filnavne til pdf
Fra : Elisabet Petersen

Dato : 22-04-07 19:14

Hej!
Jeg har 10 pdf-filer, som jeg gerne vil have uploaded til en
webserver.
Men hvad skal jeg kalde dem for at det kommer til at virke?
Jeg kan vel ikke omdøbe .pdf til .html ?
Og hvad med index-siden? Man kommer vel ikke langt med at kalde
den pdf-fil jeg vil have som startside for default.pdf !!!
Og hvordan linker man fra den ene side til den anden uden
html-syntaks?
- eller er det bedre at samle de 10 sider i een fil?

Men det må jo kunne lade sig gøre, for jeg har da tit kørt en
google-søgning og så kommet direkte ind i en pdf-fil.

Jeg regner med at uploade via FTP. Det er der vel ikke noget til
hinder for?

På forhånd tak for hjælpen!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-04-07 19:33

Elisabet Petersen skrev:

> Men hvad skal jeg kalde dem for at det kommer til at virke?

Det de hedder.

> Jeg kan vel ikke omdøbe .pdf til .html ?

Jo, men det virker ikke.

> Og hvad med index-siden?

Du skal lave en HTML-side hvorpå du lægger links til dine
PDF-filer.

--
Bertel