
> vedr. mavesår vil du vide det, der vil være "kaffegrums" i opkast, og
> mørk blodig afføring.

Vil jeg holde øje med.
Dyrelægen nævnte det bare som en mulighed som ikke helt kunne
udelukkes uden yderlige undersøgelser.

> Jeg håber da, at det "bare" er virus. Der har for nylig kørt en del
> rundt af den slags herovre ifølge min dyrlæge, så hold øje med tyson,
> det kan smitte i nogle tilfælde.

Tyson er så velopdragen at han ikke kunne finde på at
blive smittet med den slags
Og jeg er ikke spor forbavset over at det er ovre fra
jer at det djævelskab er kommet

> Selv har jeg sluppet helt fri for den slags, heldigvis.

Nogen gange rammer det desværrer ens egne dyr

/Jens (som lige har kogt kylling til Angel, hun kan godt lugte det)

Fra : Leyna

Dato : 29-03-07 10:39

On Wed, 28 Mar 2007 16:46:57 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu ligger hun lige og gaser den inde på sofaen,
>hun er jo noget smattet efter den omgang beroligende
>som hun har fået, hun frisker nok op i aften

Antibiotika sløver altså osse...
Godt at der ikke var nogen fremmedlegemer. Der krydser fingre for
snarlig bedring.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 29-03-07 11:17

Leyna, skrev:

> Antibiotika sløver altså osse...

Ok, det vidste jeg ikke.
Hun har nemlig virket lidt mere afdæmpet siden kuren begyndte,
jeg troede bare det var fordi hun var blevet sultet de sidste dage.

> Godt at der ikke var nogen fremmedlegemer. Der krydser fingre for
> snarlig bedring.

Hun har spist 2 små måltider siden dyrelægebesøget,
og så vidt jeg ved er begge blevet i hende.
Nu har hun lige været oppe op få en skud mere hos dyrelægen,
og nu går jeg så over til at give piller.
Fik lige en regning på 4200 kr, godt man har forsikring

OT.
Hun fik lige overrasket dyrelægen idag.
Han spurgte henkastet om hun ikke var sådan en 30 kg/s hund,
næh 41 kg hvis deres vægt ellers passede kunne jeg fortælle ham
Han gav mig ret i at hun ikke så spor fortyk ud,
men at hun nok burde komme ned på 38-39 kg igen.
Jeg fortalte ham at det var efter skift til Barf at hun havde taget på,
det kommenterede han slet ikke, en anden dyrelæge deroppe jeg
også fortalte at Jeg Barfer kommenterede det heller ikke.
Så jeg må tolke det på den måde at de ikke har en politik
i det hus der er modstander af Barf

/Jens (som synes Leyna igen fik drejet debatten over på Barf)

Fra : Leyna

Dato : 29-03-07 10:37

On Wed, 28 Mar 2007 14:41:26 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>I Angel altså, ikke i klinikdamen
>
>/Jens (som var hurtigere end Leyna)

*LOL*

Nu kom jeg til at spekulere på hvad der dog kan være af
"fremmedlegemer" i klinikdamen!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 29-03-07 11:04

Leyna, skrev:

> *LOL*
>
> Nu kom jeg til at spekulere på hvad der dog kan være af
> "fremmedlegemer" i klinikdamen!

Nu sidder John og savler

/Jens