Dagens hundetur
Fra : JB

Dato : 12-03-07 18:13

Lige et par billeder fra i dag. Der er 4 hunde på billederne.

http://picasaweb.google.dk/vingekatten/SterhuseStr12032007

Hilsen
Jytte

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-03-07 20:09

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et par billeder fra i dag. Der er 4 hunde på billederne.
>

> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/SterhuseStr12032007
>
> Hilsen
> Jytte

hej Jytte

vi var der også idag - der er to labber på billederne

http://picasaweb.google.dk/Nilleslyst/Sterhusestranden

Venlig hilsen, Anelise

Fra : JB

Dato : 12-03-07 21:38

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hej Jytte
>
> vi var der også idag - der er to labber på billederne

> [...]

Hej Anelise.

Gode billeder af labberne.

Der var skønt ved Østerhuse i dag, det var helt sommer.

Hilsen
Jytte

Fra : Ragna

Dato : 13-03-07 09:46

Hej Jytte og Anelise!

Det ser ud til, at jeres hunde rigtig har nydt turen i det dejlige vejr i
går.
Man skal godt nok kigge grundigt for at få øje på alle dine hunde, Jytte.

Anelise: Din lille, sorte lab ser allerede meget større ud, end hun gjorde
på de første billeder af hende.
Hun ser ud til at være accepteret af den voksne hund.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-03-07 11:32

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på de første billeder af hende.
> Hun ser ud til at være accepteret af den voksne hund.

hej Ragna

ja, Sally har fuldstændigt accepteret Sia, af og til ville jeg ønske, at hun
ville sætte hende lidt på plads, for den lille hapser hende i halsskindet,
og det må da gøre ondt med de spidse hvalpehjørnetænder. Kun når Sia kommer
for tæt på Sallys madskål, blotter hun tænderne, og det forstår den lille
skam godt.

Det er rigtigt, at Sia er vokset både i længden og i højden på de par uger,
jeg har haft hende, men labber lægger jo også et kg på pr. uge, så det
bliver hurtigt til noget.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : JB

Dato : 13-03-07 14:37

> [...]
> på de første billeder af hende.
> Hun ser ud til at være accepteret af den voksne hund.

Hej Ragna.

Ja de elsker at komme på stranden. Det er svært at få alle 4 med på et
billede, de små er jo allevegne og lynhurtige. Jeg kan se, der er to, der er
løbet ud af det ene billede. Så er det nemmere at få øje på Anelises labber.

Hilsen
Jytte

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 15-03-07 02:14

slik er det det her oppe i nord norge akkurat no:
http://pic7.piczo.com/geishahogda/?g=30247072&cr=7

--
Siv-Helen Alterskjær
Kennel Geishahøgda

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i melding
> Lige et par billeder fra i dag. Der er 4 hunde på billederne.
>

> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/SterhuseStr12032007
>
> Hilsen
> Jytte

Jeg bruker gratisversjonen av SPAMfighter.
Den har inntil videre fjernet 0 spamposter.
Privatbrukere får SPAMfighter gratis!
Prøv gratis SPAMfighter PRO her.

Fra : JB

Dato : 15-03-07 09:17

"Siv-Helen Alterskjær" <siheru@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mail: siheru@hotmail.com
> web: http://geishahogda.piczo.com
> Siden handler om bullmastiff og Newfoundlandshund.

hej Siv-helen.

Hunde og sne klæder hinanden. Her på øen hvor vi bor, har vi slet ikke haft
sne i denne vinter. Men der kom en del sne andre steder i Danmark.

Dejlige hunde du har.

hilsen
Jytte