Fra en nybegynner.....-)
Fra : Ove. M

Dato : 03-07-01 17:00

Hvordan linker jeg mine egne sider sammen i Flash5?

På forhånd takk!

--
Min super ferske Flash side.
http://hjem.cybercity.no/~nbe1062

Fra : oersted

Dato : 04-07-01 09:48

"Ove. M" skrev d. 03-07-01 17:00 dette indlæg :
> Hvordan linker jeg mine egne sider sammen i Flash5?
>
> På forhånd takk!
>
> --
> Min super ferske Flash side.
> http://hjem.cybercity.no/~nbe1062

- enten
A) laver du dine "sider" som èn Flash film, hvor du giver dine buttons
en 'goto frame..' -action, så filmen bevæger sig i tidslinien, ligesom
din animation i starten af filmen.

-eller
B) du embedder din .swf-filer i HTML dokumenter, som du allerede har
gjort, og bruger action: 'GET URL' for at navigere mellem de to eller
flere film.

..du kan også bruge load movie, men prøv at starte med ovenstående, og
overvej om du ønsker brugeren skal downloade hele filmen på èn gang,
eller enkelte film efterhånden.

/Jesper
www.jspr.dk

http://www.kandu.dk/