E-Mail
webnoob 5265
Hvor ligger adressekartoteket i Outlook 20~
Fra : ttdifferent@gmail.co~

Dato : 23-04-07 13:58

Min installataion af Outlook 2000 er desværre gået i stykker. Jeg
kommer kun til startbilledet, ikke længere.

Jeg vil gerne skifte til Thunderbird. Hvordan får jeg mit
adressekartotek ud af outlook ?

Hvis jeg kunne komme ind i programmet kunne jeg bare reinstallere, men
det lykkes ikke. Det nytter heller ikke at reinstallere outlook 2000.

Fra : Mads

Dato : 23-04-07 15:07

On 23 Apr 2007 05:57:31 -0700, "ttdifferent@gmail.com"
<ttdifferent@gmail.com> wrote:

>Min installataion af Outlook 2000 er desværre gået i stykker. Jeg
>kommer kun til startbilledet, ikke længere.
>
>Jeg vil gerne skifte til Thunderbird. Hvordan får jeg mit
>adressekartotek ud af outlook ?

Det tilbyder Tbird selv at hente ved første opstart.

Dine mails og addresser skulle gerne ligge i mappen :
>C:\Documents and Settings\Username\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
men du skal sikkert slå visning af skjulte filer til for at se filerne

mvh Mads

Fra : ttdifferent@gmail.co~

Dato : 23-04-07 15:40

Den kunne desværre ikke finde dem fra Outlook.

Måske er adressefilen også i stykker

Fra : Mads

Dato : 23-04-07 16:15

On 23 Apr 2007 07:40:23 -0700, "ttdifferent@gmail.com"
<ttdifferent@gmail.com> wrote:

>Den kunne desværre ikke finde dem fra Outlook.
>
>Måske er adressefilen også i stykker

Outlook skal være dit default postprogram når du starter Tbird op
første gang. Ellers ser Tbird ikke Outlook.

mvh Mads

Fra : Max

Dato : 23-04-07 16:51

Hej

> Måske er adressefilen også i stykker

Outlook gemmer alt i en fil der hedder *.pst

--
Mvh Max

Fra : ttdifferent@gmail.co~

Dato : 24-04-07 15:01

Kan man trække det ud med et eksternt program hvis man har pst filen ?

Jeg synes ikke at Thunkderbird kan importere direkte fra en fil.

Fra : Mads

Dato : 24-04-07 19:33

On 24 Apr 2007 07:01:24 -0700, "ttdifferent@gmail.com"
<ttdifferent@gmail.com> wrote:

>Kan man trække det ud med et eksternt program hvis man har pst filen ?
>
>Jeg synes ikke at Thunkderbird kan importere direkte fra en fil.

Jeg havde nogen problemer med importere til Tbird på en
anden PC og fik det råd at bruge Outlook Express som
mellemled. Det virkede for mig. Her var det dog selve
mail filen som ikke kunne importeres direkte, men det
burde virke med addressekartoteket også.

Og OE ligger jo på enhver Windows maskine som standard.

mvh Mads