wellness for hunde
Fra : joy_heidi@hotmail.co~

Dato : 16-03-07 08:31

Hej

Jeg er studerende på Danmarks Journalisthøjskole og skal skrive en
artikel om wellness for kæledyr. Jeg kunne godt tænke mig at snakke
med nogle, som tager deres hund til massage, svømning, akupunktur
eller andre velværeaktiviteter.
Hvis du har tid og lyst til at snakke med mig, så mail - evt. et
telefonnummer, så jeg kan ringe til dig. Skriv også gerne, hvis du
kender nogle gode steder med disse udbud - gerne i Århus eller
København området.

Tak
Heidi

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-03-07 09:45

On 16 Mar., 08:30, joy_he...@hotmail.com wrote:
> [...]
> telefonnummer, så jeg kan ringe til dig. Skriv også gerne, hvis du
> kender nogle gode steder med disse udbud - gerne i Århus eller

Well, som englænderen sagde.. For mange år siden fandt jeg ud af at
min dengang første hund, som også var meget aktiv, godt kune lide når
jeg masserede hans muskler. Netop på grund af den megen aktivitet
havde han ofte ømme muskler, enten på grund af overanstrengelse, eller
brug af "karosseribremsen" - det er når hunde bremser ved at brase ind
i noget.
Faktisk har jeg i idens løb maseret mange hunde for fornøjelsens
skyld, uden at have nogen uddannelse i det.
I efteråret 2005 bød der sig en chance for at lære det, idet Irsk
Ulvehundeklub havde arrangeret et massagekursus i nærheden af Vejle.
Der var nogle teoretiske og praktiske ting det var godt nok at få på
plads.
Je ger overbevist om at hundene har godt af at få massage. Jeg har set
mange hunde gå stivbenede omkring, men mine hunde har altid løbet let
og ubesværet, selv i høj alder, også selvom en af dem havde let HD.

Hundesvømning har jeg hørt beretninger om, hvor hunde derhar haft
skader er komet igang igen på denne måde. Ingen af mine hunde har haft
brug for det endnu, vi nøjes med at svømme ved stranden når vandet er
til det.

Man skal dog også være opmærksom på at der i "Welness" sektoren for
husdyr finder meget pjat sted, som egentlig går ud på at man
projicerer menneskelige ønsker og behov over i dyrene.
Hundehoteller masser af plys og fjernsyn er sådan et eksempel på at
mennesker har overført moget de selv synes er fornemt til også at
gælde hundes behov.

Hilsen Kim

Fra : qfha

Dato : 16-03-07 16:33

> [...]
> telefonnummer, så jeg kan ringe til dig. Skriv også gerne, hvis du
> kender nogle gode steder med disse udbud - gerne i Århus eller

Kære Heidi,

Jeg synes at det er en underlig tilgang du har til motionering og
behandling af dyr. En udpræget og søgt menneskeliggørelse af hunden,
hvor du overfører tidens trend blandt mennesker til hundeverdenen. Det
minder i allerhøjeste grad om journalisters dækning af hundesport i
almindelighed, hvor man focuserer på detaljer som frisering og
klipning.
Det vil svare til at lade en uvidende kommentere en fodboldkamp, og
kun fortæller om knæstrømper og tidens modeklipning af
fodboldspillere. Det er useriøst.
Mange mennesker arbejder hårdt og seriøst med hundesport. Så fri os
fra populistiske tilgange som din.

mvh
qfha

Fra : martin

Dato : 16-03-07 17:00

> [...]

>fodboldspillere. Det er useriøst.
>Mange mennesker arbejder hårdt og seriøst med hundesport. Så fri os

hold da op...

jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
"røvhuller" sig mig engang,har i virkelig sådan et kedeligt liv at alt og
alle skal nedgøres og irettsættes !??!

den stakkels pige ville jo bare høre fra folk der vælger at gøre disse ting
for/med deres hunde... hvis du er totalt imod det,jamen så er det 100 % ok
!! men du behøver da ikke kæfte sådan op... jeg fatter simpelthen ikke
nogle mennesker,det må enten være mangel på noget i deres hverdag eller også
et utroligt problem med at udtrykke deres følelser--- og når de så endelig
kommer til udtryk så er det i en explotion at irritation og vrede... måske
skulle psykolog timer være noget staten skulle give noget mere tilskud
til,for der er vist nogle derude der trænger til mange af sådanne timer...

bare min mening !! ??????

Martin

Fra : jopa

Dato : 16-03-07 17:33

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i meddelelsen
> jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
> "røvhuller" sig mig engang,har i virkelig sådan et kedeligt liv at alt og
> alle skal nedgøres og irettsættes !??!

Kan umiddelbart kun finde et røvhuld og det sidder i hovedet på dig

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-03-07 18:22

martin wrote:

> hold da op...
>
> jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
> "røvhuller" sig mig engang,har i virkelig sådan et kedeligt liv at
> alt og alle skal nedgøres og irettsættes !??!

Hmm ! Det kan da godt være Jens får ret i, at vi kunne komme til at
føre i statistikken over grovheder. Du er vist allerede godt begyndt
Den tone har vi da heldigvis været forskånet for..........indtil
nu.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 16-03-07 19:39

Tove Krieger, skrev:

> Hmm ! Det kan da godt være Jens får ret i, at vi kunne komme til at
> føre i statistikken over grovheder. Du er vist allerede godt begyndt

Du ved jo godt at jeg altid har ret Tove

Kunne også værer at mit første indtryk af Martin var korrekt,
ikke noget jeg synes vi skal samle på i gruppen.

/Jens

Fra : martin

Dato : 16-03-07 19:56

> Hmm ! Det kan da godt være Jens får ret i, at vi kunne komme til at
> føre i statistikken over grovheder. Du er vist allerede godt begyndt
> Den tone har vi da heldigvis været forskånet for..........indtil nu.

for pokker da !!

hvor er vi nået til hvis en stakkels pige skal overfaldes fordi hun vil lave
en opgave,og jeg skal angribes fordi jeg søger råd ang. min nyanskaffede
hund ?

det kan da simpelthen ikke passe !?

Martin

Fra : Kim H.

Dato : 17-03-07 08:25

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> hvor er vi nået til hvis en stakkels pige skal overfaldes fordi hun vil
> lave en opgave,og jeg skal angribes fordi jeg søger råd ang. min

Velkommen i dk.fritid.dyr.hund ;0)

Og trøst dig så med at fotogrupperne er værre

Kim

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 08:28

martin, skrev:

> for pokker da !!
>
> hvor er vi nået til hvis en stakkels pige skal overfaldes fordi hun
> vil lave en opgave,og jeg skal angribes fordi jeg søger råd ang. min
> nyanskaffede hund ?

Det kan di have ret i mht qfha's svar til Heidi, synes jeg heller ikke
der var belæg for, men det er en sag mellem de 2 damer.
Du er mig bekendt ikke blevet angrebet for noget som helst,
jeg har insinueret at du ikke havde sat dig grundigt ind i hundehold
inden du fik hvalpen hjem, det er vist heller ikke ramt helt ved siden af.

> det kan da simpelthen ikke passe !?

Men det kan godt passe at du kan kalde os andre røvhuller og
vi ikke må kalde dig bror lort, hvad er logikken i det.

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 17-03-07 09:14

"martin" skrev

> [...]
>
> hvor er vi nået til hvis en stakkels pige skal overfaldes fordi hun vil
> lave en opgave,og jeg skal angribes fordi jeg søger råd ang. min

Nej, ikke i den virkelige verden
Men her i gruppen, kan man te sig som man vil og nedsætte regler for hvad
som helst. Og det fine er, at man ikke en gang selv behøver følge dem

Her skal være plads til alle, selv skrapsakkerne - så velkommen til Martin
Jeg kan nu godt forstå hvis du føler dig overfuset...

- Winnie, der nu vil traske ud i den virkelige verden. Og skulle jeg møde
nogle skiderikker, smider jeg dem bare ud af butikken! For det er nemlig
_min_ biks, og dér bestemmer _jeg_

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 09:32

Winnie Schildknecht, skrev:
> "martin" skrev

> Nej, ikke i den virkelige verden

Du må leve i en anden virkelig verden end mig, synes folk da kan værer
"flinke" nok til at angribe hinanden IRL, måske bare mere i det skjulte.

> Men her i gruppen, kan man te sig som man vil og nedsætte regler for
> hvad som helst. Og det fine er, at man ikke en gang selv behøver
> følge dem

Korrekt, det er op til ens egen moral, eller mangel på samme

> Her skal være plads til alle, selv skrapsakkerne - så velkommen til
> Martin

Hmm... du synes altså det er fint nok med en mere beskidt tone end
vi ellers har haft, det er jeg da ked af at hører.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 16-03-07 18:07

martin, skrev:

> jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
> "røvhuller"

Hmm... det er ikke ok at jeg kalder dig "bror lort",
men du kan altså godt tillade dig at kalde os andre for røvhuller.
Jeg tror du har været i gruppen 10 dage for længe.

/Jens

Fra : Kim H.

Dato : 16-03-07 19:44

> [...]

> jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
> "røvhuller" sig mig engang,har i virkelig sådan et kedeligt liv at alt og

Jeg tror jeg har en rigtig god ide om, hvem der er du er stødt på ;0)

Det er sådan i denne gruppe, at man som ny eller nyere hundeejer, næsten
altid kan få et brugbart råd. Desværre får man så også en masse med i købet,
man ikke kan bruge til noget som helst, denne del komme som regel fra de
samme afsendere, og dem kan du så bare vælge at ignorere eller smide i dit
killfilter.

Kim

Fra : jopa

Dato : 16-03-07 20:07

"Kim H." <futtown@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> købet, man ikke kan bruge til noget som helst, denne del komme som regel
> fra de samme afsendere, og dem kan du så bare vælge at ignorere eller

Hold nu op med alt det pladdersnak.
Dette er en hundegruppe og ikke en diskutionsklub.
Nu har jeg ventet i snart 2 mdr på at denne gruppe som lovet skulle blive
forandret til en seriøs hundediskutionsgruppe med seriøse emner om bla
træning med mere.
Intet er sket, så tag jer nu sammen jeg venter stadig.
Hvad rager det os seriøse hundeejere hvem du kommer i dit killfilter.
tag dig sammen og spyt noget konstruktivt ud.
Du har indtil nu ikke deltaget med andet end personfnidder.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kim H.

Dato : 16-03-07 21:38

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> tag dig sammen og spyt noget konstruktivt ud.
> Du har indtil nu ikke deltaget med andet end personfnidder.

Flot John, du er jo en af de mest seriøse her i gruppen, hvad angår
ligegyldige kommentarer, så det er rigtig godt overstående kommer fra dig,
det er virkelig noget jeg tager seriøst. . . . .

Kim

Fra : jopa

Dato : 16-03-07 22:19

> [...]
> ligegyldige kommentarer, så det er rigtig godt overstående kommer fra dig,
> det er virkelig noget jeg tager seriøst. . . . .

Det skal du såmænd tage seriøst.
Jeg har fået påtalt at dette ikke er en diskutionsgruppe for ligegyldige
sniksnakkere hvorfor jeg har respekteret dette, og kan itv se at ikke en
rygende fis er forandret.
Er træt af den dobbeltmoral der hersker hos nogle, og venter med længsel på
seriøs debat og ikke alt det personfnidder.
Har godt bemærket at du bla har et horn i siden på Jens.
Er der enkelte man ikke bryder sig om så forbigå dem i stilhed.
Personligt bryder jeg mig ikke om at folk tror de er så vigtige at man
skulle tage sig af at de vil putte folk i killfiltre.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kim H.

Dato : 17-03-07 08:21

> [...]
> Personligt bryder jeg mig ikke om at folk tror de er så vigtige at man
> skulle tage sig af at de vil putte folk i killfiltre.

Jeg meddelte jo heller ikke noget om hvem jeg selv havde i mit killfilter.
Jeg opfordrede bare Martin til at ta' det han kunne bruge, og så ignorere
resten eller bruge killfilter, og så meldte du dig med . . . .Citat: "Hvad
rager det os seriøse hundeejere hvem du kommer i dit killfilter.tag dig
sammen og spyt noget konstruktivt ud. Du har indtil nu ikke deltaget med
andet end personfnidder."

Så fald bare ned igen John.

Kim

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 08:37

jopa, skrev:
> [...]
> ligegyldige sniksnakkere hvorfor jeg har respekteret dette, og kan
> itv se at ikke en rygende fis er forandret.

Ikke for 5 ører

> Er træt af den dobbeltmoral der hersker hos nogle, og venter med
> længsel på seriøs debat og ikke alt det personfnidder.

Kunne værer rart.

> Har godt bemærket at du bla har et horn i siden på Jens.

Kim syntes jo også at det var ok at man kaldte hinanden
de besynderligste ting, det fik det nok til at kører lidt af sporet.
Og så kan nogle mennesker bare ikke værer uenige i en diskussion
uden at skulle hidse sig op, Kim er vist en af den slags mennesker.

> Er der enkelte man ikke bryder sig om så forbigå dem i stilhed.

Precis,
eller finde et passende niveau at debatterer med vedkommende på.

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 12:01

> [...]
> Og så kan nogle mennesker bare ikke værer uenige i en diskussion
> uden at skulle hidse sig op, Kim er vist en af den slags mennesker.

Jens det ville klæde dig, hvis du er så enig med John, at du selv droppede
personfnidret, i stedet for at benytte enhver lejlighed til at sværte Kim H.
til, velvidende at du er en af de personer han har i sit filter, og han
derfor ikke lige ser det.

Og i denne sammenhæng har den gode John hidset sig op over Kim H.'s indlæg
tilsyneladende helt uden at forstå hvad der blev skrevet, og straks melder
du dig i koret, hvilket tyder på i ikke kan undvære den personfnidder.

Så venner drop det da og kom videre.

Mal

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 12:55

"Mallen" <get_real@home.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> tilsyneladende helt uden at forstå hvad der blev skrevet, og straks melder
> du dig i koret, hvilket tyder på i ikke kan undvære den personfnidder.

Ja jeg undskylder min opfaring
Er normalt rimeligt afbalanceret.
Men har bemærket i de par måneder jeg ikke har deltaget en del personfnidder
også mellem Kim og Søren derfor irriteret over at det at jeg har valgt at
holde mig lidt væk
ikke har gjort gruppen anderledes.
Jeg fik jo besked om at jeg ikke bidrog med andet en sludder, og hvis det er
korrekt kan jeg konstatere at nogen af dem der sagde det selv gør det samme.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Kim

Dato : 18-03-07 13:06

> [...]
> er korrekt kan jeg konstatere at nogen af dem der sagde det selv gør det

Hej John
Nu var det jo mig der skrev det til dig i sin tid, og jeg vil da lige gøre
opmærksom på jeg ikke har del i det der foregår nu.

Hilsen Kim A

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 13:41

"Kim" <***@tdcspace.dk> skrev i meddelelsen

> Hej John
> Nu var det jo mig der skrev det til dig i sin tid, og jeg vil da lige gøre
> opmærksom på jeg ikke har del i det der foregår nu.

Nå ok så undskyld til den anden Kim.
Stor forvirring med 2 Kimmer
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 13:48

jopa, skrev:
> "Kim" <***@tdcspace.dk> skrev i meddelelsen

> Nå ok så undskyld til den anden Kim.
> Stor forvirring med 2 Kimmer

Den er jeg også røget i
Mener faktisk at der er 3 Kimmer.

Det er faktisk nemmest når folk poster under et Nick,
så kan de jo altid underskrive med deres rigtige navn.

/Jens

Fra : Kim

Dato : 18-03-07 15:11

> Den er jeg også røget i
> Mener faktisk at der er 3 Kimmer.
>
> Det er faktisk nemmest når folk poster under et Nick,
> så kan de jo altid underskrive med deres rigtige navn.
>
> /Jens

Hej Jens
Ja jeg tror osse der er 3 af os. Jeg har dog ikke haft tid til at skrive i
et stykke tid da jeg er ved at renovere mit hus, og det er en større omgang.
Den tid jeg har til overs forsøger jeg at bruge på mine hunde, da det jo er
ved at være sæson for prøver igen.

Hilsen Kim A
(som ikke bruger filter)
www.sportshunde.eu

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 15:27

Kim, skrev:
> [...]
> Ja jeg tror osse der er 3 af os. Jeg har dog ikke haft tid til at
> skrive i et stykke tid da jeg er ved at renovere mit hus, og det er

Kan du så ikke snuppe mit bagefter

> Den tid jeg har til overs forsøger jeg at bruge på
> mine hunde, da det jo er ved at være sæson for prøver igen.

Lyder fornuftigt.
Håber det er gået godt med hende du fik omplaceret.

/Jens

Fra : Kim

Dato : 18-03-07 16:36

> Lyder fornuftigt.
> Håber det er gået godt med hende du fik omplaceret.
>
> /Jens
Hej igen
Det går efter sigende rigtig fint med hende, vi har ikke besøgt hende endnu,
da vi syntes hun lige skal ha tid til at falde til, og glemme os lidt. Vi
regner dog med at vi skal ud og kigge til hende i den nærmeste fremtid.
Hendes nye folk er begyndt at hyggetræne med hende i DCH, og det syntes hun
bare er fint, så det gør mig rigtig glad.

MVH
Kim A
www.sportshunde.eu

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 17:27

Kim, skrev:

> [...]
> nærmeste fremtid. Hendes nye folk er begyndt at hyggetræne med hende
> i DCH, og det syntes hun bare er fint, så det gør mig rigtig glad.

Det lyder godt, jeg er sikker på at du traf den rigtige beslutning,
både til glæde for din hund og dig selv.
Lad os hører hvis du får besøgt hende.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 13:42

jopa, skrev:
> "Mallen" <get_real@home.dk> skrev i meddelelsen

> Ja jeg undskylder min opfaring

For sent, jeg har meldt dig til din udbyder, så din forbindelse
bliver nok lukket fra imorgen

> Er normalt rimeligt afbalanceret.

Den ros skal du have

/Jens

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 13:39

Mallen, skrev:
> [...]
> at sværte Kim H. til, velvidende at du er en af de personer han har i
> sit filter, og han derfor ikke lige ser det.

*LOL*
Enhver lejlighed for at sværte Kim til, må jeg lige værer her.
Så meget interrerserer den mand mig dog ikke, men når mit
navn direkte nævnes i et indlæg giver jeg da mit besyv med.

Skal du da benytte enhver lejlighed til at forsvarer Kim,
han er en voksen mand og bør kunne klarer det selv.
Hans valg at bruge killfilter, for latterligt til mig.

> [...]
> indlæg tilsyneladende helt uden at forstå hvad der blev skrevet, og
> straks melder du dig i koret, hvilket tyder på i ikke kan undvære den

Må du diskuterer med John,
han er en stor dreng der kan svarer for sig selv

> Så venner drop det da og kom videre.

Men du skulle lige puste til ilden.

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 15:12

> [...]
> han er en voksen mand og bør kunne klarer det selv.
> Hans valg at bruge killfilter, for latterligt til mig.

Jeg glæder mig over Kim H. ikke, hvergang chancen byder sig, vælger at
fremføre sin mening om dig. Det virker mest som om, du slet ikke kan undvære
den ballade i havde.

Hvis du virkelig, som du prøver at gi' indtryk af, så gerne vil ha' en
gruppe hvor der er plads til alle og at folk snakker ordenlig til hinanden,
så kan det undre at du konstant vælger at kommentere indlæg til/fra ham.

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 15:46

Mallen, skrev:

> Jeg glæder mig over Kim H. ikke, hvergang chancen byder sig, vælger at
> fremføre sin mening om dig.

Gør jeg da det.

> Det virker mest som om, du slet ikke kan
> undvære den ballade i havde.

Arrh... det var faktisk begyndt at kede mig lidt
Som jeg skrev til Kim på et tidspunkt, at diskuterer med ham var
som at stjæle slik fra børn, så røg jeg vist i hans killfilter

> [...]
> gruppe hvor der er plads til alle og at folk snakker ordenlig til
> hinanden, så kan det undre at du konstant vælger at kommentere indlæg

Konstant ???
Det må du meget gerne linke til nogle eksempler på.
Jeg har kommenteret indlægget i denne tråd fra John da jeg blev
nævnt ved navn, jeg har da vist ikke så vidt jeg kan se kommenteret
nogen af Kim's indlæg direkte, det ville da værer tåbeligt når han ikke ser dem.

Kim's valg at han ikke vil diskuterer med mig mere, jeg er rimelig kold
Jeg mener da bestemt der er plads til Kim her i gruppen, han skriver
da mange fornuftige ting, han kan åbenbart bare ikke tåle mig.

Nå, jeg gider altså ikke at ligge og diskuterer en anden mand med dig mere,
som sagt er han en voksen mand der bør kunne klarer sig selv.
Hvis du passer dine sager, så passer han såmænd nok også sine egne

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 16:50

> Gør jeg da det.

Her fik han f.eks. en om at du fandt hans brug af filter latterlig.

> Arrh... det var faktisk begyndt at kede mig lidt
> Som jeg skrev til Kim på et tidspunkt, at diskuterer med ham var
> som at stjæle slik fra børn, så røg jeg vist i hans killfilter

Endnu en nedladende bemærkning

> Konstant ???

Ja ok konstant, er nok lige at stramme den, men det er sket flere gange, og
nej jeg gider ikke ligge og finde dem, men de er der.

> Hvis du passer dine sager, så passer han såmænd nok også sine egne

Sikkert

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 17:11

Mallen, skrev:

> Her fik han f.eks. en om at du fandt hans brug af filter latterlig.

Generel betragtning omkring brug af killfilter, har intet direkte
med kim at gører, mere ideen som sådan.

> Endnu en nedladende bemærkning

Det er et citat fra en tidligere diskussion for at fremme forståelsen.
Skal jeg da også citerer det sted hvor han brød ind i en diskussion
mellem dig og mig og anbefalede at komme mig i killfilter.

> Ja ok konstant, er nok lige at stramme den, men det er sket flere
> gange, og nej jeg gider ikke ligge og finde dem, men de er der.

Det må vi jo så tage dit ord for.
Det er altid let at anklage, men tit fandens svært at underbygge sine anklager.

> Sikkert

Det ville sikkert glæde flere i gruppen.
Du støjer med dit forsvar af Kim, som han såmænd sikkert helst er foruden.

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 20:25

> Generel betragtning omkring brug af killfilter, har intet direkte
> med kim at gører, mere ideen som sådan.

> Det er et citat fra en tidligere diskussion for at fremme forståelsen.

Så siger vi det, men sandheder er, at du ikke kunne få ret, og så var det
nemmest at udråbe sig selv som vinder, ved at komme med bemærkningen " at
vinde over ham i en diskussion, var lige så let som at stjæle slik fra et
barn", en typisk bemærkning fra dig, når en diskussion ikke lige forløber
som du gerne vil ha' det.

Og Jens nu er det så ved at være tid, at du udråber dig som vinder af denne
lille diskussion, og du må da kunne gøre det bedre end den med, at jeg er
kørt af sporet.

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 20:51

Mallen, skrev:

> [...]
> at stjæle slik fra et barn", en typisk bemærkning fra dig, når en
> diskussion ikke lige forløber som du gerne vil ha' det.

Indrømmet, jeg husker ikke den konkrete sammenhæng jeg skrev det i,
orker næsten ikke at grave det frem.
Men skriver jeg sådan kan du værer forvisset om at jeg ikke har "tabt"
som du ynder at kalde det.
Men tråden ligger der sikkert endnu, så grav du endelig løs hvis du ønsker

> Og Jens nu er det så ved at være tid, at du udråber dig som vinder af
> denne lille diskussion, og du må da kunne gøre det bedre end den med,
> at jeg er kørt af sporet.

Du går meget op i det med at vinde og tabe en diskussion,
kan jeg huske jeg også gjorde da jeg var barn.
Nu ser jeg mere en diskussion som udveksling af synspunkter,
der behøver ikke nødvendigvis at værer en vinder eller en taber.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 16:13

Mallen, skrev:

> [...]
> indlæg tilsyneladende helt uden at forstå hvad der blev skrevet, og
> straks melder du dig i koret, hvilket tyder på i ikke kan undvære den

Efter en hurtig søgning på hvad du har bidraget med i gruppen (ikke meget),
kan jeg kun finde indlæg hvor du på den ene eller anden måde skal
kriticerer mig, eller min måde at holde hund på. Er det særligt nuanceret ?.

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 16:40

> [...]
> kan jeg kun finde indlæg hvor du på den ene eller anden måde skal
> kriticerer mig, eller min måde at holde hund på. Er det særligt nuanceret

Jeg mindes ikke at have kritiseret din måde at holde hund på, men det kan da
godt være jeg engang eller 2 har været efter dig, fordi du var harm over at
nogen tillod sig at fortælle dig at løse hunde ikke var tilladt der, hvilket
du gav udtryk for du allerede viste, og at du egentlig var pisse ligeglad
med reglerne i området, og så har jeg rettet dig engang med noget "pølse"
snak omkring barf, vist nok.

Men det ændre jo ikke rigtig på det faktum, at i 90% (eller mere) af de
tilfælde der er personfnidder, er du indvolveret, og hvis ikke direkte, så
melder du dig meget hurtig, dette er jo ikke ligefrem med til at skabe den
gode stemning.

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 17:23

Mallen, skrev:
> [...]
> egentlig var pisse ligeglad med reglerne i området, og så har jeg
> rettet dig engang med noget "pølse" snak omkring barf, vist nok.

Jeps, det passer meget godt.
Mener du selv det er at bidrage med ret meget konstruktiv hundesnak.
Dit antipati mod min person bliver nok ret hurtigt kedeligt for alle
andre at læse om, kom dog med noget hundestof i stedet for.

> [...]
> de tilfælde der er personfnidder, er du indvolveret, og hvis ikke
> direkte, så melder du dig meget hurtig, dette er jo ikke ligefrem med

Hvis det ligefrem er et faktum bedes du underbygge det bedre.
At jeg er en kværulant har jeg aldrig nægtet, og jeg giver mig sjældent
i en diskussion, sådan er jeg altså.
Men tro mig, jeg vil faktisk allerhelst pladrer om hunde
og ikke om personer.

Til sammenligning kan man vel så sige at 100% af dine indlæg
er kritik af mig eller mine indlæg.
Det er såre simpelt bevist fra min side, du skriver ikke ret meget,
så folk skal såmænd bare søge på indlæg fra "Mallen".

Tror snart du skal droppe diskussionen, du er på vej ud på et sidespor
Gør dog som Kim og kom mig i dit killfilter, det ville nok glæde mange.

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 19:18

> [...]
>
> Tror snart du skal droppe diskussionen, du er på vej ud på et sidespor
>
> Gør dog som Kim og kom mig i dit killfilter, det ville nok glæde mange.

Jeg vil gi' dig helt ret Jens, du er en kværulant, og når du bliver presset
i en diskution, så er modparten "på vej ud på et sidespor", og så vælger du
at udråbe dig selv som "vinder" af diskutionen, med nedladende bemærkninger,
hvilket jeg finder særdeles barnligt, men det overrasker mig ikke, da det er
sådan du slutter af hvergang du bliver trængt, og det er bestemt ikke
fremmende for den gode tone her i gruppen.

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 19:49

Mallen, skrev:

> Jeg vil gi' dig helt ret Jens, du er en kværulant, og når du bliver
> presset i en diskution, så er modparten "på vej ud på et sidespor",

*LOL*
Presset, det skulle lige værer det

> og så vælger du at udråbe dig selv som "vinder" af diskutionen, med
> nedladende bemærkninger, hvilket jeg finder særdeles barnligt,

Jeg er bare et stort barn,
jeg morer mig glimrende over dig lige i øjeblikket
Utroligt hvad folk gider hidse sig op over på Usenet

> men
> det overrasker mig ikke, da det er sådan du slutter af hvergang du
> bliver trængt,

Jeg har ikke sluttet spor, anbefalede dig at gører det inden du gjorde
dig selv mere til grin med usaglige beskyldninger.

> og det er bestemt ikke fremmende for den gode tone her
> i gruppen.

Den gode tone som du jo selv bidrager så meget til.
Kom dog for en gangs skyld med noget hunderelevant,
ellers var det da bedre at du fandt en disideret diskussionsgruppe.

Men jeg kan læse at du er en stor læser af mine indlæg,
du fører statestik over hvad jeg deltager i, har styr på hvordan jeg
afslutter alle mine diskussioner, du er jo ligefrem besat af mig
Men tak for opmærksomheden, altid rart med en fan mere

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 20:05

> [...]
>
> Jeg har ikke sluttet spor, anbefalede dig at gører det inden du gjorde
> dig selv mere til grin med usaglige beskyldninger.

Dine svar her bekræfter til fulde min påstand om dig.

Mal

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 20:56

Mallen, skrev:

> Dine svar her bekræfter til fulde min påstand om dig.

Jamen så er min dag da reddet
Har du slet ikke mere galle du skal af med nu når der er
lukket op for sluserne, mit pis bringer du alligevel ikke i kog
Men du er da selv kommet godt op og kører, så gå nu i seng
og få en god nats søvn, så er det hele nok godt igen imorgen

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 21:22

> [...]
> Men du er da selv kommet godt op og kører, så gå nu i seng
> og få en god nats søvn, så er det hele nok godt igen imorgen

Din velkendte stil, du er presset, og vil ikke indrømme det, og så kommer
dine sædvanlige påstande, om andres mentale tilstand, helt i tråd med din
vanlige nedladende stil.

Mal

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 06:05

Mallen, skrev:

> Din velkendte stil, du er presset, og vil ikke indrømme det,

Ok, hvis jeg nu indrømmer at du har presset mig op i et hjørne,
kan vi så snart få fred for dine surheder

/Jens (så åbenbart er blevet "jordet" af en fisk)

Fra : Mallen

Dato : 18-03-07 21:23

> Indrømmet, jeg husker ikke den konkrete sammenhæng jeg skrev det i,
> orker næsten ikke at grave det frem.
> Men skriver jeg sådan kan du værer forvisset om at jeg ikke har "tabt"
> som du ynder at kalde det.

Når du skriver sådan, er det ganske enkelt fordi du ikke kan klare dig, så
simpelt er det.

> Du går meget op i det med at vinde og tabe en diskussion,
> kan jeg huske jeg også gjorde da jeg var barn.

Det ser desværre ikke ud til du er kommet meget videre på den front.

Mal

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 06:15

Mallen, skrev:

> Det ser desværre ikke ud til du er kommet meget videre på den front.

Åbenbart ikke
Men jeg benytter i det mindste ikke skolegårdsretorikken
som visse andre gør, så på det punkt er jeg da kommet videre

Hvordan går det så med dig og hundesnak, kan vi snart forvente
noget fra din side, eller kommer der kun Trolleri.
Det bliver du ved med at knibe udenom at svarer på,
du vel har opdaget at dette er en hundegruppe, ikke.
Med al din OT personfnidder skylder du os snart et par seriøse
indlæg om hunde, hvis du da ved noget som helst om det.

/Jens

Fra : Mads

Dato : 19-03-07 16:33

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:B%oLh.4$Oz2.2@news.get2net.dk...

> [...]
> Med al din OT personfnidder skylder du os snart et par seriøse
> indlæg om hunde, hvis du da ved noget som helst om det.

Nu vrimler det jo ikke ligefrem med seriøs hundesnak fra din side, og hvis
ikke du sad og provokerede folk til at diskutere med dig, så vil din
placering som en af de mest stø..... skrivende i gruppen jo ryge, og den har
vi jo alle set, du er meget stolt af, og gerne linker til med mellemrum.
Blev det målt på seriøse indlæg, vil du slet ikke komme på listen.

Du burde få dig et liv, i stedet for at sidde herinde og prøve at være
smart, det eneste du gør, er dig selv til grin, og endnu værre, du har ikke
evnerne til selv at se det.

Og til Mal, drop da at spilde tid på ham, han lever kun for den opmærksomhed
han kan få her.

Mads
P.s. du behøver ikke brude din hjerne med stupide bemærkninger som svar til
mit indlæg, for du har allerede skræmt mig væk igen, du fylder for meget i
denne gruppe til at jeg gider være her.

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 18:14

Mads, skrev:

> Nu vrimler det jo ikke ligefrem med seriøs hundesnak fra din side, og
> hvis ikke du sad og provokerede folk til at diskutere med dig, så vil
> din placering som en af de mest stø..... skrivende i gruppen jo ryge,

Åhh nej... ikke en mere ;-(
Orker ikke at starte forfra.

> P.s. du behøver ikke brude din hjerne med stupide bemærkninger som
> svar til mit indlæg, for du har allerede skræmt mig væk igen, du
> fylder for meget i denne gruppe til at jeg gider være her.

Jeg ånder lettet op.
Kan se at gruppen i Mads mister en god skribent.

/Jens (som bedre og bedre forstår hvorfor der er krig i verden)

Fra : Mallen

Dato : 19-03-07 20:28

> Åbenbart ikke
> Men jeg benytter i det mindste ikke skolegårdsretorikken
> som visse andre gør, så på det punkt er jeg da kommet videre

Der er vi så heller ikke enige, du bliver ved, med den nedgørende tone, men
spar dig bare besværet, din beskrivelser passer mest af alt på dig selv, og
det bider ganske enkelt ikke på mig.

Jens du er presset, og køre din sædvanlige stil, det er begyndt at kede mig.

Mal

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 20:39

Mallen, skrev:

> Der er vi så heller ikke enige, du bliver ved, med den nedgørende
> tone, men spar dig bare besværet, din beskrivelser passer mest af alt
> på dig selv, og det bider ganske enkelt ikke på mig.

Eller formuleret med mine ord, æv bæv, det du siger er du selv
Og så er min Far forøvrigt også stærkere end din Far,
så pas du bare på med at drille mig mere, så sladrer jeg nemlig

> Jens du er presset, og køre din sædvanlige stil, det er begyndt at
> kede mig.

Så er vi to
Men faktisk morer du mig også lidt, det skal jeg da gerne indrømme

/Jens (som stadig venter på hundedebat fra Mallen, vi andre er igang)

Fra : Mallen

Dato : 19-03-07 21:39

> Eller formuleret med mine ord, æv bæv, det du siger er du selv
> Og så er min Far forøvrigt også stærkere end din Far,
> så pas du bare på med at drille mig mere, så sladrer jeg nemlig

Ja du holder da stilen, den ros skal du da have.

Mal

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 22:01

Mallen, skrev:

> Ja du holder da stilen, den ros skal du da have.

Jeg vil jo nødigt skuffe en trofast fan som dig
Jeg er nemlig dybt rørt over al den opmærksomhed du
tilsyneladene giver mig, jeg håber da du i det mindste er en kvinde

Er der andre ønsker jeg kan indfri for dig, synge en sang kan jeg jo dårligt,
men er du rigtig sød kan jeg nogle kanongode sladrerhistorier
om mit liv og levned, men så skal du altså også værer rigtig sød

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 19-03-07 23:45

> Jeg vil jo nødigt skuffe en trofast fan som dig
> Jeg er nemlig dybt rørt over al den opmærksomhed du
> tilsyneladene giver mig, jeg håber da du i det mindste er en kvinde

Ja negativ opmærksomhed er for nogen folk bedre end slet ingen, det er du et
godt eksempel på.

Mal

Fra : pwh

Dato : 20-03-07 06:07

Mallen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja negativ opmærksomhed er for nogen folk bedre end slet ingen, det
> er du et godt eksempel på.

Hvis det er tilfældet kan vi to da vist tage hinanden i hånden
i det stykke.

Næh, jeg tænkte nu nærmere på at du tilsyneladene læser
alt hvad jeg skriver her i gruppen, det er jeg meget rørt over

Og jeg er da glad for at jeg har fået dig ud af busken,
jeg overlever såmænd nok at du "tæsker" mig lidt indtil
du falder ned igen og så kan hygge dig sammen med os andre
Du kan jo lægge ud med at fortælle hvilken hund du har,
eller har haft, eller vil have.
Kunne værer rart med lidt hundedebat snart ikke,
specielt nu hvor jeg er så presset

/Jens (som tror Mallen nægter at snakke hund)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 22-03-07 09:32

> [...]
> vrede... måske skulle psykolog timer være noget staten skulle give noget
> mere tilskud til,for der er vist nogle derude der trænger til mange af

Tag nu lige og læs indlægget én gang til før du farer i blækhuset.
Der er kun et hysterisk menneske her og det er dig, buller.

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 16-03-07 20:52

> jeg har nu været herinde i ca. 10 dage og allerede har jeg mødt 3
> "røvhuller" sig mig engang,har i virkelig sådan et kedeligt liv at alt og
> alle skal nedgøres og irettsættes !??!

Kan vi så lige få en ordentlig tone. Man kan sagtens være uenige og
diskuttere uden at benytte nedladende ord og grovheder som
røvhuller(eller bror lort).

Vi skal ikke alle være enige men kan vi ikke nok være uenige i en
nogenlunde god tone. Jeg er den sidste der står i vejen for en god
diskussion - ja elsker en god diskussion. Men jeg mister altså lidt
respekten når det kommer ned på det plan.

LN

Fra : Kim H.

Dato : 18-03-07 12:38

<spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

>diskussion - ja elsker en god diskussion. Men jeg mister altså lidt
>respekten når det kommer ned på det plan.

Der er stor forskel på hvad folk kan tåle at høre, og nogle kan bare ikke
tåle at man ikke er enig med dem, og endnu andre skal bare være uenige for
at få startet en diskution.

Jeg er ikke en "rygklapper", og gider ikke gi' folk ret for fredens skyld,
hvilket også er grunden til at jeg har smidt et par i mit filter, de har
intet haft at byde på, ingen (for mig) brugbar viden, og virker mest at være
her, (og i andre grupper) for at høre sig selv, andre har sikkert stor gavn
af dem, men jeg gider dem bare ikke.

Kim

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 16-03-07 20:57

> Kunne også værer at mit første indtryk af Martin var korrekt,
> ikke noget jeg synes vi skal samle på i gruppen.
>
> /Jens

Ja Der en en grov tone. Men mht hvem vi skal samle på i gruppen -
sådan synes jeg ikke man kan stille det op. Gruppen er for alle der
interesserer sig for hunde. Man kan så personligt vælge at komme visse
personer i sit killfilter. Men alle har jo lov at være her. Og altså
Martin er jo ikke den eneste der har kommet med grovheder i denne
gruppe. Håber bare ikke det fortsætter.

LN

Fra : pwh

Dato : 16-03-07 21:10

spoi@sol.dk, skrev:

> Ja Der en en grov tone. Men mht hvem vi skal samle på i gruppen -
> sådan synes jeg ikke man kan stille det op.

Jeg synes ikke at man skal inviterer grovheder indenfor i gruppen,
som Tove rigtigt skriver, har vi været dejligt befriet for det ellers.

> Gruppen er for alle der
> interesserer sig for hunde. Man kan så personligt vælge at komme visse
> personer i sit killfilter.

Det killfiterpjat giver jeg ikke meget for, andre qouter jo stadig personen
så du bliver belemret med hans/hendes indlæg.

> Men alle har jo lov at være her. Og altså
> Martin er jo ikke den eneste der har kommet med grovheder i denne
> gruppe. Håber bare ikke det fortsætter.

Øhh, hvis du stadig vil holde den finke der røg af min pande den anden
dag op imod mig, så har jeg vist undskyldt samtlige gange.
Og jeg er helt sikker på at du ikke finder et eneste indlæg fra
min hånd hvor jeg ellers har benyttet sådan et sprogbrug.
Der var et eller andet ved Martin der fik djævlen op i mig

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 23:48

On Fri, 16 Mar 2007 21:09:43 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg synes ikke at man skal inviterer grovheder indenfor i gruppen..

Nu er det jo heller ikke dig der skal invitere noget som helst, det er
jo ikke din personlige gruppe

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 08:21

Smidt, skrev:

> Nu er det jo heller ikke dig der skal invitere noget som helst, det er
> jo ikke din personlige gruppe

Derfor har jeg vel lov at have en mening alligevel.

/Jens

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 16-03-07 21:46

> [...]
> min hånd hvor jeg ellers har benyttet sådan et sprogbrug.
> Der var et eller andet ved Martin der fik djævlen op i mig

Næh næh overhovedet ikke.
Mener bare at når selv grovheder kan komme fra dig så kan det jo komme
fra mange andre også.;O| Og ville såmænd bare præcisere at grovheder
ikke er bedre eller værre om de kommer fra Jens eller Martin ja eller
mig.

LN

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 08:20

spoi@sol.dk, skrev:

> [...]
> fra mange andre også.;O| Og ville såmænd bare præcisere at grovheder
> ikke er bedre eller værre om de kommer fra Jens eller Martin ja eller

Jamen da helt enig, ingen har mere ret end andre til at benytte sig
af grovheder. Og startede jeg op på at gører det fast, ville det
i mine øjne også værer på sin plads at gruppen viste mig
en kold skulder.
Synes heller ikke helt du kan sammenligne de 2 situationer,
jeg gav igen på et surt svar direkte til mig, jeg startede ikke.
Martin blander sig i en debat mellem Heidi og qfha (pudsigt navn),
det ville jeg mere betegne som opsøgende arbejde for at lave rav i den.

/Jens

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 17-03-07 08:49

> [...]
> Martin blander sig i en debat mellem Heidi og qfha (pudsigt navn),
> det ville jeg mere betegne som opsøgende arbejde for at lave rav i den.

Jeg er såmænd ret ligeglad med hvem der starter hvad.
Husk gruppen er ikke en enhed som sådan. Det er individualister som du
og jeg. Så hvis nogen viser en kold skulder er det ikke det samme som
at alle gør det.

LN

Fra : pwh

Dato : 17-03-07 09:03

spoi@sol.dk, skrev:

> Jeg er såmænd ret ligeglad med hvem der starter hvad.

Det er jeg ikke hvis det er mig selv det går ud over,
ellers er det mig da også ligegyldigt, en sag mellem de personer.

> Husk gruppen er ikke en enhed som sådan. Det er individualister som du
> og jeg. Så hvis nogen viser en kold skulder er det ikke det samme som
> at alle gør det.

Det har jeg heller ingen forventninger om, nogen synes jo det er
helt fint med en grov tone, og vil hilse sådan en ny stil velkommen.
Så jeg stå ved at jeg skriver til Tove at vi ikke bør inviterer den
slags indenfor i gruppen, så ved folk vel med sig selv om de hører
ind under dem jeg mener med "vi", du er vist selv en af dem

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-03-07 18:44

On 18 Mar., 13:48, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Mener faktisk at der er 3 Kimmer.

Her melder endnu en Kim sig...

Det er mig der mobber Milo når der byder sig en lejlighed.

Ved i forresten hvad wellness (Wellness er jo overskriften i denne
tråd) er for Milo?
Det er når John tager sko med bløde såler på inden Milo får et los i
rumpen ;)

Hilsen en af Kim'erne

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 19:05

Kim Christensen, skrev:

> Her melder endnu en Kim sig...
>
> Det er mig der mobber Milo når der byder sig en lejlighed.

Kan ikke gøres for tit

> Ved i forresten hvad wellness (Wellness er jo overskriften i denne
> tråd) er for Milo?

Nu er overskriften jo Wellness for HUNDE,
hvad har det med Milo at gører.

> Det er når John tager sko med bløde såler på inden Milo får et los i
> rumpen ;)

Det kan ikke kræve høje benløft at sparke Milo i rø...

/Jens (som altid er med på at svine Milo til)

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 19:34

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Kan ikke gøres for tit

Milo er ligeglad han læser ikke med, ikke at han ikke kan, men han gider
ikke

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 19:35

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Milo er ligeglad han læser ikke med, ikke at han ikke kan, men han
> gider ikke

Vi er måske i hans killfilter

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 19:52

> Vi er måske i hans killfilter

Kun alle Kim'merne
ps killfiltre er helt fint.
Det jeg ikke kan klare er hvis nogen "tror" de er så vigtige at de mener det
rager mig hvis de bruger det.
Killfiltre bør bruges i stilhed.

Ps igen igen
sniksnakken kører da fint herinde, men jeg fornemmer en trykket stemning, og
det er nye der sniksnakker
Det var nu sjovere da vi sniksnakkede.
Nå men jeg er såmænd ligeglad nu starter den rigtige cykelsæson for mig
snart så gider jeg sgu ikke jer tosser
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-03-07 19:59

> [...]
> Det var nu sjovere da vi sniksnakkede.
> Nå men jeg er såmænd ligeglad nu starter den rigtige cykelsæson for mig

cykler du også med Milo?
Eller er det rent konkurrencemæssigt at du hjuler af sted?

mvh. marie -der også synes at her har været mere hyggelige tider..

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 20:24

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:45fd8bdd$0$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> cykler du også med Milo?
> Eller er det rent konkurrencemæssigt at du hjuler af sted?

Cykler i klub, men tager da Mountenbiken og Milo med ind i mellem.
Han løber helt fint i snor ved siden af med en tendens til at trække.
Han er rigtig god til at trække mig op af bakker.
Tør ikke cykle på min racer med ham da fødderne er spændt fast og Milo måske
kunne blive forstyrret af en kat eller lignende, og så ryger jeg på
rumpetten

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 20:44

jopa, skrev:

> Tør ikke cykle på min racer med ham da fødderne er spændt fast og
> Milo måske kunne blive forstyrret af en kat eller lignende, og så
> ryger jeg på rumpetten

Er den ikke så behåret at du slet ikke slår dig

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-03-07 21:19

newsgLh.102$Ky6.18@news.get2net.dk...

> Er den ikke så behåret at du slet ikke slår dig

jeg sad faktisk og tænkte på, om han ikke får al den kropsbehåring ind i
tandhjulene..LOL..men turde ikke føre mine sjove tanker ned til
tasterne..((-;

mvh. marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-03-07 20:47

> [...]
> Tør ikke cykle på min racer med ham da fødderne er spændt fast og Milo
> måske kunne blive forstyrret af en kat eller lignende, og så ryger jeg på

hehe..jeg blev sendt i byen af min store-storebror efter burgere, for en del
år siden, og fik lov at låne hans fiiine racer, han cyklede også en del, der
var jo også tåclips på.. men det glemte jeg jo alt om. Jeg skulle så dreje
af, rundt om en fjernvarmeudgravning, og hoppe af, en glemte
tåclipsene..shit..for pokker hvor jeg blødte efter at være kravlet op af
denne her udgravning.. burgere fik jeg da hentet, og det eneste min "kære"
bror var interesseret i, var om hans fine cykel var blevet skadet!!..

hvad med denne her cykelsport hvor de har hundene til at trække cyklen, i
stil med en slæde?, det ser vildt ud. Måske det var et hit for Milo og dig?

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 21:02

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:45fd9727$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> dreje af, rundt om en fjernvarmeudgravning, og hoppe af, en glemte
> tåclipsene..shit..for pokker hvor jeg blødte efter at være kravlet op af

Ja det er farligt at glemme at få klikket skoende ud af pedalerne.
Begyndere starter altid med nogen røvture

> hvad med denne her cykelsport hvor de har hundene til at trække cyklen, i
> stil med en slæde?, det ser vildt ud. Måske det var et hit for Milo og
> dig?

Tror Milo er for tung i r....

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-03-07 21:23

> [...]
>
> Ja det er farligt at glemme at få klikket skoende ud af pedalerne.
> Begyndere starter altid med nogen røvture

jeg har aldrig kørt racercykel siden..GG..

> Tror Milo er for tung i r....
det tror jeg også! (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 18-03-07 20:43

> mvh. marie -der også synes at her har været mere hyggelige tider..

Skal såmænd nok komme igen.
Nu har Mallen (er det ikke en fisk ???) fået hul på bylden,
og har åbenbart en masse galle jeg skal have i hovedet.
Synd det støjer i gruppen, det beklager jeg da,
men den slags blæser hurtigt over igen.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-03-07 21:22

> [...]
> og har åbenbart en masse galle jeg skal have i hovedet.
> Synd det støjer i gruppen, det beklager jeg da,

nårhh det er nu ikke så meget pga. det, men mere generelt, dagens grin er
der længe i mellem her i gruppen efterhånden.
mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-07 21:45

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> mvh. marie -der også synes at her har været mere hyggelige tider..

Det var også lige netop det jeg tænkte, da jeg så denne lille
flashfilm i eftermiddags - den giver godt nok stof til eftertanke -
især slutreplikken:

http://www.youtube.com/watch?v=mznXLUssc-0

Fra : Leyna

Dato : 18-03-07 21:58

On Sun, 18 Mar 2007 21:44:35 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> Det var også lige netop det jeg tænkte, da jeg så denne lille
>flashfilm i eftermiddags - den giver godt nok stof til eftertanke -
>især slutreplikken:
>
>http://www.youtube.com/watch?v=mznXLUssc-0

Den hund er altså mere end alm. overbærende over for den killing!
Iøvrigt minder hunden meget om min Vaks. Han finder sig osse pænt i
alle kattenes drillerier.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-03-07 06:00

> Det var også lige netop det jeg tænkte, da jeg så denne lille
> flashfilm i eftermiddags - den giver godt nok stof til eftertanke - især
> slutreplikken:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mznXLUssc-0

Det er jo lige før at den er FOR dum.. men absolut sød!

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 18-03-07 20:16

On Sat, 17 Mar 2007 19:51:36 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Nå men jeg er såmænd ligeglad nu starter den rigtige cykelsæson for mig
>snart så gider jeg sgu ikke jer tosser

HA! Lad bare vær'. Du ka' jo slet ikke undvære os!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 17-03-07 20:27

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> HA! Lad bare vær'. Du ka' jo slet ikke undvære os!

Det er da gået helt fint de sidste par måneder hvor jeg blot har luret lidt
med en gang i mellem.
Der sker ikke meget herinde så det bliver let at undvære
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 18-03-07 23:13

On 18 Mar., 19:34, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Vi er måske i hans killfilter

Så vidt jeg ved er Milo dresseret til at dræbe katte, postbude, og
jerhovas vidner. Men han kan selvfølgelig være blevet opdateret siden
sidst ;)

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 19-03-07 19:55

On 19 Mar., 18:13, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Jeg ånder lettet op.
> Kan se at gruppen i Mads mister en god skribent.

Hvem er Mads?

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 20:32

Kim Christensen, skrev:

> Hvem er Mads?

Han er da forfatter til 1 indlæg i gruppen,
ham må du da kende Kim

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 19-03-07 20:38

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Hvem er Mads?

Google giver ikke noget, men det virker som en, der har læst med i gruppen i
et stykke tid, for det er da ved at være noget siden, Jens sidst har pralet
med at ham skrev flest indlæg i gruppen (ikke at det er noget )

Mal

Fra : pwh

Dato : 19-03-07 20:58

Mallen, skrev:
> [...]
> gruppen i et stykke tid, for det er da ved at være noget siden, Jens
> sidst har pralet med at ham skrev flest indlæg i gruppen (ikke at det

Jeg kan se du bruger OE som Newsreader.
Så er det meget lettere hvis du går op i "rediger" + "søg efter" + "meddelse"
og så skriver han navn i "Fra:"
Så får du en fin liste over hvad den person har skrevet i gruppen

/Jens

Fra : Mallen

Dato : 19-03-07 23:52

> [...]
> "meddelse"
> og så skriver han navn i "Fra:"
> Så får du en fin liste over hvad den person har skrevet i gruppen

Men den løsning du'r bare ikke, hvis man sletter alle indlæg, når de er xx
dage gamle.

Mal

Fra : pwh

Dato : 20-03-07 05:57

Mallen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Men den løsning du'r bare ikke, hvis man sletter alle indlæg, når de
> er xx dage gamle.
>
> Mal

Nej det er self rigtigt nok, det gør jeg så ikke selv.
Hvad er formålet med at gører det ?

/Jens