Den nye Thunderbird 2
Fra : Mr. Mox

Dato : 23-04-07 17:46

I "Funktioner" er der ikke nogen Håndtering af spam, jeg savner bl.a.:

slå HTML-elementer fra hvis meddelelsen er mærket som spam.

Slet automatisk spam ældre end xxdage

Marker ikke meddelelser som spam hvis afsenderen står i: adressebog

Er det blot mig der fjumser??

Mvh Mr. Mox

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-07 20:05

Mr. Mox wrote:

> I "Funktioner" er der ikke nogen Håndtering af spam, jeg savner bl.a.:
>
> slå HTML-elementer fra hvis meddelelsen er mærket som spam.

Kan jeg sgu heller ikke lige finde. Synes jeg har set det et sted. Måske
var det bare i den gamle

> Slet automatisk spam ældre end xxdage

Du kan bare højreklikke på Junk folderen. Nu er min engelsk så der ville
jeg så vælge den anden fane der hedder "retention policy". Vælg at alt
over 30 dage skal slettes.

> Marker ikke meddelelser som spam hvis afsenderen står i: adressebog

Den er under account settings:

http://diverse.ducktrucks.dk/junk_setting.jpg

> Er det blot mig der fjumser??

Lidt

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-07 20:07

Palle Jensen wrote:

> Du kan bare højreklikke på Junk folderen. Nu er min engelsk så der ville
> jeg så vælge den anden fane der hedder "retention policy". Vælg at alt
> over 30 dage skal slettes.

Ehhhh..... I det fald at det skal være 30 dage Du kan vælge hvad du
vil

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-07 20:10

Palle Jensen wrote:

> Du kan bare højreklikke på Junk folderen. Nu er min engelsk så der ville
> jeg så vælge den anden fane der hedder "retention policy". Vælg at alt
> over 30 dage skal slettes.

Nej nej nej.... Det er mig der nosser i det nu! den setting var da under
account setting som jeg lige har lavet et screenshot af!

Arghhrr...!

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 23-04-07 20:22

Palle Jensen skrev

> Arghhrr...!

hvem er det nu, der fjumser?
thomas

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-07 21:36

ThomasD (dk) wrote:

> hvem er det nu, der fjumser?

Shh... tror I der er mange der har set det eller skulle jeg fyre en
cancel af

Fra : Mr. Mox

Dato : 23-04-07 20:36

Palle Jensen skrev:

> Nej nej nej.... Det er mig der nosser i det nu! den setting var da under
> account setting som jeg lige har lavet et screenshot af!
>
> Arghhrr...!

Tak for svaret jeg havde klumret!!
Men sig hvordan du bruger den andelastvogn?
Jeg har ledt efter noget der hedder binær gruppen, så jeg kan sende
screenshots når man spørger om noget med indstilliger eller lignende.

mvh Mr. Mox

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-07 21:35

Mr. Mox wrote:

> Tak for svaret jeg havde klumret!!
> Men sig hvordan du bruger den andelastvogn?
> Jeg har ledt efter noget der hedder binær gruppen, så jeg kan sende
> screenshots når man spørger om noget med indstilliger eller lignende.

Andelastvognen er helt min egen. Dvs. mit eget domæne som jeg uploader
til via FTP, når der er noget jeg vil budbringe

Men der findes da så vidt jeg fornemmer flere adskillige gratis upload
tjenester derude på det store net.

En måde er også at anvende en gratis host som f.eks. http://www.1go.dk/
til bare at uploade småting til visning, som jeg har gjort det.

Fra : Mr. Mox

Dato : 24-04-07 08:20

Palle Jensen skrev:
> [...]

> til via FTP, når der er noget jeg vil budbringe
>
> Men der findes da så vidt jeg fornemmer flere adskillige gratis upload

Så jeg har lige kigget på Google, der var en del med store filer og jeg
ved ikke hvad.
Jeg vil blot vise et billde i NG'erne når jeg beder om hjælp. Det må
man jo ikke, men det du lavede med dit eget domæne var smart. Jeg har
ikke savy til at lave noget så kompliceret som domæner og andre fremmedord.

> En måde er også at anvende en gratis host som f.eks. http://www.1go.dk/
> til bare at uploade småting til visning, som jeg har gjort det.
Denne link kan jeg ikke åbne, selv om jeg har prøvet med I i og 1-tal.

Go'e ideer? Med megen tak Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-04-07 08:34

Prøv http://hotserv.dk/ i stedet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 24-04-07 09:01

Ivan V. Klattrup skrev:

> Prøv http://hotserv.dk/ i stedet

Tak jeg har haft den åben og fandt en HJÆLP på engelsk. Jeg læser
engelsk men fandt ikke noget om indsættelse af screenshots. Hvis jeg har
et screenshot som jeg vil vise på en NG i Thunderbird, hva så???
Hvordan får jeg mit screenshot over i Thunderbird-meddelelsen? Skal jeg
skrive hele teksten i Hotserv, vedhæfte billedet og så hvad???
Jeg har søgt i Google om spurgt om gratis webhosting, fundet en masse
navne/firmaer/links men ingen forklaring på hvad det er for noget. Selv
i den Kim Ludvigsen Forum finder jeg ikke en hjælp jeg kan bruge. Jeg
har skrevet et indlæg deri igår, men det bliver tilsyneladende ikke vist
i Forum. Måske fordi der ikke er en "send-knap" ?

Den noget forvirrede Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 24-04-07 09:32

Mr. Mox skrev:
> Selv i den Kim Ludvigsen Forum finder jeg ikke en hjælp jeg kan bruge. Jeg
> har skrevet et indlæg deri igår, men det bliver tilsyneladende ikke vist
> i Forum. Måske fordi der ikke er en "send-knap" ?

Undskyld Kim, jeg har vist kun klikket på Vis, ikke på Udfør, nu funker
det. Så nu har jeg spurgt om billeder i NG's der.

Den noget forvirrede Mr. Mox