søger tut til luftmadras
Fra : lhs

Dato : 03-07-01 18:11

Hej

Jeg har lige gravet i vores kælder igennem og fundet to fine luftmadrasser
uden tuter (eller hvad de nu hedder). Kan man købe ekstra tuter (proper) til
sine luftmadrasser et eller andet sted. Camping/spejder forretninger
måske - vi bor i odense har nogle forslag.

Lars HS

Fra : Mads Andreasen

Dato : 03-07-01 19:37

Hejsa

Hvis du tøffer ind forbi Spejder Sport i odense kan du købe hele 3 propper
for 7 kr så vidt jeg husker.

-Mads

Fra : Claus Frørup

Dato : 03-07-01 20:09

Isang tao pinangalanan lhs nagsulat :

> [...]
>sine luftmadrasser et eller andet sted. Camping/spejder forretninger
>måske - vi bor i odense har nogle forslag.

En nødløsning:
Klip 5cm af spidsen af en gammel plastickuglepen (BIC).
Kom en klat plasticlim i hullet og proppen er klar til din luftmadras.
Har du ingen lim, kan du smelte spidsen med en lighter.

--
Venlig hilsen, Claus

Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.
Læs også om de danske nyhedsgruppers brug på http://www.usenet.dk

Fra : Peter Sone Poulsen

Dato : 04-07-01 15:58

Eller besøger du dit lokale byggemarked og køber de små træ-dimser man
bruger når man skal samle en seng eller et skab - der plejer at være en
passende størrelse.

Peter

Fra : Thomas Frisenette

Dato : 04-07-01 17:27

Træ-dyvler er ikke en holbar løsning. De bliver knækker og bliver hurtigt
væk.

Køb heller de rigtige gummi-tutter der sættes fast på luftmadrassen. Det er
ikke en kæmpe udgift, og de holder længere.

/Thomas Frisenette
Mølleå Division - DDS

Peter Sone Poulsen <peter@sone.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hvb20$etq$1@sunsite.dk...

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-07-01 21:34

In an article of 4 Jul 2001 Peter Sone Poulsen wrote:

> Eller besøger du dit lokale byggemarked og køber de små træ-dimser man
> bruger når man skal samle en seng eller et skab - der plejer at være en
> passende størrelse.

Hvorfor ikke bare snitte en?

--
Uffe Holst

Fra : Calle

Dato : 08-07-01 15:53

Hej

Kør ned forbi Ringe (Midtfyns Festivalen) den er ved at være slut. Jeg er
lige kommet derfra, og kan garantere dig at der stakkevis af hærgede
luftmadrasser, og mon ikke tutten sidder i endnu.

Calle