Østrig
Fra : jopa

Dato : 11-04-07 12:16

Skal til Østrig i Juni, uden CV men lejer mobilhome dernede.
Konen gider ikke køre i et stræk men vil gerne overnatte på ca halvvejen.
Vi har tidligere fået et par links til gode overnatninger på Gaesthaus men
smidt linkene væk da jeg opgraderede til Windows Vista.
Måske ser dem der sendte de udemærkede links med billeder dette og vil sende
igen.
Takker på forhånd.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : John Sendsen

Dato : 12-04-07 05:43

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Skal til Østrig i Juni, uden CV men lejer mobilhome dernede.
> Konen gider ikke køre i et stræk men vil gerne overnatte på ca halvvejen.

Jeg har taget autotoget Hamburg - Lörrech (hedder det vist) et par gange.
Det kan jeg varmt anbefale. De billige dage koster ikke meget mere
end benzin og forplejning på køreturen i bil og så går det hurtigt.
Jeg lejer gerne en hel sovevogn til mig, konen og hunden.
Ulempe: Bundezbanens morgenkaffe er lige så ringe som DSBs.

--
Hilsen John

Fra : jopa

Dato : 13-04-07 13:43

"John Sendsen" <John@wingm.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg lejer gerne en hel sovevogn til mig, konen og hunden.
> Ulempe: Bundezbanens morgenkaffe er lige så ringe som DSBs.

Det lyder let og bekvemt, men jeg skal have 2 racercykler med.
Desuden plejer vi at tage en smuttur til Slovenien eller Kroatien så min bil
er nødvendig.

--
Mvh. John

www.jp-web.dk