ID af bundkort?
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 13:01

Hejsa,

Jeg har smækket en PC sammen af nogle aldrende dele jeg havde til at ligge
og flyde.

Nu viser det sig at bundkortet er fra en Compaq (well, det logo tager ingen
jo fejl af, under POST)... - Har kigget efter på bundkortet efter det
sædvanlige "spare no." fra Compaq, men ingen steder er det at finde. Der
står intet på printet nogen steder.

Everest (AIDA32) giver heller intet brugbart omkring bundkortet. Findes der
en anden metode at se hvilken Compaq model det kommer fra? Det må jo næsten
være en Presario (Deskpro er det tydeligvis ikke) - og nej, det sidder ikke
i Compaq-kabinettet længere, og aner ikke hvor det er blevet af.

Hilfe!?

Troels

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-04-07 13:24

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> crashed
Echelon writing news:462c9ff7$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> Det må jo næsten være en Presario (Deskpro er det tydeligvis ikke) -
> og nej, det sidder ikke i Compaq-kabinettet længere, og aner ikke hvor

Slet ingen silkeskrift nogen steder overhovedet?

Sidste løsning er så om der skulle stå en BIOS ID string under POST aka
http://www.unicore.com/global/postscreen.jpg

--
Bjarke Andersen

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 15:37

> Slet ingen silkeskrift nogen steder overhovedet?

Intet, har tjekket.

> Sidste løsning er så om der skulle stå en BIOS ID string under POST aka
> http://www.unicore.com/global/postscreen.jpg

Desværre - jeg får bare det GRIIIIIIIMME COMPAQ-fullscreen-logo, jo

Troels