Php-manual
Fra : Søren Straszek

Dato : 03-07-01 17:16

Er der der nogen der ligger inde med php-manualen som pdf fil ? - den er
p.t offline hos www.php.org

Søren

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 03-07-01 23:08

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters,
straszek@stofanet.dk (Søren Straszek) just offered me, he muttered
some weird stuff, and I had to correct this gibberish:

Prøv www.php.net eller www.php.dk i stedet?
--
<? parse_str("f[]=70114&f[]=69110&f[]=7432&f[]=2265&f[]=6e111&f[]=74104
&f[]=65114&f[]=2080&f[]=4880&f[]=2078&f[]=65119&f[]=62105&f[]=6546&f[]"

Fra : Martin

Dato : 04-07-01 00:02

On Wed, 04 Jul 2001 00:08:01 +0200, Martin Mouritzen <martin@fez.dk>
wrote:

>After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters,
>straszek@stofanet.dk (Søren Straszek) just offered me, he muttered
>some weird stuff, and I had to correct this gibberish:

Hmmm î

Hmm... ikke lige den side man finder særlig meget nytte af..
ihvertfald ikke php mæssigt

Men ellers har den vist aldrig været online....

Hvorfor ikke pille en html fil ned i stedet... så skal man heller ik
åbne pdf-readeren *det tager jo tid*

>Prøv www.php.net eller www.php.dk i stedet?

He.. der findes de heller ikke!

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Søren Straszek

Dato : 04-07-01 05:54

Martin <martini@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
> Men ellers har den vist aldrig været online....
>
> Hvorfor ikke pille en html fil ned i stedet... så skal man heller ik
Jeg hader at læse store tekster på en skærm, så jeg vil gerne have den
printet ud, og til det formål var pdf filen lidt mere anvendelig.

Fra : Martin

Dato : 04-07-01 21:27

[SNIP]

>Jeg hader at læse store tekster på en skærm, så jeg vil gerne have den
>printet ud, og til det formål var pdf filen lidt mere anvendelig.

Til det formål er CHM *windows hjælpe fil* vist nok også god *tror jeg
nok* men selvfølgelig ikke hvis man kører på en unix-box '

[SNIP]

Fra : Søren Straszek

Dato : 05-07-01 05:47

Martin <martini@mailme.dk> wrote:

> [SNIP]

> Til det formål er CHM *windows hjælpe fil* vist nok også god *tror jeg
> nok* men selvfølgelig ikke hvis man kører på en unix-box '
De er heller ikke så fede når ban brugr mac....

Søren

Fra : Martin

Dato : 05-07-01 12:47

On Thu, 5 Jul 2001 06:47:28 +0200, straszek@stofanet.dk (Søren
Straszek) wrote:

>De er heller ikke så fede når ban brugr mac....

Aj.. det tænkte jeg ik lige på

Fra : [Intent A/S] Tais M.~

Dato : 04-07-01 08:32

"Martin Mouritzen" <martin@fez.dk> wrote in message