Mudderkastning
Fra : Is

Dato : 15-03-07 21:18

Hej

Jeg føler jeg på seneste har bidraget mere til mudderkastning, end det
denne gr er til "hunde snak"

Jeg vil efterfølgende prøve kun at svare, når jeg føler jeg kan
hjælpe, eller på anden måde bidrage på en positiv måde.

Undskyld til dem der føler sig generet at mit mudder.

Erik Isager

Fra : martin

Dato : 16-03-07 13:34

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe, eller på anden måde bidrage på en positiv måde.
>
> Undskyld til dem der føler sig generet at mit mudder.

det lyder da godt...

men det er jo menneskeligt at fejle,,, og det skal der jo også være plads
til,men kan jo have en dårlig dag,evt have problemer med
parforholdet,problemer med familie,venner eller på jobbet osv osv.....

men et perfekt menneske lader ikke personlige ting gå udover andre !!

eller er man så et perfekt menneske !? det hører jo nok til i noget
psykologi gruppe snak...

Martin

Fra : jopa

Dato : 16-03-07 17:38

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i meddelelsen

> eller er man så et perfekt menneske !? det hører jo nok til i noget
> psykologi gruppe snak...

*LOL*

--
Mvh. John