IE 7.0 - hvordan får jeg 'statuslinien' fr~
Fra : Fly

Dato : 22-04-07 10:29

Hejsa!

I tidligere versioner af IE kunne jeg altid i bunden se genvejen til links
på hjemmesider. Altås forstået på den måde at når jeg holder musemarkøren
hen over et likt med teksten "Send en e-mail til os" i bunden af browseren
kan se hvilken adresse der sendes til. På samme måde med hyperlinks til
andre dele af "samme" hjemmeside elelr til eksterne sider.

Hvad skal jeg gøre for at få det frem?

-Fly

Fra : L.E.P.

Dato : 22-04-07 10:55

Sun, 22 Apr 2007 11:29:01 +0200, skrev "Fly"
<doktor_fly123@hotmail.com> :

> [...]
>kan se hvilken adresse der sendes til. På samme måde med hyperlinks til
>andre dele af "samme" hjemmeside elelr til eksterne sider.

Højreklik på Menulinjen/Fanebladslinjen og sæt hak ved Statuslinje.

Hilsen Lars

Fra : Fly

Dato : 22-04-07 14:29

Det var lige got sat...

Netop den funktion havde jeg prøvet, men godt nok fra menuen "vis
værktøjslinier". Og det virkede ikke. Der var ingen ændringer om fluebenet
var der eller ej.

Underligt, men tak for hjælpen :D

-Fly