Midt Frankrig plads efterlyses
Fra : John Sendsen

Dato : 09-04-07 06:17

Vi kører en tur til midt-Frankrig i næste uge. Kan nogen
anbefale en plads med WLAN, så jeg kan ringe hjem billigt,
og lidt golf. Min kone kan gå max. 9 huller og jeg vil ikke betale
over kr. 100,- for et spil golf.

--
Hilsen John

Fra : Carsten H

Dato : 09-04-07 07:30

100 kr svarer til omregnet ca 13 ?.

Jeg har aldrig set golfbaner af fornuftig standart til den pris i. Er det
Pay and Play baner du går efter ?

http://www.campingfrance.com/ der kan du finde C-pladserne i Frankrig

Carsten

Fra : John Sendsen

Dato : 09-04-07 08:08

"Carsten H" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> 100 kr svarer til omregnet ca 13? ?.
>
> Jeg har aldrig set golfbaner af fornuftig standart til den pris i. Er det
> Pay and Play baner du går efter ?

"Fornuftig standard" er vel en personlig vurdering. Mit personlige
vurdering er at golfbanepriser, for et 9-hullers spil, på mere end
kr. 100 er helt urimelige og rent optrapperi.

Om det er pay and play eller
baner i forbindelse med campingpladser er helt ligegyldigt. En 9-hullers
bane eller øvebane kan sagtens bruges..