Buler
Fra : A.Nielsen

Dato : 15-04-07 17:14

Er der noget om at man skal give politi/toldvæsen besked om at man har et
par buler i den ene dør på bilen ved indrejse til Slovenien

Fra : b. james

Dato : 16-04-07 18:12

> Er der noget om at man skal give politi/toldvæsen besked om at man har et
> par buler i den ene dør på bilen ved indrejse til Slovenien

Aner det ikke. Men kan du ikke tage et par billeder hjemmefra (foran huset)
som bevis, INDEN du kører? Det gjorde vi inden vi tog til Italien. Ved dog
ikke om den holder i retten!!!

Mvh.

Thomas

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 16-04-07 19:35

Hej i 2
Er dette ikke fejlpostet i dk.fritid.camping ?

Og hvad nytte skulle det have at fotografere bilen før og efter ferien?
Hvis i har skade på bilen , må det jo til enhver tid være bilens
Kaskoforsikring der skal dække skaden. Modsat hvis der findes en skadevolder
er det dennes Ansvarsdækning der kommer til at betale gildet !
Det vigtige er at have uvildige vidner i skadesøjeblikket !!!

Kim

Fra : b. james

Dato : 16-04-07 21:18

> Er dette ikke fejlpostet i dk.fritid.camping ?

Tjo, det har du vist ret i. Men jeg svarer lige dig alligevel...

> [...]
> skadevolder er det dennes Ansvarsdækning der kommer til at betale gildet !
> Det vigtige er at have uvildige vidner i skadesøjeblikket !!!

Jeg ved ikke hvad A. mener, men jeg tror at det skyldes at man risikerer at
komme til at hænge på skader man ikke har begået. Der er vist historier om
at "uærlige sjæle" kan finde på finde på at påstå at du har skadet deres
bil, hvis du har en bule i din bil der "matcher", og derved få dig til at
betale for en skade du ikke er involveret i. Kan du ikke bevise at det ikke
var dig, er du ilde stedt i f.eks. Slovenien!!! Derfor behovet for at bevise
hvilke buler du har INDEN indrejse!.

Det har måske ikke så meget med camping at gøre, men så i hvert fald
ferie... Det lugter da lidt af fisk...

/Thomas

Fra : sæbelaursen

Dato : 17-04-07 15:55

Nej det er da OK - FRITID OG CAMPING - gir somme tider buler.

> Tjo, det har du vist ret i. Men jeg svarer lige dig alligevel...
>
> Det har måske ikke så meget med camping at gøre, men så i hvert fald
> ferie... Det lugter da lidt af fisk...

ENIG
Carsten