Spørsmål vedr. A-mål (Jeg mangler 1 centim~
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 23:40

Hej folkens!
Jeg har et vogn hvor der står at telts omløbsmål skal være mellem 881-910.
Nu har jeg så kik på et telt der kun kommer i en størrelse nemlig 880 i
omløb.
Betyder den ene centimeter virkelig at det ikke kan bruges? Eller kommer mit
telt bare til at "svæve" en halv centimeter i hver side?

Vil i mene at det kan lade sig gøre at bruge det eller er det helt
udelukket?

M.V.H.
M&G

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-04-07 08:34

M&G skrev i 461eb518$0$52133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:
> [...]
> kommer mit telt bare til at "svæve" en halv centimeter i hver side?
>
> Vil i mene at det kan lade sig gøre at bruge det eller er det helt

Jeg vil mene, at det kan bruges. Det vil nok mest betyde, at teltet bliver
temmeligt 'lodret' ude ved siderne ind mod cv'en. Ellers lukker du bare en
anelse luft ud af dækkene når du slår dig ned. .

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html