Webcam med indbygget OS ???
Fra : ZUM

Dato : 03-07-01 17:33

I et firma jeg tidligere var ansat i, havde vi et webcam, med indbygget operativsystem.
Det kunne programmeres til at tage et billed f.eks. hver 10. sekund og ftp'e det ud på en anden server.

Findes der stadig webcams, der kan gøre det?
Hvilke?
Jeg vil bruge det til overvågning, så det skal kunne fungere uden at der er en pc tilsluttet.
Jeg vil bare sætte det på nettet via min ADSL, og lade det smide billederne op til et website.

mvh Jan

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 03-07-01 20:17

"ZUM" <zum@mail.flashmail.com> wrote in message
> I et firma jeg tidligere var ansat i, havde vi et webcam, med indbygget
operativsystem.
> Det kunne programmeres til at tage et billed f.eks. hver 10. sekund og
ftp'e det ud på en anden server.

Jeg tror du vil kunne finde det du søger på www.axis.com

hygge

Kim J.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 03-07-01 20:18

Webcams med indbygget net server kan man sagtens få men de er lidt peberet i
pris. Feks. Axis laver sådan noget...

Mvh. Brian

Fra : ZUM

Dato : 04-07-01 13:04

AAV de er dyre...
Jeg har fået oplyst følgende:
Axis 2100 kr. 3.510,-
Axis 2120 kr. 8.460,-
De ser eller rimelig seje ud.

Andre forslag end Axis, eller en henvisning til et sted de sælges brugt ????

mvh Jan

Fra : ZUM

Dato : 04-07-01 13:33