Hygge
Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 05:22

Jeg faldt i søvn med en dildo i numsen , det gjorde lidt ondt da jeg vågnede
men så blev det egentligt dejligt og nu sider jeg og skriver til jer med den
oppe i skeden - jeg har vasket den og det er så dejligt :)

Fra : gitte

Dato : 23-03-07 07:13

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.234dk> wrote in message
> Jeg faldt i søvn med en dildo i numsen , det gjorde lidt ondt da jeg
> vågnede men så blev det egentligt dejligt og nu sider jeg og skriver til
> jer med den oppe i skeden - jeg har vasket den og det er så dejligt :)

Du er syg i roen Bo, og hvor er det grimt gjort mod Winnie, hvad har hun dog
gjort dig.

Nogen der ved hvor man sender en klage hen ?

gitte

Fra : lh

Dato : 23-03-07 08:06

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dog gjort dig.
>
> Nogen der ved hvor man sender en klage hen ?

Nu er jeg altså nysgerrig, hvordan kan I se at det er andre der skriver på
og udgiver sig for andre?
Jeg er ikke inde i alt det "tekniske", men det kunne da være rart at kunne
gennemskue så dumme svin (undskyld)

lh

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 08:23

lh, skrev:

> Nu er jeg altså nysgerrig, hvordan kan I se at det er andre der
> skriver på og udgiver sig for andre?
> Jeg er ikke inde i alt det "tekniske", men det kunne da være rart at
> kunne gennemskue så dumme svin (undskyld)

Der er flere metoder til at se det.
Du bruger OE kan jeg se, der kan du blot "højreklikke"
på indlægget, gå ned på egenskaber, klikke på "detaljer"
Så kan du i den øverste linie ved Path: se at "Winnie"
skriver fra en organisation der hedder news.astraweb.com
Vores egen Winnie skriver fra Cybercity.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 08:06

gitte, skrev:
> "Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.234dk> wrote in message
>
> Du er syg i roen Bo, og hvor er det grimt gjort mod Winnie, hvad har
> hun dog gjort dig.
>
> Nogen der ved hvor man sender en klage hen ?

Tror ikke det er Bo, han er faktisk et meget venligt
menneske som jeg oplever ham.

Det er nærmere mudderfolket der hænger efter ham.
Vi har haft problemet før, det bedste man kan gører er
at ignorerer dem, så forsvinder de af sig selv.
Det bedste man kan gører er faktisk også at holde
sig fra Bo's tråde, hvis man ikke vil risikerer angreb
fra hans kammersjukker.

/Jens (som nok bliver næste offer nu)

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 08:58

"pwh"skrev

> [...]
> Det bedste man kan gører er faktisk også at holde
> sig fra Bo's tråde, hvis man ikke vil risikerer angreb

Ja, det er jo hvad man risikerer, når man siger sin mening om den flok! Men
det er ikke Bo der står bag, det ligner ikke hans skrivestil.

-Winnie, der dog trods alt, er glad for, at gruppen har gennemskuet den

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-03-07 09:25

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men det er ikke Bo der står bag, det ligner ikke hans skrivestil.
>
> -Winnie, der dog trods alt, er glad for, at gruppen har gennemskuet den

Jeg tror heller ikke at det er Bo, det er for korrekt skrevet til at det kan
være ham, han er ikke et ondskabsfuldt menneske, men der er flere af dem der
er i kølvandet på ham, der har lavet lign. før.

mvh. marie - som ærligt må indrømme, at hun fik morgenkaffen galt i
halsen..GG.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 10:47

"Torben og Marie-louise Ager"

> [...]
> dem der er i kølvandet på ham, der har lavet lign. før.
>
> mvh. marie - som ærligt må indrømme, at hun fik morgenkaffen galt i

Og hvordan tror du så jeg reagerede!? Og specielt da det gik op for mig, at
jeg ikke en gang var særligt fuld i går

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 11:07

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen

> Og hvordan tror du så jeg reagerede!? Og specielt da det gik op for mig,
> at jeg ikke en gang var særligt fuld i går

Syntes ellers det lød så hyggeligt.
Et godt råd: svar aldrig på Bo's indlæg.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-03-07 11:17

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen

> Syntes ellers det lød så hyggeligt.
> Et godt råd: svar aldrig på Bo's indlæg.

GGG.. og hvorfor mon jeg regnede med at du ville dukke frem fra busken? ((-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 11:30

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:4603a90b$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> GGG.. og hvorfor mon jeg regnede med at du ville dukke frem fra busken?
> ((-;

Fordi jeg har en kinky tankegang
Men alvorligt talt, hvis man smider blod i havet tiltrækker det hajer.
Samme effekt har det desværre at svare på Bo's indlæg.
Der sker såmænd ikke det store ved at ignorere hans indlæg.
De er som regel så surrealistiske at man fornemmer han er på et eller andet

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-03-07 12:31

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
> meddelelsen news:4603a90b$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Fordi jeg har en kinky tankegang

neeeej virkelig?? ((-;

> [...]
> Der sker såmænd ikke det store ved at ignorere hans indlæg.
> De er som regel så surrealistiske at man fornemmer han er på et eller

jamen det er ganske rigitigt, både det første og det sidste..

mvh. marie

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 12:40

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev
> "Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev
>>

> Syntes ellers det lød så hyggeligt.

Gamle gris

> Et godt råd: svar aldrig på Bo's indlæg.

Du har ret, det gør jeg normalt heller ikke. Syntes bare det er synd for de
der spilder tiden på dem. Og med det indlæg, var der potentielt risiko for,
at mange af de nyere skribenter, ville bruge tid og energi på det.
At det så i stedet blev til en joke mod mig, undrer mig egentlig ikke - det
var vel nærmest forventet.

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 12:43

Winnie Schildknecht, skrev:
> "Torben og Marie-louise Ager"

> Og hvordan tror du så jeg reagerede!? Og specielt da det gik op for
> mig, at jeg ikke en gang var særligt fuld i går

*LOL*
Og du havde heller ikke ondt i måsen

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 12:47

"pwh" <gætselv@.dk>

> *LOL*
> Og du havde heller ikke ondt i måsen

Nix... Ikke SÅ ondt i hvert fald!

- Winnie

Fra : Leyna

Dato : 23-03-07 13:53

On Fri, 23 Mar 2007 08:58:26 +0100, "Winnie Schildknecht"
<winnie@schildknecht.123dk> wrote:

>-Winnie, der dog trods alt, er glad for, at gruppen har gennemskuet den

Gennemskuet hvilket? *GGG*

Jeg bliver så vred når nogen misbruger en andens navn, og jeg mener at
sådan noget bør meldes... Jeg ved bare ikke lige hvordan.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 14:07

In news:0bj7039cfvk39rv5ai4nm6f4ll8vpjohf4@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Jeg bliver så vred når nogen misbruger en andens navn, og jeg mener
> at sådan noget bør meldes... Jeg ved bare ikke lige hvordan.

Det sker hele tiden i de andre grupper, og tro mig - de er blevet
meldt adskillige gange, men fortsætter bare hos en anden udbyder. Jeg
tror man bare skal ignorere den slags tåber fuldstændigt, for mod
dumhed kæmper selv guderne forgæves, og herregud de stakkels fjolser
har nok ikke andet at lave end at genere ordentlige mennesker, men så
er de godt nok kommet til den forkerte gruppe

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 16:21

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> har nok ikke andet at lave end at genere ordentlige mennesker, men så
> er de godt nok kommet til den forkerte gruppe

Mener du det er fordi der ikke er nogle ordentlige mennesker
her i gruppen Tove

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 16:32

In news:agSMh.30$I22.20@news.get2net.dk,
pwh <gætselv@.dk> typed:

> Mener du det er fordi der ikke er nogle ordentlige mennesker
> her i gruppen Tove
>
> /Jens

Herregud søde Jens, hvorfor skal du altid have det hele ind med skeer
?

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 15:52

"Leyna"skrev news:0bj7039cfvk39rv5ai4nm6f4ll8vpjohf4@4ax.com...

> Gennemskuet hvilket? *GGG*

Nårh, Leyna

- Winnie

Fra : Leyna

Dato : 23-03-07 21:46

On Fri, 23 Mar 2007 15:51:41 +0100, "Winnie Schildknecht"

Arh, den bad du altså selv om! *GGG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : gitte

Dato : 23-03-07 09:49

> Tror ikke det er Bo, han er faktisk et meget venligt
> menneske som jeg oplever ham.

OK, jeg lagde bare mærke til at det er samme server der bliver brugt, og en
stavefejl som sider istedet for sidder, er typisk for Bo, men jeg
undskylder, hvis det ikke er ham.

> [...]
> Det bedste man kan gører er faktisk også at holde
> sig fra Bo's tråde, hvis man ikke vil risikerer angreb

Ser du dem kender jeg ikke noget til ... jeg aner ikke så meget om, hvad der
foregår i grupperne som sådan, synes bare angrebet var lidt voldsomt.

gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 11:32

gitte wrote:

> [...]
>
> Ser du dem kender jeg ikke noget til ... jeg aner ikke så meget om,
> hvad der foregår i grupperne som sådan, synes bare angrebet var

Jeg er aldeles overbevist om, at det ikke er Bo. Sådan er han ikke,
jeg har kun oplevet ham som et venligt menneske.

Jeg har en lumsk anelse om at det kan være Jens "fuglefjams" (ja, det
kaldes han faktisk også), det er lige hans stil. Han er på nakken af
Bo hvor han kan komme til det ,(syg personage ). Ham har jeg
puttet i filteret adskillige gange, men han ændrer konstant sin "fake"
e-mailadresse, det samme gør en fyr der kalder sig "Bæ9" også. Om det
nytter at klage til deres udbydere er ikke sikkert, det er vist blevet
gjort så tit uden resultat, de skifter jo blot udbydere o.s.v. hele
tiden.

Det er synd for dem det går ud over, men heldigvis kender vi andre her
i gruppen de pågældende der bliver generet. P.t. er begge før omtalte
fjolser i mit filter sammen med nogle andre hjernedøde tåber, men det
er desværre kun en stakket frist inden de slår til igen.

Nå, men det bragte vist også mig i "skudlinien", mit fortrin fremfor
ham er dog at jeg kan stave

Fra : gitte

Dato : 23-03-07 11:47

> Jeg er aldeles overbevist om, at det ikke er Bo. Sådan er han ikke,
> jeg har kun oplevet ham som et venligt menneske.

det er da også mit indtryk så det undrede mig.

> [...]
> filteret adskillige gange, men han ændrer konstant sin "fake"
> e-mailadresse, det samme gør en fyr der kalder sig "Bæ9" også.

OK, jeg er ikke stødt de to navne tidligere.

Om det
> nytter at klage til deres udbydere er ikke sikkert, det er vist blevet
> gjort så tit uden resultat, de skifter jo blot udbydere o.s.v. hele tiden.

så hjælper det sikkert ikke.

> [...]
> fjolser i mit filter sammen med nogle andre hjernedøde tåber, men det er
> desværre kun en stakket frist inden de slår til igen.

har de da gjort det i denne gruppe på et tidligere tidspunkt ?

> Nå, men det bragte vist også mig i "skudlinien", mit fortrin fremfor ham
> er dog at jeg kan stave

**grin**

gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 12:00

gitte wrote:

> har de da gjort det i denne gruppe på et tidligere tidspunkt ?

Ja det har de da. Spørg du Jens (PWH) om det.

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 12:11

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

Hvis i lod messageid blive stående som ovenstående så kan man altid se
forskel på en fake afsender

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 12:30

jopa wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvis i lod messageid blive stående som ovenstående så kan man altid
> se forskel på en fake afsender

Ja tak, det var da en god ide

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 12:48

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev
> Hvis i lod messageid blive stående som ovenstående så kan man altid se
> forskel på en fake afsender

God idé!

- Winnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 13:06

jopa <admin@jp-web.invalid> wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hvis i lod messageid blive stående som ovenstående så kan man altid
> se forskel på en fake afsender

Jeg skal lige høre dig John. Skal man ikke indstille det i quotefix,
at messageid skal blive stående ?

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 13:17

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg skal lige høre dig John. Skal man ikke indstille det i quotefix, at
> messageid skal blive stående ?

Jo hvis du bruger quotefix skal du.
Nu kan jeg ikke bruge quotefix til min Windows Vista så jeg kan ikke lige
huske hvordan du gør.
Vista har ikke mere indbygget Outlook express men noget der hedder windows
mail som er bedre
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 13:29

In news:4603c51b$0$52093$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> [...]
> ikke lige huske hvordan du gør.
> Vista har ikke mere indbygget Outlook express men noget der hedder

Nu har jeg korrigeret quotefix lidt, må se om det hjælper.

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 13:35

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> In news:4603c51b$0$52093$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
>>>

> Nu har jeg korrigeret quotefix lidt, må se om det hjælper.

Så kan du se at vi to bruger teledanmarks newsserver.
Fjolserne bruger astraweb så vidt jeg husker

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 13:56

In news:4603c970$0$52183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:

> Så kan du se at vi to bruger teledanmarks newsserver.
> Fjolserne bruger astraweb så vidt jeg husker

Ja det gør de nemlig. Jeg vil tro at astraweb ikke er så kræsne med
deres kunder, for så vidt jeg ved er de blevet blacklistet hos mange
af de andre. Nå, men det er jo nok noget vi må lære at leve med, og så
ellers tage det som det kommer.

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 13:42

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]

Glemte lige:

Bemærk den fake Winnie:

og den rigtige:

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 12:48

Tove Krieger, skrev:

> Ja det har de da. Spørg du Jens (PWH) om det.

Var det ikke omkring juletid de spøgte sidst, tror nu mest
det var John (Jopa) det gik ud over den gang.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-03-07 13:11

> Var det ikke omkring juletid de spøgte sidst, tror nu mest
> det var John (Jopa) det gik ud over den gang.

det mener jeg også at det var

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 13:25

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:4603c3d3$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> det mener jeg også at det var

Skide være med det.
Forøvrigt en rigtig smuk hund din foorige
Ikke at cassius ikke er men jeg sværger jo til højavl på grund af det smukke
ydre og dejlige sind.
Højavl er immervæk lettere at arbejde med og så passer størrelsen mig bedre
end de små pussenussegråschæfere

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-03-07 13:33

In news:4603c716$0$52196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
> det smukke ydre og dejlige sind.
> Højavl er immervæk lettere at arbejde med og så passer størrelsen
> mig bedre end de små pussenussegråschæfere

Marie har ikke haft schæfere. Det er da Connie der har Cassius

Fra : jopa

Dato : 22-03-07 13:44

> Marie har ikke haft schæfere. Det er da Connie der har Cassius

Sorry det er alle de dildoer der forvirrer.
Marie ved udemærket at det er Connie jeg snakker til så hun skal bare blande
sig uden om

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-03-07 12:43

> [...]

> der foregår i grupperne som sådan, synes bare angrebet var lidt voldsomt.

Tak for at du forsvarer mig
Men jeg tager nu ikke "angrebet" personligt - måske fordi jeg har set den
slags før her på usenet. Det er sandsynligvis folk der har mere fritid end
hvad godt er!

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 13:02

Winnie Schildknecht, skrev:
> [...]
> Men jeg tager nu ikke "angrebet" personligt - måske fordi jeg har set
> den slags før her på usenet. Det er sandsynligvis folk der har mere

Enig, det er blot nogle små sølle mennesker der gemmer
sig bag en skærm, faktisk bør man have ondt af dem.
Det glædelige er at deres angreb har modsat effekt,
det styrker sammenholdet i gruppen i stedet for at ødelægge den

/Jens

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 12:46

> Ser du dem kender jeg ikke noget til ... jeg aner ikke så meget om,
> hvad der foregår i grupperne som sådan, synes bare angrebet var lidt
> voldsomt.

Prøv at chekke den gruppe der hedder mudderkastning,
så vil du korse dig, det er derfra Bo's "venner" kommer.

/Jens

Fra : Jesper HVL

Dato : 23-03-07 13:29

gitte wrote:
> [...]
> gjort dig.
>
> Nogen der ved hvor man sender en klage hen ?

Læs her: http://www.usenet.dk/netikette/vejledhardcore.html

Nederst stå der:

--- snip ---
Klage til udbyderen

Dette er den eneste accepterede måde at reagere, såfremt man finder at
en anden bruger opfører sig uacceptabelt, og såfremt denne bruger nægter
at ændre sin adfærd.

De fleste udbydere har oprettet mailadressen abuse@udbydernavn, men
virker denne ikke, kan postmaster@udbydernavn bruges. MInt har lavet en
større undersøgelse af de danske udbyderes holdning til SPAM - og andre
brud på netiketten.

Nogle udbyderes klageafdelinger har temmelig travlt, så forvent ikke at
de svarer med det samme.
--- snip ---

/j.

Fra : xx x. xxxxxx

Dato : 23-03-07 19:05

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> Du er syg i roen xx

ja det blev jeg så lidt sur over !
nu har jeg lavet mit alias og e-mail om så vi måske slipper for mine
forfølger.

men jeg synes ærligt talt ikke jeg fortjener den behandling jeg for jeg har
altid skrevet topick svare venligt osv.

ok jeg kan ikke stave og mine formuleringer kan være lidt kringlede
som hver fugl synger med sit næb.

men jeg synes det er urimeligt at folk skal føle sig afskåret fra at svare
mig hvis jeg har et helt relevant spørgsmål fordi der er nogen tåge hoveder
der
ligger i halen på mit ( kill filter dem og det er så det ).

Når det så er sagt så findes der er en løsning en gang for alle , den er
ikke nem men den er der !
De fleste af jer bruger sikkert oe og med den kommer man ikke langt med
mindre man sætter en hamster news løsning op.

men det man gør er man går ind på Bertels hjemme side her :
http://bertel.lundhansen.dk/dialog/dialog.php

Dialog kan faktisk dræbe al indkomne post fra en news udbyder som f.eks den
jeg bruger her

det er ikke nemt men når det køre så køre det så det man går er at tage
chancen og skrive til Bertel selv
eller endnu bedre gå ind i gruppen : dk.edb.Internet.software.mail+news som
jeg xposter til

som Bertel følger og de skal nok hjælpe med at sætte den op - jeg må
indrømme jeg har selv prøvet uden succes - så det er SKIDE svært
men ikke umuligt så find ud af det og hjælp så hinanden ...

Nu er det jo Bertels hjemme side og han kan gøre med den som han vil -
"problemet" er han har været så længe ved en computer at han ikke forstår
behovet for billeder af hvordan man skal gøre med små forklaringer under

Det er jo meget godt at lave en side om Brug af scripts men fakta er at
dem der ved hvordan man bruger sådan noget de kan selv finde ud af det uden
hjælp
og dem der ikke aner hvad scripts er vil ikke fatte hvad der står.

bedste hilsner

XX X. XXXXXXXX

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 19:33

xx x. xxxxxx, skrev:
> "gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> ja det blev jeg så lidt sur over !
> nu har jeg lavet mit alias og e-mail om så vi måske slipper for mine
> forfølger.

Hej (Bo) XX.
For mit vedkommende må du nok se at få løst
problemet med "mudderfolket" før jeg gider gå i debat med dig.
Jeg har ingen problemer med dig som person,
men dine følgesvende er uønskede.
Altså dit problem, ikke vores.

En løsning kunne måske også værer at du ikke X-poster
når du har et direkte hunderelevant spørgsmål.
Tror det er af den vej du trækker dem med,
vi er kun plaget af dem når du poster her i gruppen.

/Jens

Fra : xxx xxx xxxx

Dato : 23-03-07 19:52

> [...]
> problemet med "mudderfolket" før jeg gider gå i debat med dig.
> Jeg har ingen problemer med dig som person,

jamen hwa fan kan jeg gøre ved det ?

> En løsning kunne måske også værer at du ikke X-poster
> når du har et direkte hunderelevant spørgsmål.
> Tror det er af den vej du trækker dem med,
> vi er kun plaget af dem når du poster her i gruppen.

jeg har kun xpostet når det var relevant som i det indlæg du svare på her
det er røget
i dk.edb.internet.software.mail+news fordi jeg opstillede en løsnings model
til hvordan man kan holde gruppen ren for uønskede svar
og det er den enste måde at gøre det på !

men jeg har f.eks aldig xpostet til dsm eller startet det så ....

Mv.
etc.

Fra : pwh

Dato : 23-03-07 20:20

xxx xxx xxxx, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> jamen hwa fan kan jeg gøre ved det ?

En vej frem kunne værer at holde dig fra muddergruppen,
den er du stadig meget aktiv i som jeg ser det.
Altså opsøger du problemerne, og tager dem med
dig i de lidt mere seriøse grupper.
Altså, drop muddergruppen helt, så kan vi måske
hen af vejen tage dig seriøst.

Du kan nok ikke værer i begge lejrer som jeg ser det,
du må vælge, mudder eller en god debat.

/Jens

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-03-07 22:20

xx x. xxxxxx skrev:

> nu har jeg lavet mit alias og e-mail om så vi måske
> slipper for mine forfølgere.

Så kan vi jo slet ikke se hvem vi svarer, og ingen aner
hvem der forfølger dig, og hvorfor

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 22:04

On Fri, 23 Mar 2007 05:22:23 +0100, "Winnie Schildknecht"
> [...]

>men så blev det egentligt dejligt og nu sider jeg og skriver til jer med den
>oppe i skeden - jeg har vasket den og det er så dejligt :)

Hmmm.......og hvilken race er bemeldte udstyr og må vi se en
stamtavle? ) Når jeg slår op i reglementet kan jeg ikke finde
"dildo" som registreret race og så så må det jo være en "hul i hæk
hund" for ikke at tale om den endnu bredere "rundkørsel". ) Det
nærmeste jeg kommer er "dingo" - men sådan nogle bor i Australien.
Kort og godt..............hvis det var sandt, hvad rager det så
hundegruppen?...........uanset hvem der så er forfatter(mutter)? *suk*
Hvis en del af xpostings havde vedrørt dk.snak.seksualitet så kunne
man måske bære over, men'eeeh..........*suk*
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Pernille

Dato : 07-04-07 20:22

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.234dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt i søvn med en dildo i numsen , det gjorde lidt ondt da jeg
> vågnede men så blev det egentligt dejligt og nu sider jeg og skriver til
> jer med den oppe i skeden - jeg har vasket den og det er så dejligt :)

Syn's du det er spændende for os at høre om? Jeg gør ikke!
Jeg har lige spist mig en mavepine til, i lakrids!
Syn's du det er spændende at høre om?
Nej vel!

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-04-07 20:49

In news:4617ef6e$0$8176$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Pernille <Hovedst@den> typed:
> [...]
> Syn's du det er spændende for os at høre om? Jeg gør ikke!
> Jeg har lige spist mig en mavepine til, i lakrids!

Hej Pernille.

Jeg tror ikke du har læst hele tråden, for så ville du forlængst have
opdaget ,at det er en af de i gruppen jævnligt huserende Trolls der
har misbrugt Winnies navn.

Det er en rigtig syg og klam person der gør sådan noget. Sådanne
personager skal bare ignoreres ihjel, så gruppen slipper for dem.

Fra : pwh

Dato : 07-04-07 22:09

Pernille, skrev:
> [...]
> Syn's du det er spændende for os at høre om? Jeg gør ikke!
> Jeg har lige spist mig en mavepine til, i lakrids!

Nej nu må du tage dig sammen Winnie,
nu har vi snart hørt nok om din dildo der ikke
engang var lavet af lakrids, stop den op et vist sted

/Jens (som ikke kunne nærer sig)

Fra : Winnie

Dato : 08-04-07 08:27

> Nej nu må du tage dig sammen Winnie,
> nu har vi snart hørt nok om din dildo der ikke
> engang var lavet af lakrids, stop den op et vist sted
>
> /Jens (som ikke kunne nærer sig)

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt. En eller anden læser farer
tilfældigt forbi, læser et eller andet, og tænder helt af, uden at sætte sig
ind i sagerne. Det er da vist usenet, når det er mest komisk

-Winnie, der bare ikke kan forstå, hvordan dildo og numse i samme sætning,
kan få Pernille til at tænke på lakrids...

Fra : pwh

Dato : 08-04-07 08:42

Winnie, skrev:

> [...]
> tilfældigt forbi, læser et eller andet, og tænder helt af, uden at
> sætte sig ind i sagerne. Det er da vist usenet, når det er mest

Vi må da håbe at Pernille har lidt røde ører nu,
men en undskyldning skal du nok kigge i vejviseren efter

> -Winnie, der bare ikke kan forstå, hvordan dildo og numse i samme
> sætning, kan få Pernille til at tænke på lakrids...

ROFL

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 08-04-07 10:04

> Vi må da håbe at Pernille har lidt røde ører nu,
> men en undskyldning skal du nok kigge i vejviseren efter

Det er jeg altså også ret ligeglad med

> ROFL

Går ud fra, at du heller ikke kan forklare det?

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 08-04-07 10:16

Winnie, skrev:

> Det er jeg altså også ret ligeglad med

Det synes jeg nu ellers hører med til alm høflighed,
men det er nok mig der er gammeldags på det punkt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-04-07 11:37

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
> Det synes jeg nu ellers hører med til alm høflighed,
> men det er nok mig der er gammeldags på det punkt

Bemærk at i krydsposter denne ot snak

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 08-04-07 12:15

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Bemærk at i krydsposter denne ot snak

Ups
Nu kommer Langhår nok og lukker vores forbindelse

/Jens

Fra : Winnie

Dato : 08-04-07 12:27

"jopa"skrev i en meddelelse
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Bemærk at i krydsposter denne ot snak

Vildt nok - og jeg ved ikke en gang hvordan man gør

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 08-04-07 17:04

"Winnie" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i meddelelsen

> Vildt nok - og jeg ved ikke en gang hvordan man gør

Problemet med at svare på krydspostings er at i bringer klovnerne ind i
gruppen.
Kan se du bruger Outlook Express.
Jeg bruger Vista med windows mails der stort set er det samme, men se på
billedet.
Fjern alt så der kun står dk.fritid.dyr.hund.
Ellers inviterer i dem selv herind
http://jp-web.dk/usenet.jpg

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : ksk

Dato : 14-05-07 19:09

> [...]
> vågnede men så blev det egentligt dejligt og nu sider jeg og skriver til
> jer med den oppe i skeden - jeg har vasket den og det er så dejligt :)
LOL søg læge
KsK