SMS newbie spørger...
Fra : Craig David

Dato : 03-07-01 14:38

Hejsa
Noget familie skal på tur til Frankrig.. Hvis jeg sender en SMS til deres
mobilos (sonofon):

-kan jeg så regne med at de får SMS´en med det samme?
-skal de gøre nogen ekstra indstillinger? -de har en Nokia.
-koster det noget for dem at modtage SMS´en ?
-koster det mere end 0,50 kr at svare tilbage for dem?

Tak for svar
CD

Fra : John K

Dato : 03-07-01 15:16

> -kan jeg så regne med at de får SMS´en med det samme?

Når jeg sender SMS-beskeder til folk i udlandet er de fremme lige så hurtigt
som til folk i Danmark.

> -skal de gøre nogen ekstra indstillinger? -de har en Nokia.

Mobilen burde automatisk finde en operatør i det land i befinder jer i, med
mindre automatisk valg af netværk er slået fra.

> -koster det noget for dem at modtage SMS´en ?

Nej

> -koster det mere end 0,50 kr at svare tilbage for dem?

Ja, det koster sikkert en del ekstra - du kan finde priser på www.sonofon.dk

Mvh

John K

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 03-07-01 18:05

"Craig David" <40@c.dk> wrote in message
> Hejsa
> Noget familie skal på tur til Frankrig.. Hvis jeg sender en SMS til deres
> mobilos (sonofon):
>
> -kan jeg så regne med at de får SMS´en med det samme?

Ja... Hvis teknologien virker..

> -skal de gøre nogen ekstra indstillinger? -de har en Nokia.

Nope.

> -koster det noget for dem at modtage SMS´en ?

Nope.

> -koster det mere end 0,50 kr at svare tilbage for dem?

Ja..... Fx med mobilix kostede det sidste år, ca. 4 kr for en enkelt SMS

> Tak for svar
> CD

Det var så lidt..

Fra : Hmm