Crufts
Fra : Sanne

Dato : 08-03-07 18:12

Så er kufferten pakket og billetterne fundet frem
I morgen tidlig går turen til Birmingham og Cruft's - The world greatest
dogshow.

Vi skal ikke selv udstille eller opvise....vi skal bare slappe af!!

Og her er der virkelig alt hvad et hundefreaks hjerte kan begære...og jeg
glæder mig!!

Og stakkels VISA kort...med over 500 boder...ja, så skal det da gå galt

God weekend til jer allesammen
Sane

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-03-07 18:23

Sanne wrote:
> [...]
> begære...og jeg glæder mig!!
>
> Og stakkels VISA kort...med over 500 boder...ja, så skal det da gå

Du ønskes en rigtig dejlig tur herfra. Bare det var mig .

Pas nu godt på Visakortet

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Sanne

Dato : 08-03-07 18:35

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Du ønskes en rigtig dejlig tur herfra. Bare det var mig .
>
> Pas nu godt på Visakortet
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Hej Tove.

Ja, jeg kan desværre ikke love noget.
Ved hvordan jeg plejer at te mig bare ved en almindelig udstilling i
Danmark.
Man bliver jo mindet om alle de ting man simpelthen ikke kan leve uden!!

Sanne

Fra : qfha

Dato : 09-03-07 17:50

On 8 Mar., 18:11, "Sanne" <laurb...@tiscali.dk> wrote:
> [...]
> glæder mig!!
>
> Og stakkels VISA kort...med over 500 boder...ja, så skal det da gå galt

Hamrende misundelig
Ha' en rigtig god tur.
mvh
qfha

Fra : Preben Ipsen

Dato : 09-03-07 19:59

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Så er kufferten pakket og billetterne fundet frem
> I morgen tidlig går turen til Birmingham og Cruft's - The world greatest
> dogshow.

Så håber jeg at du oplever at den dansk ejede Australien Sheperd der vandt
Bedst i Racen også vinder Bedst i Gruppen...jeg syntes vi skal krydse fingre
for det.
Venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Preben Ipsen

Dato : 09-03-07 21:19

"Preben Ipsen" <preben@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Så håber jeg at du oplever at den dansk ejede Australien Sheperd der vandt
> Bedst i Racen også vinder Bedst i Gruppen...jeg syntes vi skal krydse
> [...]

Den blev nr. 2 i gruppen....flot resultat, men synd det ikke lige blev til
1. pladsen

Fra : pwh

Dato : 09-03-07 21:42

Preben Ipsen, skrev:
> Den har indtil videre sparet mig for at få 2013 spam-mails

Hmm, jeg har ingen spamfighter, tror jeg har fået 3 på 2 mdr.
Men jeg spammer til gengæld ikke hvergang jeg poster eller mailer.

/Jens

Fra : Preben Ipsen

Dato : 09-03-07 22:52

> Hmm, jeg har ingen spamfighter, tror jeg har fået 3 på 2 mdr.
> Men jeg spammer til gengæld ikke hvergang jeg poster eller mailer.
>
> /Jens

Hvem gør da det?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : pwh

Dato : 09-03-07 23:34

Preben Ipsen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem gør da det?

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2013 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Det gør du med den reklame for SPAMfighter som
hænger i røven af samtlige dine indlæg, ildeset på Usenet generelt.

/Jens

Fra : Preben Ipsen

Dato : 10-03-07 10:44

> Det gør du med den reklame for SPAMfighter som
> hænger i røven af samtlige dine indlæg, ildeset på Usenet generelt.
>
> /Jens

Uha............

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : pwh

Dato : 10-03-07 12:08

Preben Ipsen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Uha............

Var det så ikke bedre at betale så vi andre slipper
for SPAMfighters spam.

/Jens

Fra : Per, Herringe

Dato : 10-03-07 09:46

I meddelelse: QEjIh.65$m_6.13@news.get2net.dk
skrev pwh bl.a. (kan være lidt forkortet) :

> Hmm, jeg har ingen spamfighter, tror jeg har fået 3 på 2 mdr.
> Men jeg spammer til gengæld ikke hvergang jeg poster eller mailer.
>
> /Jens

Nej, kun hver gang du ser en reklame for Spamfigter
Hov der røg vi vist helt OT.

--
MVH Per, Herringe