Camping Internazionale
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 14:43

Hej

Er der nogen der kender denne plads, Camping Internazionale, lige syd for
Ancona i Italien?
Og som så måske kunne komme med lidt input, om det er et sted at tilbringe
sin sommerferie.
www.campinginternazionale.com

Hilsen
Kurt

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-04-07 16:59

Kurt skrev i 4618f183$0$52199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:

> [...]
> for Ancona i Italien?
> Og som så måske kunne komme med lidt input, om det er et sted at

Præcis den nævnte plads kender jeg ikke (vi har overvejet den flere gange)
men området har vi ferieret i mange gange. Så derfor er det jo nok
naturligt, at /vi/ synes det er et glimrende sted.
Området syd for Ancona er rimeligt tæt befolket og der er mange turister -
vel at mærke af den italienske slags. Så er man indstillet på ikke at være
alene - og foretrækker at folkemengden består af lokale i stedet for
tyskere, hollændere eller danskere og andre nordeuropæere, så er det et
herligt område. Det er ikke så tæt pakket med fantastiske kulturminder som
Toscana eller Umbrien, men så heller ikke så hard-core turistet. Og det
ligner ikke en nordeuropæisk ferielejr som man ser det oppe mod Venedig,
hvor man jo nærmest skall være heldig for at finde en italiener i sæsonnen.
Conerobjerget er et smukt område og man laver en pragtfuld vin. Og nogle af
de allerbedste vingårde i området ligger faktisk lige op ad den foreslåede
campingplads.
Men det er lidt svært at anbefale noget, når man ikke ved om i er til
vandlande eller kirkemusik! Så hvis du kan fortælle, hvad i sætter pris på,
skal jeg forsøge at hjælpe med mere information.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 18:53

Hej Jan

Jeg tror vore interesser meget ligner dine.
Det lyder som et meget spændende område.
Så jeg tror vi går efter den.

Tak for input.

/Kurt