Hundepension Fyn
Fra : JB

Dato : 22-03-07 08:40

Er der nogen, der kan anbefale en supergod hundepension på Fyn eller evt.
Sønderjylland?

Hilsen
Jytte

Fra : Per, Herringe

Dato : 22-03-07 10:57

I meddelelse: 460232cc$0$52192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev JB bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Er der nogen, der kan anbefale en supergod hundepension på Fyn eller
> evt. Sønderjylland?
>
> Hilsen
> Jytte

Hej Jytte

Vi kan anbefale Martedal ved Hillerslev og Lille Dyred ved Tommerup.

Vores to Vizslaer her besøgt begge og vi har været meget tilfredse.

--
MVH Per, Herringe

Fra : JB

Dato : 22-03-07 16:08

"Per, Herringe" <per.herholdt@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi kan anbefale Martedal ved Hillerslev og Lille Dyred ved Tommerup.
>
> Vores to Vizslaer her besøgt begge og vi har været meget tilfredse.

Hej Per.

Tak for oplysningerne, de ser fornuftige ud.

Hilsen
Jytte

Fra : C.H

Dato : 22-03-07 15:37

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan anbefale en supergod hundepension på Fyn eller evt.
> Sønderjylland?
>
> Hilsen
> Jytte

Hej Jytte!
Har du tjekket den, der er på Tåsinge?

Connie

Fra : JB

Dato : 22-03-07 16:09

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jytte!
> Har du tjekket den, der er på Tåsinge?
>
> Connie

Hej Connie.

Jeg ved godt den er der, men jeg kender den ikke. Kender du noget til den?

Hilsen
Jytte