MS Windows
briani 27239
Radeon 7500 driver til VISTA
Fra : Daniel

Dato : 23-04-07 14:00

Min Ibm T40 er stadig en super maskine,

Smed Vista business på

ALLE drivere understøttes fuldt ud, på nær en enkelt, og det er det
integrerede radeon 7500 Chipset, Ibm har ikk selv løsningen på dette,

nogen som ved jeg skal gøre, har forsøgt med med en del efter men alle
forsøg ender med BSD :((

ved ikk om det er postet rigtigt ellers hjælp mig lige,...

Fra : Ole C

Dato : 23-04-07 14:37

Daniel skrev blandt andet:

> ved ikk om det er postet rigtigt ellers hjælp mig lige,...

Måske dk.edb.hardware.baerbar

--
vh
Ole C.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 15:26

> Måske dk.edb.hardware.baerbar

Nu er det ikke hardware han spørger til, men en ms-windows-driver til sin
bærbare - ergo er han i den helt rette gruppe

Troels

Fra : Ole C

Dato : 23-04-07 19:30

Troels Plougmann-Olsen skrev blandt andet:

> Nu er det ikke hardware han spørger til, men en ms-windows-driver til
> sin bærbare - ergo er han i den helt rette gruppe
>
> Troels

Derfor skrev jeg også "måske", da folk i den gruppe eventuelt har oplevet
det samme problem med deres bærbare.

--
vh
Ole C.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 15:26

> ALLE drivere understøttes fuldt ud, på nær en enkelt, og det er det
> integrerede radeon 7500 Chipset, Ibm har ikk selv løsningen på dette,

Har du prøvet ATI.com?

Troels